v tom cabernetu syrah, je vážně kus Vesmíru! A když to božské rudé poznáte, otočíte prázdnou lahev dnem vzhůru, zarazíte do země, tak máte parádní popelník!!! Tedy to ne já, ale má Ex- choť, ta je autorkou tohoto postřehu, když jednou po (happy) Endu bylo společné grilování a První byla dopita a … ejhle objev!!! A tu zásluhu musím přinést dějinám, bo je geniální!!! Díky Romano, společenství kuřácké to jistě po praktické zkoušce ocení!
přidáno 16.02.2013
hodnoceno 30
čteno 1892(14)
posláno 0
Nějakej čas mám den nic moc
neslyším moc trylků...
Spíš noc
než špacír po bulváru

I mě posílají k doktorovi
...s duší
Prý jděte na Deburaua
Jo, dík... sebe už znám

Ale Seigneur Chenet
Ten ví svý
Zvláštní lahev
Zakřivená jako můj život...
přidáno 13.03.2013 - 10:09
DDD: taron: http://youtu.be/kZpuZsKMYXY ;-) tak asi tak nějak... :-)
přidáno 13.03.2013 - 10:02
DDD: Stydím se...já vím, znám tě už nějakou dobu a takhle to projedu :)) Omlouvám se.
přidáno 13.03.2013 - 09:58
taron: valemart: Taron, tys to opravdu pochopila přesně obráceně. Ach jo...
přidáno 13.03.2013 - 09:06
taron: ne nejsi hloupá! Ty nejsi lhostejná!
přidáno 13.03.2013 - 09:01
valemart: počkej...já teda nevím , jak to myslel DDD ..asi jsem to špatně pochopila...já myslela, že naráží na tebe....tak to je teda omyl...začala jsem si o DDD myslet své a asi ...jsem " ta hloupá ženská " ......:))))) jsem ráda, že se to vysvětlilo :)) Díky.

Jen chci správně chápat...a třebas si o tom udělat sama úsudek...:)
přidáno 13.03.2013 - 08:57
taron: DDD to vnímal jako já, Ty jsi napsala o pokusu, přisazením si být na koni... a to už jak napsal DDD s hlásáním moralisty je mimo mísu... ale to je můj názor a naše diskuse. Já se jen neumím nechat zpitomět, když je něco špatně... a Ty se nemýlíš, že tady není Aréna - špagáty - ring... :-)
přidáno 13.03.2013 - 08:52
valemart: I když tu možná nemáme projevovat své city....ale je mi z toho smutno :(
přidáno 13.03.2013 - 08:51
taron: ano - máš pravdu! do posledního písmenka... a Mars i Venuše jsou v tom naprosto :-))) nevině... ;-)
přidáno 13.03.2013 - 08:48
Homér: jo a vo tom to celý je/mělo být... ;-) Díky za návštěvu! :-)
přidáno 13.03.2013 - 08:48
valemart: miroslawek: DDD: Omlouvám se, jsem všetečka, spíše hodně šímavá a zvědavá ženská...a nerozumím světu mužů...ale pokud podle mě Miroslavek napsal, že se nehodlá hádat a k tomu si maličko přisadí poučku ...pak je to podle mne nevhodné, ale jsem jen hloupá ženská, připadá mi to tak, že se tím pádem snaží nenápadně být opět nahoře...
no a konec komentu DDD jsem vůbec nepochopila ...ani já se nechci hádat, i když to tak občas nevypadá a DDD a Valemart ví, že jsem chytlavá na kritiku z osobních důvodů a z osobních důvodů dokonce nesnáším "ponižování" druhých...Inkoust tomu říká paranoia...ano jsem paranoická...ale chlapi kroutím nad tím hlavou....
nikdo se nechce hádat a přitom do sebe nenápadně rýpete?
Nechtěla jsem se míchat do hovoru, jako , že jsem tu nebyla, ale sleduji to...a nechápu a nerozumím :)
přidáno 13.03.2013 - 08:46
Do poklídku dílo
přidáno 13.03.2013 - 08:37
DDD: děkuju Ti a to za každé písmenko a pochopení obou rovin...
přidáno 13.03.2013 - 08:23
Líbí se mi moc. Hlavně ten konec. Vlastně už všechno podstatné napsali ostatní. Mám rád tvůj styl. Je strašně přirozený, lidský, ale není to bohapusté popisování a vypisování. Moc dobře se to čte.
Co se týče následně rozpoutané diskuze, celkem mě pobavilo, kterak zde o pokoře káže kdosi, kdo, aspoň dle mého, byť možná mylného soudu, vůbec netuší, co to pokora je...
přidáno 12.03.2013 - 16:09
miroslawek: Děkuji za Tvůj komentář. :-)
přidáno 12.03.2013 - 16:06
Nemám žádný důvod a tedy ani touhu k nějakým osobním soubojům, naopak právě a jen se vymezuji proti přesunu z věcné roviny do osobní. Případnou polemiku jsem ochoten vést pouze směrem k textu... a věř mi, že nechceš, aby se na tom něco změnilo ;D

A ještě jednu poznámku... byv kdysi poučen manželkou bohemistkou předávám ti následující zvěst: pravidla komunikace v komunitním prostředí internetových diskuzí jsou jiná, volnější než pro normální korespondenci. Proto si nevykáme a oslovní nepíšeme velkým písmenem. Není to výraz neúcty, ale znak neformálního prostředí.
přidáno 12.03.2013 - 15:40
miroslawek: Děkuji za připomínku k chybě. No a zbytek nechejme na ostatních. Myslím si, že to je svobodnější, než cokoli komukoli "doporučovat", nebo jsme na politickém poli? Anonymní pane, pocitíl jsem z Tvých slov snahu o souboj... vyse"j" se na to a dej na pocity, o nich je BOHÉMA... tedy pominuli pravopis...
p.s. úctu Ti vzdávám, neb v oslovení je velké písmeno, na rozdíl od Tebe...Ale i tak Ti děkuji za návštěvu a Tvůj komentář. :-)
přidáno 12.03.2013 - 15:20
To chce klídek. Každopádně bych být na tvém místě nereagoval na hodnocení textů, vyjádřením k básni hodnocením lidí... a to nejen kvůli nedostatku úcty a pokory, který tím projevuješ, ale zkrátka - byť si ulevíš, v dlouhodobém součtu se to nevyplácí ;)

P.S.

Oprav si ještě cyrah na Syrah - myslel jsem, že tě to v mé úvodní větě trkne, ovšem nestalo se.
přidáno 12.03.2013 - 13:54
miroslawek: p.s. prosím i aktuální platnou www adresu, jelikož se rád dozvím víc o vínu, které já i všichni z méno okolí ochutnali a nikdy nepohrdli dlaší lahví...
a "Y" je už ok. ;-)
přidáno 12.03.2013 - 13:45
miroslawek: děkuji za Tvou informaci a jsem rád, že je kritická. no ale... já to vnímám jak jsem napsal a měnit se nebudu... na to si sebe vážím a když někdo dělá tvrďáka že dobrý víno leje do hrnce, dobře.. jsi takový, ale to s básní nesouvisí, jen ukazuje na Tvou osobnost... a to je zase má svoboda říct svůj názor, jen si nejsem jistý jak to souvisí s konstriktivní kritikou, tam je na mistě chyba s "Y", za tu děkuji, ale pozor pane pýcha předchází pád... a mám dojem že i Kožík je tak trochu jinde než pane Ty... apropo kolik je od tebe veřejnosti známo a zfilmováno děl...? promiň, když budu jako vůl já, přiznám to... nicméně, děkuji za Tvůj čas! :-)
přidáno 12.03.2013 - 13:10
Jestli máš na mysli J.P. Chenet Cabernet-Syrah, http://www.vinopark.cz/katalog-vin/vino/j-p-chenet-cabernet-syra
h.html),
co se prodává v supermarketech, měl jsem tu čest s několika ročníky a používám už jen do vaření. Ale ano, lahev je pěkná a nápaditá, i když do vínotéky nepraktická. Taky s Kožíkem na mne nechoď, v dětství jsem tu knihu velmi obliboval, ale pak jsem si před pár lety přečetl odborné kritické připomínky a po novém přečtení jsem jim musel dát zapravdu. A mimochodem, ten vtip o Deburauově návštěvě lékaře se nevyprávěl jen o něm, nýbrž o mnoha jiných klaunech, komicích před ním i po něm.

Na základě výše uvedeného mám již předem sdílení tvého vesmírného prožitku docela dost ztíženo.

Umělecký tvar mne pak nepřesvědčil, svou silou mé zábrany nepřekonal - je to takový soubor příliš osvědčených postupů, až tam nejsi poznat ty sám (jako autor).

Nebudu to nějak dál pitvat, jen jedna technická: "trylků" http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=trylek), prosím.
přidáno 03.03.2013 - 13:49
buburadley: Děkuji za návštěvu i komentář! :-)
přidáno 03.03.2013 - 12:07
:-) hezké výstižné zakřivené v citech i emocích jako ta láhev.
přidáno 17.02.2013 - 13:19
taron: Děkuji!!!!!!!! :-)
přidáno 17.02.2013 - 13:08
Souhlasím se Sucháčem:))
přidáno 16.02.2013 - 10:41
Sucháč: Díky!!!
přidáno 16.02.2013 - 10:41
Viviana Mori: Děkuji! Jsem rád za Tvůj koment, opravdu !!!
přidáno 16.02.2013 - 10:20
Tak to je dost dobré...takhle se popsat skrze láhev s bublinkami :-) bravo!
přidáno 16.02.2013 - 10:06
Krásně maluješ básně. Krásně maluješ pocity, je to v něčem netradiční, v něčem přirozené... vždycky si říkám, čím mě to vlastně tak oslovuje? Neumím přijít na odpověď, v hlavě se mi misí něco o obrázkovém albu pocitů, tvoření obrazů v hlavě a jistými tvůrčími záseky do duší ostatních.
přidáno 16.02.2013 - 06:52
za mě puero: díky... za "mě" :-))
přidáno 16.02.2013 - 06:48
Povedené. Velmi. Jen je tam nějak moc mě u toho doktora. Líbí se mi, že je ta básnička taková nevtíravá.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
J. P.Chenet : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : na krok od pravdy
Předchozí dílo autora : after party

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku