přidáno 14.12.2012
hodnoceno 36
čteno 1901(51)
posláno 0
Jsme dívky.
Jsme průtrž citů
a city volat nepřestanou.

Jsme dívky.
Když láska zní tu,
je zkrátka těžké zůstat pannou.

Muži a chlapci,
odlétli by
jak padlí andělé.

Po lásce sťatí.
Však my jsme
najednou dospělé.
přidáno 27.07.2014 - 22:14
Báseň podle skutečnosti to se mi líbí ;) :)
přidáno 07.01.2013 - 19:54
Nevím, jestli by jako kaňka na díle bylo dost účinné zaměnit chlapce za chlapy. Možná by bylo učinnějším a zničujícím úderem použít kmety nebo dědky :-)
přidáno 07.01.2013 - 17:52
Dott: reakce namyslene osoby - uchvatne
Jen rikam svuj nazor, na ktery mam pravo
přidáno 07.01.2013 - 16:23
Devils_PIMP: a co je mi po tom? :)) chlapi tam nebudou ani kdybys stokrát chtěl :)
přidáno 07.01.2013 - 00:34
Jediná pripominka - dal bych chlapy misto chlapci
přidáno 17.12.2012 - 20:34
Zorik: 1kor13: Leslie: puero: PrimaDen: Je možné, že mě chtěl vytočit a je taky možné, že od chvíle, kdy četl Freuda už nepodrží žádné ženě dveře, aniž by přitom nemyslel na sex:))
jo..Puero= erotoman (jen podle Freuda)
přidáno 17.12.2012 - 15:43
Leslie: presne tak. Nie, že by som chcel niekoho obhajovať (nikto to ani nepotrebuje) ale puero chcel určite iba vyvolať diskusiu. Básnik predsa nemôže byť stotožnený s tým, že celé ľudské myslenie a rozhodovanie je motivované výhradne sexom... aspoň ja si takého básnika predstaviť nedokážem.
přidáno 17.12.2012 - 15:33
Zorik: Puero chce dětičky. Ale ne básníky - to by mohli být lepší než on, to by měl mindrák.
přidáno 17.12.2012 - 15:22
taron: PrimaDen: A co když to Puero ve skutečnosti takhle nevidí a jen tlumočí myšlenky Freuda? já se nemůžu ubránit pocitu, že tě záměrně trochu škádlí, taron, protože ty se prostě tak snadno necháš... :-) A bylo jasné (každému, kdo tě trochu zná), že tě tohle rozohní. Puero musí mít radost z té diskuze, co tady rozpoutal. Ale nevím, třeba to tak není, to je jen můj subjektivní dojem. :-)
přidáno 17.12.2012 - 15:19
Zorik: Snad se dožiju jednou dne, kdy i ty budeš asexuální babičkou...to bude opravdu zajímavé zjištění...stáří je moc těžká věc..proto zásadně souhlasím s Primaden a Korinťanem..ne vše je o sexu a jsme lidé a proto musíme uvažovat lidsky...ano, Puero je mladý muž a kouká na to jináč...ale zmoudří, zmoudří, i jiní zmoudřeli:)))
přidáno 17.12.2012 - 15:14
puero: Freud je iste pre históriu psychológie dôležitý, ale keď on písal to, čo písal, bola psychológia ešte len v plienkach, takže jeho názory sú dnes už neaktuálne. Človek a jeho rozhodovanie je príliš zložité na to, aby sa to dalo takto zjednodušiť, že ide iba o sex.
přidáno 17.12.2012 - 15:13
taron: protože jsem žena, rozumím co tím chceš říct a vpodtatě s tebou souhlasím.Víš ono psychologové toho napovídaj....často jsou ty jejich "vedecké" názory protichůdné. Víš Puero je mladý muž, pro který je podle statistik zatím sexuálně na vrcholu:-)) a tak se na tyhle věci lásky dívá zkresleně...Ono vůbec ..podle mě muži to mají s láskou a s city trochu jinak než my..Nezbývá nám nic jiného, než se s tím smířit....:))
přidáno 17.12.2012 - 15:09
taron: Tak proti asexuálnímu nazvání staré babičky nenamítám nic... Vzhledem k tomu, že chlap chce plodit a stará babička už bude pravděpodobně nebude plodná, tak je logické, že pro většinu (krom dědečka a těch, co nechtějí děti) nebude přitažlivá.. puero chce jistě také dětičky básníky...
přidáno 17.12.2012 - 14:59
puero: no..nevím, jestli mě chceš vytočit , ale na asexuální bytost ti nebudu reagovat...
přidáno 17.12.2012 - 14:58
puero: Jenže např. v manželském životě to už není jenom o sexu..tam je to také o tvrdé realitě...proto spousta párů nezvládá rodinný život...protože to najednou přestane být o sexu..a najednou se lidé přestanou mít rádi, je to pro ně rutina...takže, je potřeba se poznat a dobře poznat bez sexu,jestli ten muž,či žena jsou tím pravým do nepohody a potom teprve začít s tím příjemnějším...:)),ale jsem idealistka takže mě opravdu neber vážně:)
přidáno 17.12.2012 - 14:56
taron: Naopak muž podrží staré babičce dveře moc rád, protože chce aby ta asexuální bytost rychle opustila místnost.
přidáno 17.12.2012 - 14:52
puero: Nóó...to je teda smutné...takže staré babičce nepodrží dveře?To je opravdu smutný, kam jste vy muži dopracovali..ale máme nějakou etiku,nějakou nádstavbu,která nás dělá více lidmi...a na to bychom se měli soutředit...sex je důležitý..ale nehledej ho za vším,spíše dokaž, že za vším není..a budeš pravej chlap:)
přidáno 17.12.2012 - 14:49
puero: Já věřím , že sex je až vrcholem lásky ....nebo oddanosti danému muži, nebo ženě..prostě podle mě by se neměl jen tak rozdávat...ale já jsem divná, tak...hm...tak mě neber vážně...
přidáno 17.12.2012 - 14:49
taron: No podle Freuda jo. Podle Freuda muž nepodrží ženě ani dveře, aniž by při tom nemyslel na sex. :-)
přidáno 17.12.2012 - 14:47
puero: Sex je důležitý, ale nevěř, že je za vším...
přidáno 17.12.2012 - 14:32
taron: Čtu teď učebnici do psychologie a zjišťuju, že sex je úplně za vším. Láska je možná jen iluze, kteréž intenzita souvisí s něčím nedefinovatelným.
přidáno 17.12.2012 - 14:30
puero: noóó, vlastně jo..když potom stojí za prd..ale aby nestál za prd..tak to musí být ta pravá , vytoužená a vysloužená láska...
přidáno 16.12.2012 - 18:24
taron: To je potom sex úplně zbytečný.
přidáno 16.12.2012 - 15:17
puero: Nóó...i to by možná šlo:))) Ale píšu tam, že se necení sexem..né, že bude bez sexu:)
přidáno 16.12.2012 - 11:57
taron: Pravá láska se tedy bez sexu úplně obejde?
přidáno 16.12.2012 - 11:55
puero: nevím, jak to myslíš...ale vím, že pravá láska se necení sexem:) Tak to cítím..ale chápu, docela, že muži to mají maličko jináč, ale zaplať pánbu, že ne každý:)))
přidáno 15.12.2012 - 23:01
Leslie: Psala a vkládala jsem ji, když jsem byla trochu na šrot. Prochází posledními střízlivými opravami.
přidáno 15.12.2012 - 22:46
Ta tvoje báseň je nějaká chameleoní, Dott, pokaždý, když sem kouknu, vypadá trochu jinak :-P
přidáno 15.12.2012 - 22:31
taron: Takže pravá láska má být nespravedlivá?
přidáno 15.12.2012 - 17:33
Krása...jen já jsem asi ze staré školy...já prosím, kdyby mi odletěl chlapec jenom proto , že nic nedostal...tak bych snad pochopila, že za nic nestál ani on a ani jeho
láska...ale já si žiju ve svém idealismu, takže na mě moc neberte ohled :()
přidáno 15.12.2012 - 11:48
Hm, asi se mi to líbilo víc bez posledního řádku. Ale je to tvá báseň.
přidáno 15.12.2012 - 11:47
Nádhera. Máš neskutečný talent. Opravdu. Tvé básně jsou krásné příběhy, které baví číst. Dáváš do toho svou duši a to je nejvíc! Vždy si Tě budu rád číst.
přidáno 15.12.2012 - 03:15
a tak jsme svátí,
zlití jak zákon káže

My i ony,
vždyť dívky tak žijí taky...

Ze zásob duševní ekvipáže,
letí citové feromony
uskladněné lásky,

sfouknuté muži, jako Nagasaki.
přidáno 15.12.2012 - 00:12
..uzlíčky nervů? - někdy snad, nebo spíš některé snad, já bych se spíš přikláněl k té průtrži. ;o))))
přidáno 14.12.2012 - 21:54
Průtrž citů? Spíš uzlíčky nervů.
přidáno 14.12.2012 - 21:52
Skvělá, Dott. Výborně výstižná a přitom v pár slovech.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Posledním : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedůvěra
Předchozí dílo autora : Rozpustilost

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Norian [14], Muchula [14], Terezka [13]
» řekli o sobě
loner řekl o DDD :
Nejenže miluje ibišky, píše také dobré básně. A kromě básní je fajn parťák do diskusí ... jo, to je DDD :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku