http://www.youtube.com/watch?v=bXKboDqiSbE
přidáno 26.11.2011
hodnoceno 0
čteno 1404(11)
posláno 0
Od teď se s tebou nebavim.
(Tohle bych ti nikdy neřek.)
Můžeš tohle odnýst?
Takovouhle otázku bych ti taky nikdy nepoložil. Pokud chci něco odnést, tak si to přece odnesu sám, no ne? Když to začne být těžké kvůli maličkostem. Je tma. Spí. V den, kdy jsou v kalendářích kolonky vyplněné jejím jménem, na mě machruje před svojí matkou. Bejt tak s klukama v hospodě, v klidu míst kde se může kouřit. Hlava v dlaních zírá na rozpitý okraj vlastního obočí. Inspirace o kterou člověk nestojí.
Ráno. Lidi se navzájem nevnímaj. Divnej sen. Nějakej chlápek nám chtěl na zimu pronajmout chatičku. V tom dřevě byly takové díry po sucích, že by skrz ně mohl v pohodě prostrčit ruku Bud Spencer. Prej nám v deset vypne elektriku, drsná večerka. Byl to nějakej věštec. Herbiemu Hancockovi poradil, že za piánem dosáhne víc úspěchů než v betonárenském průmyslu. A to mu chtěl jeho táta přenechat zakázku na stavbu nové plzeňské tribuny. Fuck of fotbal a šel. Podchodem kolem proluky. Byl už zvyklý, že barva jeho kůže upoutá stejně pozornosti jako kdyby byl upoután na invalidní vozík. Ve Špekparku smotnul. Vyfoukl poslední obláček spacích vidin.
S teatrální urputností dává pozor na každý svůj krok. Vyšňóřená šnečice. A socky s plakáty na zádech. Ponožky za devět. Práce, nuda, sex, chlast. Když už tě nebaví pozorovat. Když na všechno odpovídáš pouhým hm. Když se ráno místo kávy napiješ vína. Když už nechceš rozšiřovat okruhy svých přátel. Když tě nebaví balit. Nad komíny proletělo hejno nestěhovavých. Onanujou zvířata? Maximálně lidoopi. Proč nesnáším sousedku, když mi nic neudělala? Že sleduje, kdy jsem a kdy nejsem v práci, že blbě čumí, že nechápu proč jí mám zdravit, jen kvůli tomu, že dočasně žijeme ve stejném domě, že na mě štěká zpoza dveří její hloupá klobása na nožičkách, že a že. Milujte své nepřátele, prej nám potom bude skvěle. Ahoj, ty jsi neonacista? Já tě miluju.
11:12, už bych se mohl oblíct. Na balkón. Pak do sklepa pro krosnu. A zase nahoru. Pořádně prozkoumat, jak se vlastně dělá ta aklimatizace. Qué pasa? Vždycky tu bylo spousta válek, vražd. Proč? Například, to už začíná tou drobnou nesmyslnou nenávistí k mojí susedce. Cestou ze sklepa u ní zazvoním, přiznám se k něčemu o čem neměla tušení, omluvím se, ošukám jí, odejdu. Je jí tak 65. Pobleju se. Nejhůře dopadají ti, co chtějí spasit lidstvo. Nakonec se zblázní z toho, že to nejde. Že ten sirotek, kterého si osvojili, jim v patnácti vyluxoval byt a zmizel s partou hipíků. Žij a nech žít, fakt dobrý přísloví. Prachy budou, my nebudem. Před smrtí si alespoň vyfotím pár lvounů. Doufám, že s náma nebudou chtít spát ve stanu. No, lepší než zfetovaní indiáni. To prostě tušíš, že tu nebudeš dlouho. A nějak mi to nevadí. Mý rodiče jsou stejně blázni, tak budou jen o něco větší. Například před dvěmi týdny jsem napsal mámě, hele dneska budu spát doma, bydlíme 50 km od sebe. Ale nakonec jsem usnul u kámoše. Do teď se neozvala. To jí ani nenapadne, že jsem třebas mrtvej. A fotr? Ten má svoje kurvy. Má smrt by mrzela ségru, chudák je taková citlivá. Zase si našla nějakýho debila. Hlavně, že jí dal k Vánocům vysavač. Už spolu nejsou, prej by jí začal mlátit. Hodil po ní dveře od skříně. Já jí říkám, najdi si někoho inteligentního, hodnýho. Ne, vždycky je to nějakej cool týpek elite model look. Pizzař, chlast a tráva. Teď mi řikala, že už nepozná, kdo je hodnej. Sex po svatbě a basta:-).
11:51. Půl litr vína, třičtvrtě stránky. Prostě jsem se rozešel se svojí holkou. Samotáři, nejlepší soundtrack. Její jí 79-letý táta na ní chtěl napsat auto. Teď mu to na chalupu jeli s její mámou rozmluvit. Prej si teda veme oježděnou fabii z hydráku. Holky co nechtěj auta, tam hledejte kluci. Včera jsme si objednali byt, jmenuje se Jurek Alp Dvaapůl. Výborný parametry. Jenže ho dostaneme až v Praze na letišti, prvně ho budem stavit naštěstí na poušti, tam to bude rovný a času dost. Rezervace Paracas u Tichýho oceánu, první zastávka, pak Nazca. Jedna z největších archeologických záhad světa rozprostírající se na rozloze 350 km2. Stejnak je to naváděcí systém pro ufouny, i když ona si to nemyslí. A dál? Arequipa, město postavené z bílé lávy, potom dolů, pak k jezeru Titicaca, pak do Bolívie, pak k Machu Piccu, poté nebo předtím k nejhlubším kaňonům světa (Cotahuasi, Colca) atd atd. Prostě národní parky Peru a Bolívie, Andy, Amazonie, kaktusy, vegetační pásma.
Teď mi volala, že to teda řekla tátovi, tři dny před odletem. Prý akorát řekl, když na to máš. A že kapra co pro nás měl, bude muset sníst sám. Taky tu nebudem na oslavu jeho osmdesátin. To přežije, když přežil přes padesát let brutál chlastu.
Hele proč jsou v Nazce ty obrazce? To je naváděcí systém pro ufony? Vždyť to nemohli nikdy spatřit, když je to na poušti a není tam žádná hora. (Si myslim, že tam žádná hora není, to uvidím za pár dní.)
Prosimtě, to postavili pro svý bohy a jen tuta civilizace si myslí, že je to pro ufony.
Seká třísky a já piju víno, konec rozhovoru.
Beztak už měli Inkové nějaké primitivní letadla na nožní pohon.
12:37 Poslední sklenka předem mnou. Prej, že je rozlučka od osmi v Ďáblově klíně, tam jsem byl naposledy někdy na vejšce, je tam drahý pivo, si dám jedno a půjdem jinam, asi do Krokodýla. Stejně tam budou jenom její kámoši. Z těch mejch čtyř dorazí maximálně jeden, Josef nemůže, ale chtěl by (ženská, taky to znám), Miliš se rozpustil v olomoucký slivovici, a Michal, ten od školky, bojuje stále proti větrným mlýnům v našem rodném městě v údolí Brd. Takže snad přijde Michal číslo dva, co má teď dvě holky. Sice jsem blíženec jako on, taky se jmenuju jako on, ale tohle bych nedal. Dvě pěkný holky a někdo nemá ani jednu.
12:55 Dopito, hlad, cígo, musim se balit, Led Zeppelin!!!!!!!!

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lenosti dosti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : K ničemu tu jsou
Předchozí dílo autora : pod tabulí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku