48.57
hodnoceno 8
kategorie básně/život
čteno 656(28)
posláno 0
Prodám
své strakaté ponožky

Prodám
ty s puntíky
proužky
jeleny

Prodám
i ty s vlčími máky

Prodám
prodám je všechny

a za ty drobné
zaplatím mýtné
až závora se zvedne
rozběhnu se
...
bosíma nohama
budu hladit svou cestu
přidáno 04.12.2019 - 04:09
Děkuji všem za komentáře a ještě jednou se omlouvám za chybku. Všimla jsem si jí pozdě, kdy už nešlo opravovat. Spěch se nevyplácí.
;-)
Už se těším na další soutěž. Díky LUKiO.
přidáno 03.12.2019 - 12:41
Bosýýýma nohama!! Za tohle body dolů, jinak bych hodnotil docela vysoko.
přidáno 29.11.2019 - 20:29
Myšlenkou mi připomíná moji miniaturu Inzeráty na život! :-D
přidáno 28.11.2019 - 12:00
Myšlenka tam je, sice vyjádřená poměrně jednoduše, ale to je vlastně plus. Ovšem ta hrubka na závěr je rozhodně mínus, za tu srážím 10 %.
přidáno 28.11.2019 - 06:57
Aj ta hrubka na konci. Čekal bych, že tam bude něco víc, na tom samém konci. Vyznívá to tak trochu do prázdna.
přidáno 27.11.2019 - 18:46
Koupím je všechny a budu tě stopovat jak ten jelen.V tvých ponožkách.:-)
přidáno 27.11.2019 - 10:50
omluva za gramatickou chybu :-(
přidáno 27.11.2019 - 09:25
1. bosýma
2. zajímavá jednoduchá myšlenka. Není překombinovaná a netváří se že je něčím víc. Je lákavá, hravá a odlehčená. Líbí se mi :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prodám : [48.5714285714] | trvalý odkaz | tisk | pdf
» autoři online
Mlčeti Zlato
» narozeniny
targumures [15], Martin Dvořák [14], Minela [14], Eshak [13], Kakuzu [12], Lahváč [10], Filip [6]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku