Jsem nudný člověk. F. L. Věk
přidáno 04.03.2010
hodnoceno 6
čteno 1363(12)
posláno 0
Lidé co se nudí píší nudné věci. Nudní lidé totiž asi nemají fantazii, a proto se nudí a neví. Nebo to všechno vidím nějak jinak? Podle Přemka Podlahy má každý nějaké špatné vlastnosti. Já se chovám trapně a povýšeně. Jasný, básně o hvězdných mlhovinách co voní po másle z motýlích křídel. Nudný básně opuštěný matky. Radši by si opalovala slaniny se snědým Japoncem někde u móře. Uhrovité jódlovaní, o tom, že neví jestli je lepší jaro, léto, Lojza nebo křeček. Totálně se ožer a druhý den to budeš vědět. Možná. Já zas nemůžu tam, kam bych chtěl. Menstruace trápí lid. Muži to nějak vydrží, avšak ženy si to musí protrpět. Tím jste měl na mysli celý život? Ale nic...
Dneska se ženě mého kamaráda narodila druhá dcera, Patricie. Poslal mi oznámení po SMS, zřejmě stejné, které poslal všem ostatním. Asi tak jako když někdo pošle celému telefonnímu seznamu stejnou vánoční SMS. Je to dobře? Rodit děti do čím dál divnějšího světa. I když svět byl divnej vždycky. Lidi jsou na sebe krutí. Odsuzují se a nerespektují se. Důchodci versus malé děti. Jedni ví málo a druzí až moc. Většina lidí za moc nestojí. Já jsem rád, že mi stojí, alespoň máme o zábavu postaráno. Dneska to ovšem nešlo, tak jsem šel vařit. Pak mě moje láska začala bez varování kouřit. Zítra jedem do jiného města na koncert. Je tam šest kapel a v jedné z nich hraje na basu a zpívá můj kamarád. Jedná se o takovou soutěž. Proč se musí všichni pořád porovnávat?
Metr ode mě spokojeně oddychuje mé momentální všechno.
A nebuďte takový brečáci. Buďte rádi, že máte co jíst a kde spát. Láska si Vás najde.
Let´s get together and feel all right. B.M.
přidáno 14.08.2014 - 08:26
Zamila: Díky, se přihlásím a mám tu dva komentáře, můj život zase dostal smysl. Svět byl divnej vždycky, akurát se jezdilo na drožkách. Včera jsem dolouskal Davida Coperfielda, jdu to vrátit a v knihovně maj o prázdninách jenom do pěti, ha, dost divná knížka, ale člověj si alespoň procvičí češtinu, navíc to má asi ještě další díly, pfff. No nic, díky za přečtení.
přidáno 12.08.2014 - 13:58
To je ale skvělej text. Trochu víc naturalismu a Beat generation zase ožije ! :-)

PS: "Metr ode mě spokojeně oddychuje mé momentální všechno." - skvělá věta ! :-)
přidáno 19.03.2013 - 09:17
Tak to by taky šlo, psycho slátanina bez děje.
přidáno 20.03.2010 - 23:12
Byl tam Bob a taky jsem zmaten...možná budem,díky!!!!!!!!!
přidáno 20.03.2010 - 15:02
pod zkratkou B.M. (běžná morbidita) byl identifikován Bob Marley.
Zrovna jsem si koupil desku. Marley legend. Chlap co zpívá tak, že i po desce poznáte, že se zeširoka usmívá, je génius. Já jsem taky génius, nebo budu. Nebo jsem byl, já nevím. Jsem zmaten.
přidáno 04.03.2010 - 07:13
život je o paradoxech, svět je vždycky "něčím" divnej, lidi nebudou mít nikdy dost, vždycky jim bude do spokojenosti 10% chybět - čehokoliv ... nejsem jiná, taky bych chtěla leccos změnit ... ale nebrečím ;-) a nudný? to tedy nejsi !

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Povýšený sloh : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dny
Předchozí dílo autora : Mravkolev

» autoři online
Mlčeti Zlato
» narozeniny
cinnamon [14], Koninka [13], Niky_girl [13], betuska [11], m0us3 [11], El Freeman [8]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o štiler :
Kamarád ve zbrani, expert v kouzlení. Pár společných zážitků, které mě baví ještě teď. Jeho tvorba je v těchto končinách potřeba jako vodka na stranické schůzi. Cynik se skvělým darem dokonale a z fleku přetextovat jakoukoliv písničku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Lizzzie - chci být nejmíň...

Lizzzie - chci být nejmíň...

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku