Proty co trpí arachnofobií-jsem s Vámi!!!
přidáno 08.06.2009
hodnoceno 8
čteno 1290(27)
posláno 0
Slyším odbíjet kostelní hodiny. Doprdele, půlnoc. Ráno nevstanu. Zakládám spisy do šanonu a jdu spát, nemá to cenu. Vykoupat, zapít prášky a do postele.
Jedna hodina po půlnoci. Vcházím do ložnice, kde spí můj muž. Syn je na táboře, tak jsme doma sami. Sami s hromadou pavouků a jiný havěti, jak to bývá na venkově. Ležím a vnímám tmu, jen venku mezi stromy prosvítají lampy na ulici. Otočím se, zády k oknu a chci usnout.
Slyším pohyb. Otevřu oči. Na zdi přede mnou jsou čtyři stíny. Pavouk? Oklepu se, fuj.To bude zas řečí, že ho budím uprostřed noci a jen kvůli pavoučkovi!! Otočím a strkám do manžela: Zdeňku... Potichu. Nic, žádná reakce, Zdeňku, pavouk, nemůžu spát když je tady!! Nic. Rozsvítím lampičku na nočním stolku.
AAAAAAA na zemi, na nočním stolku, všude jsem byla oklopena pavouky. Všichni strnulí a bez pohybu. Nevím co se děje, ale co vím jistě, všichni mě sledují. Pomalu posouvám ruku do zádu a šeptám: Zdeňku... Teď už to neni arachnofobie, ted je to hrůza, strach, běs. Nic, otočím se a.... Můj muž nespal, z otevřených očí, z úst, všude byli pavouci. Zaslechla jsem šustot a ty černý potvory byly najednou kolem mě, čím dál blíž. A já ve svém posledním kousku života pochopila, že právě teď je konec!!!

Jano, Jano... Probuď se, něco se Ti zdálo. Zdeněk! Ježiši to byl blbej sen, fuj. Jano, byl jsem se napít v kuchyni a byl tam pavouk tak jsem ho zabil, abys ráno nejančila. Jo Jo dík, zmatená si lehám, prosím Tě , už je nezabíjej, dáme je do sklenice a pak ven, ale už je nezabíjej, třeba se jednou pomstí. - Ty máš nápady, a spi, za dvě hodiny vstáváme! Zhasnul, za chvíli už chrápal. Otočila jsem se zády k němu i k oknu. Na stěně hrál stín svojí komedii. Usmála jsem se a zavřela oči. Ještě předtím, než jsem usnula tvrdě, se ten stín rozběhl k mojí posteli.......
přidáno 17.01.2015 - 08:50
Vím jaký je to mít strach s pavouků taky ho mám. jinak povídka se mi líbila :-)
přidáno 13.08.2009 - 21:34
Čtu raději kratší texty s "hutným" obsahem. Jistě, Ali by z tohoto námětu asi udělala téměř hororovou povídku s patřičným napětím.
přidáno 12.07.2009 - 10:19
Pěkné.
přidáno 11.06.2009 - 21:34
Dobré, ale opravdu by si z toho mohla vymáčknout víc.
přidáno 11.06.2009 - 21:11
děkuju moc, potěší............
přidáno 11.06.2009 - 20:44
s chybami i bez....i tak je to správňácké a dobře napínavé.Líbí se mi to!
přidáno 09.06.2009 - 22:02
Děkuji, pavouků se bojim víc než dost, celá mě napadla,když jsem usínala a sledovala stín-jestli se pohne, vlastně skoro jako tady, chyby jsem opravila-díky- i a y je slabá stránka. výtvor vznikl o půlnoci, kdy jsem padala na hlavu únavou, ale máš pravdu, dalo by se to dobře rozepsat, snad příště až mě stíny budou zase děsit.
přidáno 09.06.2009 - 18:34
Panický strach z pavouků, to je jistě nepříjemné. Ještě, že v Tvojí povídce to byl jen sen. Ale k dílku samotnému - není to napsané špatně. Podle mého na povídku trochu krátké, jistě by se to dalo trochu rozepsat s příslušnou dávkou napětí. Chtělo by to znovu pročíst a zkontrolovat trochu češtinu (např. všichni strnulí, ty černý potvory byly a pod.) Ale třeba jsou to jen překlepy, které snadno opravíš!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Blbej sen.... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jedna sladká...
Předchozí dílo autora : Tahle cesta

» autoři online
Dandy, štiler
» narozeniny
Páárkchen... [16], mononoke [16], daissy [16], Hledající [16], candy [12], geek [11], Barboratincl [11], Nial [9], Kain257 [8]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku