přidáno 16.03.2009
hodnoceno 5
čteno 953(17)
posláno 0
Zítra odlétám na svou planetu
Sbohem milí přátelé
K vypínači dojdu poslepu
Zítra již nevstanu z postele

Sbohem šedá obloho
Sbohem rudé slzy
V brokovnici je olovo
Odlétám již brzy

Sny stékají po zápěstí
Jsou sladké rudé mazlavé
Začátek co konec věstí
Smrt v melodii chytlavé…

Impresionista do dáli se zadíval
Vzal štětec a svou paletu
Záhadně se usmíval
Když kreslil moji planetu
přidáno 05.04.2012 - 23:33
pocta jemu! I tobě.
přidáno 14.08.2010 - 16:12
Tak jo ...tady je koment ... Proč je v názvu básně o poctě K.C., když mu ji vlastně neskládáš? První tři verše jsou sice depresivní, ale to patří k tématu, o kterém píšeš ... okamžiky před jeho smrtí ...jenže - prohnal si hlavu kulovnicí ...takže moc nechápu obrat "sny stékají po zápěstí", to by se hodilo při podřezání žil ...Chceš-li mu složit hold, potom je to Tvá věc ...ale chválit ho za ukončení života mi přijde zvláštní ... It's better to burn out, than to fade away - a s těmito jeho slovy na rozloučenou bych polemizovala ...vždy je přece možnost začít znovu hořet ... každý jeden den je šance na nový začátek ... takže závěrem? Je mi z té básně vlastně smutno ... konec života nadaného člověka... napiš o něm něco pozitivního ... už se těším ...
přidáno 14.04.2009 - 19:05
K čemu pocta Kurtu Cobainovi?
přidáno 16.03.2009 - 19:57
no nevim.. snad abych nekomentoval... k poctam ke kurtu cobainovi mam vylozene odpor....
ale tak proc ne: ruda barva muze byt. ale motiv neni dohrany... treba tva planeta mohla byt ruda... nebo paleta impresionisty... proste ta rudost vysumela a zustala na klasickych porezanych zapestich (teda kdovi... ale s tou brokovnici je to horsi nez s tou rudou barvou.. prinde mi ze je tam jen aby z toho byl nejaky vers...)
kazdopadne prvni sloka je dobra... ale vymyka se z tech ostatnich.. drzi si takovou odlehcenost, ktera ve zbytku basne neni.. a verse jsou takove divne... takze nic moc pro mne, ale jistojiste te nekdo oceni, pokud se te rozhodne okomentovat...

ps. o komentari netiny jsem nevedel
přidáno 16.03.2009 - 19:53
Smutné a krásné zároveň... no jo... Nirvana

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moje planeta aneb pocta Kurtu Cobainovi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kouzlo fantazie
Předchozí dílo autora : Další

» narozeniny
Missheel [16], kytička [16], Anny [16], Princezna [15], VolnýPád [8], Milovník ticha [2]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Moonell - Offline

Moonell - Offline

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku