přečtěte si vy co jste mi psali komentář
přidáno 18.11.2008
hodnoceno 3
čteno 1490(23)
posláno 0
Já vím že se výjimečný píše tak jak se píše, tohle je vážně jen chyba tisku tak mě tak to hned nekamenujte, nejde tu o pravopis ale o myšlenku. Taky vím že se ke 3. a 6. pádu váže "mNě", ale poslední dobou mi mírně poblbává klávesnivce tudíž se může stát že mi sem tam vypadne písmenko a já si toho nevšimnu, tak díky za upozornění a jinak vám moc děškuju za krásný komentáře a hlavně za upřímnost ;-)
přidáno 07.11.2012 - 11:17
děškuju :D Ja mam plno preklepu. Ale tady me to pobavilo
přidáno 22.11.2008 - 12:31
prostějanek nekamenuje :) ale najde i takové chyby, co se jako chyby netváří ;-)
přidáno 18.11.2008 - 20:24
To rozhodně nemělo být kamenování :)... to se zase omlouvám já, jestli to tak působilo :)... upozorňovala jsem na ty chyby, protože to kazí celkový dojem :)... Kritika nemusí být jen blbost, která tě uráží, může i inspirovat :)... Uznáš určitě sama, že když přečteš nějaké myšlenkově moc pěkné dílko plné hrubek, nelíbí se ti tolik... Jak píšeš v profilu, čeština je krásný jazyk... a je škoda ji kazit, nemyslíš?? :)... A většinou stačí jen chvilka na pročtení textu a případné opravy... Určitě to není zahozený čas, věř mi :)... Přeji spoustu tvůrčích sil :)...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Omluva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nostalgie
Předchozí dílo autora : pětkrát o mně s hvězdičkou*

» autoři online
Darko
» narozeniny
Bambule [16], Kaimu [16], adusa [16], skrattka [16], Jokynka [15], Jaroslav Morava [15], klučé [12], DoPaPl [9], Tzina [7]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


gabkin - Očima ženy

gabkin - Očima ženy

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku