Vize války, po které má přijít něco moc dobrého.
přidáno 15.04.2024
hodnoceno 0
čteno 43(6)
posláno 0
V roce 2003 jsem měl zážitek s “Boží Svatyní” a sám nevím, byl-li skutečný, nebo zda ho v mém mozku, ve kterém mám pravděpodobně namontované nějaké elektronické zařízení, vyvolali členové “Vyšší Policie”. Tehdy jsem ten zážitek vyložil na videu z pohledu Křesťanství a neudělal jsem dobře. Faktem je, že byl velmi krátký, během sekundy mi přišlo několik důležitých informací.
Zahlédl jsem přitom několik Bytostí a ta, jíž jsem viděl lépe, než ty ostatní, se nechtěla podívat na naší lidskou společnost. Řekla, že tady je to špatně a že zasáhnou po nějakém datu, až zazní všechna volání „Přijď!“ (podle mého názoru od těch modlících se lidí, co si přejí “Druhý Příchod Ježíše Krista”, “Příchod Boha” a podobně).
Věřím tomu, že poté, co ty “Svaté Bytosti” v “Boží Svatyní” obdrží všechna volání, otevřou kanál ke “Svaté Radě” (centrum vlády našeho vesmíru v “Božím Prstenci”) a požádají o provedení zákroku proti vládě našeho světa. Ta “Rada” jejich žádost prozkoumá, zkontroluje přitom úroveň transformace lidské části jádra našeho vesmíru a přihlédne i k mému případu, který může být jedním z deseti tisíc důvodů, proč se nakonec rozhodne žádosti těch “Svatých Bytostí” vyhovět. Pak ta “Rada” pošle nějaký mocný druh z jiné části vesmíru, aby přiměl vládu našeho světa – buď po dobrém, nebo po zlém – k přeměně jejího společenského zřízení na jiné, ještě lepší.
V zimě roku 2011/2012 jsem měl další vidinu, ve které mi někdo ukazoval události z budoucnosti. A nevím, zda byla ta má vidina reálná, nebo produktem “Vyšší Policie”. Bylo mi ukázáno, že se situace nakonec vyvine asi tak na 85 % jinak, než si ta “Policie” původně naplánovala.
Byl vidět “mikromatematický záznam” o nějakém světě, ve kterém byla válka. Ukázané události ale byly popsány mně neznámým způsobem. Automaticky jsem si tenkrát myslel, že se jedná o útok na paralelní svět, ale velmi pravděpodobně to byl tento. Před tou válkou byla v tom světě dvě údobí, jedno kratší (vyvíjelo se od současné situace až po jinou) a pak jedno delší. Později mě napadlo, možná ale chybně, že to první údobí mohlo trvat 60 a druhé 200 let, díky čemuž by k té válce mohlo dojít po roce 2270 (například na začátku února 2272). Ale i kdyby to druhé údobí bylo dlouhé jen několik desítek let nebo naopak celých dva tisíce, asi bych to nepoznal. Prostě řekněme, že k té válce může dojít někdy mezi rokem 2100 a 5000.
Bylo vidět schéma toho napadeného světa, který někdo částečně rozbořil svým útokem, ale pak odstoupil, asi aby čekal na reakci jeho vlády. V tom světě byly dvě “signatures”, což byly znaky dvou druhů bytostí. Buď se jednalo o dva druhy lidí (třeba “ozbrojené složky s vládou” a “civilní obyvatelstvo”), nebo o dvě různé lidské vlády či mocnosti, anebo o lidi a nějaký jiný druh.
Zahlédl jsem postavy lidí v rozbořených budovách či konstrukcích, původně chráněných nějakými moderními obrannými systémy, jež ale selhaly. Tehdy jsem si chybně myslel, že se musí jednat o tzv. “Pekelné lidi”, napadené v jejich paralelním světě, protože jsem tenkrát v takové lidi a takový paralelní svět nesmyslně věřil.
V mé vidině se ti poražení lidé divili tomu, že útočník přes ty jejich obranné systémy prošel. Přemýšleli nad tím, že když je určitým způsobem jinak nastaví, podobný útok mohou příště vydržet. V průběhu jejich příprav na další útok však na ně nikdo neútočil. Jako když ti lidé měli nějaký čas, zřejmě nějakou lhůtu, poskytnutou jim útočníkem na to, aby se vzdali. Jenže oni se nevzdali a spolehli se na to nové nastavení svých obranných systémů. Jak ale vyšlo najevo, bylo opět špatné.
Přišla druhá fáze války, v této ani v té první jsem nesměl vidět toho, kdo zaútočil, ani jakým způsobem. Asi abych to nemohl nikomu říct. Po druhém útoku byl ten svět ještě rozbořenější a obě “signatures” zmizely. Někdo buď dokonale rozložil jejich těla nebo je unesl. Ovšem pokud by jednou z nich byl útočník, musel by se před svým útokem vznést ze Země a provést ho z vesmíru. Předpokládám, že větší počet zraněných těl by v tom zobrazení asi byl vidět, takže obyvatelé toho světa byli dokonale rozloženi a/nebo uneseni.
Pokud se jednalo o náš svět, čemuž tak zřejmě i bylo, při takovém zobrazení by z něj po tom útoku musela zmizet velkoměsta, a vládní i vojenské struktury a základny. Dodatečně jsem si ještě vzpomněl, že zde musím zmínit svůj pocit, vlastně jeho kombinaci s viděním, že na “krajích toho světa”, prostě mimo jeho osnovní část, byli nějací jedinci, co válku přežili, avšak nejvýše 15 % původní populace. Na tyto válku přeživší jedince se nezaměřila žádná zbraň a útočník se nepokusil je lokalizovat ani jim nějak uškodit. Byli ušetřeni.
Je zde mnoho otázek, na které neznám odpověď: Jestliže se jednalo o náš svět, bylo civilní obyvatelstvo, nebo alespoň malé děti, evakuováno před začátkem druhé fáze té války, nebo bylo naopak tou válkou zničeno společně s armádou a vládou naší planety? Byli někteří členové našich ozbrojených složek a/nebo vlády uneseni a případně i utýráni za to, že ublížili nějakým nevinným lidem, že tento svět použili k jinému účelu, než k tomu správnému, a že z něj vyňali tu pravou, nejvyšší lásku? Nebo byli naopak rychle a milosrdně usmrceni, takže je ten, kdo je zabil, nijak netrápil?
Nemám tušení. Pravdou je, že to ze všeho nejhorší v celém rozsahu nepřeji vůbec nikomu. Na druhé straně, rychlou smrt bych takovým lidem, jako jsou ti pracovníci dnešní “Vyšší Policie”, co příliš přísně soudí a trestají ostatní, nepřál. Byl bych rád, aby než v důsledku té války v budoucnosti zajdou, pocítili kus skutečné hrůzy a prožili výrazné utrpení i upřímnou lítost nad tím, že týrali nevinné, vyžívali se v jejich trápení, a tento svět trochu nesprávně nastavili. Pokud ale v době té války už nikoho příliš přísně trestat nebudou, pak sami nesmějí být příliš přísně trestáni a mají právo na rychlou smrt!
Později jsem měl ještě několik dalších, menších vidin. Například vidinu tabulky s mým jménem, napsaným ve čtvrtině či třetině její nejvyšší řady, která možná znamená nejvyšší stupeň nepravosti, spáchané na nevinném, nebo nejvyšší míru urážky “Božských Bytostí” tím, co bylo nevinnému, jehož vybraly, uděláno. Také jsem viděl to, že před tím, než výše zmíněná válka začala, někdo, asi zástupce našich “ozbrojených složek” či “vlády světa”, mluvil sebevědomě a řekl: „Tohle by nemělo hrozit. Měli bychom být zajištěni. Sem by se na nás neměli dostat.“ Pak udělal nějaký plán, vydal rozkaz, a všichni ten rozkaz poslechli. A on byl chybný.
Normálním lidem radím to, aby se nesnažili bojovat proti tomu, koho sem “Svatá Rada” pošle. Radím jim, aby se mu poddali, neboť se za jeho příchodem skrývá velká láska. Bude rozumné být v době té války na nejméně obydlených místech, co nejdál od jakýchkoli měst, vojenských základen i vojensky zajištěných míst, majících lidem poskytnout “bezpečné útočiště”.
“Vyšší Policie” ví, které představy mi vložila do hlavy zařízením, jež mi do ní namontovala. A tak pokud bude chtít, může vám všem povědět, co z toho, co jsem napsal, byla její práce, a co naopak mohlo být skutečnou duchovní inspirací.
Ale i kdyby se jednalo o reálnou duchovní inspiraci, ta válka, co mi byla ukázaná, nemusí být pevně daným dějem, který se v budoucnosti nutně musí odehrát. Třeba se jedná jen o nějaký plán – jednu z možností toho, co se může stát.
Vy lidé musíte být rozumní a i kdyby ta válka skutečně hrozila, musíte se k té její hrozbě postavit tím správným způsobem. Jestliže má ten mocný druh, poslaný “Svatou Radou”, připravit půdu pro “Příchod Nebeských Bytostí” a následné nastolení dokonalejšího systému, než v té době bude ten váš (s prožíváním lásky na vyšší úrovni, než jak ji v té době budete umět prožívat vy), je nesmysl s tím druhem válčit. Ta válka by v první řadě utýrala mnoho malých, čistých, nevinných a životem ještě nezkažených dětí, a ve druhé řadě by zničila řadu dobrých dospělých lidí i bezpočet domácích zvířat včetně psů, a tak dále. Proto, prosím, pokud ten druh přijde, neválčete s ním a vyhovte jeho požadavkům!

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Válka v budoucnosti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Čekání

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku