přidáno 18.03.2024
hodnoceno 12
čteno 521(11)
posláno 0
Začnu hláškou z filmu-doufám, že důvěru ve mně vloženou nezklamete-. A právě otázka důvěry je v autorském vnímání věci tématem, kterému chci dát otevřený prostor.
Přirovnám to k lezení na pískovcových skalkách, dosáhnout prvního kruhu, prvního záchytného bodu celé cesty a pak to již jde. Musíte mít splněny pouze dvě maličkosti- věřit si a mít natrénováno. Jinak člověk zůstává za očekáváním svým, ale i jiných, kteří jsou na něm závislí.
Stejně tak i v psaní každého autora svazuje ten pocit, nebo spíše pocity zodpovědnosti za svá i nevyřčená slova za souhlas k nahlédnutí do svého soukromí, čímž se z něj i třeba nechtěně, stává osoba veřejná.
A tato veřejná důvěra, nezklamat čtenáře, nezklamat sebe sama, otvírá každému z nás průhled do jiných prostorů vnímání života a tím i jiného poznávání sebe, svých možností i nemožností, zůročených o prožitky odžitých let.
Jistě, doba je zlá a krutá ke každému z nás, zkrotit ji se daří pouze na občasný stav krátkých vzplanutí a korekce neviny tak spočívá na bedrech odvahy autora i nadčasového chápání čtenáře.
A samozřejmě, oba si musí věřit a mít natrénováno.
přidáno 21.03.2024 - 13:31
teda ty tu máš pěknej mejdan ,) jinak já raději nic neočekávám už, protože když očekáváš většinou je to iluze něčeho . To je jako říct Bohu o svých plánech.
Stejně pokud vyslovujem myšlenky, musíme si uvědomit , jsou naše? .)
přidáno 19.03.2024 - 22:51
Tady se střílí....padám. Zákon bažin, čím víc se meleš ,tak toneš .
přidáno 18.03.2024 - 09:42
Morfeus : za mne nehovoř, jsi velmi drze neslušný člověk, už poněkolikáté. Denně, jak píše Denisa - "neskuhrej" !
přidáno 18.03.2024 - 09:35
Promiň, Vojto, i za ni, všude jsou takový případy ;)
přidáno 18.03.2024 - 09:33
Morfeus : dost často lžeš a vymýšlíš si, slova co píšeš, zásadně nepoužívám "...nedolejzáš, neslídíš ...." nic takového, vrať se někam na pavlač.......Nepiš o dárečku, jsi bez respektu , úcty i pokory v jednom !!
přidáno 18.03.2024 - 09:30
Hanulka: kdo vidí a není blbej, chápe ;)
přidáno 18.03.2024 - 09:27
MOrfeus :
Beze slov, lidi vidí, stíháš denně ty mě, něco napíši a hned nade mnou Ty, když se ti tu nelíbí a píšeš jen samá negativa tak jdi jinam ....Nikomu neodpovíš na dané otázky, jsi značně frustrovaný člověk, to je celé. Včera několikrát, dnes opět. Vždy stíháš ......Studovaný moc nejsi, protože píšeš ....., jak ti již napsali jiní.
přidáno 18.03.2024 - 09:21
Hanulka: už zase prudíš? Nepsala jsi teď, ať nedolejzám, neslídím, či co? Ty jsi dáreček... Dvojaké stvoření, až běda. Nepíšu to tobě, tak laskavě dej pokoj, ty místní stíhačko pochybné morálky. Kdyby jsi se slušně zeptala, tak neřeknu, ale tento tón, který používáš je ohavný... Vojta je velký kluk, on to na rozdíl od tebe snese.
přidáno 18.03.2024 - 08:16
wojta : přesně jsem očekávala, že tento pán - pseudomoudrák, co tu rozbíjí vše, ač z něho za těch pár měsíců nevypadlo nic než samá negativní kritika, nebudu psát vulgárně - jak ho ohodnotili ostatní. Mohl by nám napsat, co vystudoval, že si tady denně do každého pouští, co by jak mělo být a jak se mu to nelíbí ? Denně - je to velmi směšné. Včera - Leslie, Karblo, pedvo a dnes wojta, ukájení se v záporné kritice patří k jeho profilu.
přidáno 18.03.2024 - 08:07
Toto téma je věčné, ale začnu takto: Každá generace, či civilizace tu zodpovědnost má nastavenou jinak. Ty jsi nahodil jen nástin něčeho abstraktního. Nejdeš do hloubky, tudíž je tu až moc velký prostor pro každého. Ale to by takto být nemělo, protože "úvaha" vypadá trošičku jinak. Takový široký prostor, či otázka...nejde zpracovat kvalitně a důsledně v tak malém, či v jednom textu. Jen toto, co zde bylo nastíněno bych dal tak do 5 úvah. Jako Kvalita čtenáře, pisálka, literatura moderní, lidskost a inteligence...a další problémy, kterých se dotýkáš.

Mají dnes autoři zodpovědnost za svá díla: Ne, protože to vidím, cítím a umím číst :)

Mají dnes autoři natrénováno? Ne, protože psát sračky umí každý denně. Navíc je k tomu potřeba kvalitní reakce čtenářů, kterých moc není. Arogance, inteligence, povrchnost, neznalost, lenost, slušnost...to chybí na obou stranách, stačí se podívat všude kolem sebe. A kdo tvrdí, že ne, je blbec :)

Vždy zůstaneš za očekáváním svým i čtenářů. Proč? Iluze.
Závislost? Pokud je to o tom, měl by se daný léčit. Věřit si? S tím taky nesouhlasím, to jde ruku v ruce se zkušenostmi, egem nebo naivitou.
Soukromí? Dnes prakticky neexistuje. Chceš psát, piš... ale nebuj se reakcí a diskuzí.

Takže pokud jde o mě, vlastně v ničem v textu s tebou nesouhlasím. Ani s tím přirovnáním. Nikoliv proto, že chci být v opozici, ale jen ze svých zkušeností :) Nejsem přicmrndávač a přikyvovač jako někteří jiní. Takže slušně napíši, že jsem od toho očekával víc. Nikoliv pro to, že to zase není "klasická úvaha", ale kvůli obsahu :)

Zde:

Na začátek nepatří citát nebo nějaký moudro, ale to má být spíše na konci s pointou, závěrem. Proč je toto téma důležité, i proč je vlastně zajímavé nebo aktuální. Kam se autor chce dostat.

chybí zjevně argumenty pro a proti. S tím mají problémy všichni. Dedukce, logické uvažování, postup a třeba řešení problémů. Nejen vědecky, fakticky, ale podle autora. Jak to vyřešit. To vždy ocením. S tím mají lidé taky problém. S tím také souvisí závěr úvahy. Přechod k tomu kam autor směřoval. Proč autor vyslovil myšlenky, argumenty.

Nebráním se ani dát úvahu do bodů. Pak to třeba rozvést. Je to přehlednější, než opakovat v delším textu stejné věci. Doba je rychlá, takže klidně kratší, ale údernější styl :)

Spánembohem, Vojto :)
přidáno 18.03.2024 - 07:14
wojta : a to jsi v této úvaze splnil. Hezká je poslední věta : "oba si musí věřit a mít na trénováno".
přidáno 18.03.2024 - 06:57
wojta : úvaha je vždy ovlivněna úrovní myšlení, zkušenostmi a názorem autora. Tzv. tělo úvahy většinou zdůrazňuje myšlenku autora. Zvažujeme pozitiva i negativa, snažíme se co nejlépe na něco odpovídat a reagovat, aby to splnilo naše očekávání. To si myslím já a děkuji.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Očekávání. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ze života.
Předchozí dílo autora : Upozornění psům a opilcům.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
derrry řekla o barunka=o) :
Jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Ví, co chce říct a ví, proč to říká. Její práce se nedají jen tak přejít.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku