První a poslední pokus o báseň v próze
přidáno 29.07.2008
hodnoceno 5
čteno 1139(14)
posláno 0
Dobro není bezedné a lež není nemožná. Blankytnou oblohou černá mračna valí se a podobná příhoda v mém "vevnitř" udává se. Svařené víno je na stole... Ano, i květiny jsou tady, i kus bílého hedvábí.. Hledám v tom velkém ničem všechny ty dny a písně. Chci verš, ten samý, který mě odnese tam, kde je nebe modré a tráva voní. Cesta domů.

Nebe je zelené a tráva oranžovo-modrá. Převrácený žaludek. Chybíš mi. Vidím tě jak podepíráš si hlavu a miska ovoce spí. Oceán taktéž. Neslýchaná zábava.

Ptáci nejsou ochotni zpívat a vůně lihu je příjemná. Dnes lidožravá šelma je můj přítel, já lehám si k ní a ona vzlétnout nemůže pro zlomený palec.

"Hej kmotře, můj pohár vyschl!"

Před chvílí bolet přestala zítřejší noc... Hloupost, jež plodí chaos přišla se mnou tancovat. Svedla mě z cesty a šla se mnou zase zpět. Vede mě k tobě, neustále. Zvuky lovecké trubky rozléhají se lesem. A všechny hrobky nevoní jen děsem...

Apokalyptický požár....

Chci domů...
přidáno 30.07.2008 - 21:25
trošku mi vadí ten název...vrhá to na dílko..stín....předsudky...
ale jsou tam pěkná místa...;) chtělo by to jen trošku ucelit...neodbíhat od jednoho k druhému...čtenář pak neví...o čem to vlastně je...k čemu by měl dojít..*
přidáno 29.07.2008 - 18:17
asi chápu, četla jsem to dvakrát ale je to takové roztříštěné...
přidáno 29.07.2008 - 16:57
Mě to moc neoslovilo, chybí mi tam nějaký obraz, který by mi vyrazil dech. Beru to jako výsledek spíše automatického psaní, kdy se na sebe vrší jedna věta za druhou. Marně jsem hledala něco, co by mě donutilo si to přečíst znovu a jinak. Bohužel, třeba příště.
přidáno 29.07.2008 - 16:50
uživatel smazán
,-)ať už próza nebo poezie.. líbí.. symboly, náznaky, představy, stavba vět, prostě celkově.. jedno z děl, které si zaslouží být čteno neustále dokola.. pokaždé je totiž pochopeno jinak.. člověk ho vidí jinak..

šikulka,-)
přidáno 29.07.2008 - 16:48
...a ten pokus se povedl:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Brak : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Miluj mě

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku