přidáno 02.01.2018
hodnoceno 1
čteno 1206(5)
posláno 0
Otevřená zpovědnice poetovy duše?
Co činí člověka člověkem, co dělá osobnost osobností? Ve světě uniformity a konzumu. Jak může proniknout čistý originál do této doby? V době plné krutosti a odsouzení. Má-li lidská bytost odhalit své vnitřní já, tak proč existují lidé, co ji bodnou? Naše duše vykrvácí v temnotě a zůstane jen schránka, kterou si společnost vyžádala. A co ty? Tvá duše pláče, řve, miluje, bojuje, chce se ukázat světu, protože je krásná, plná emocí, plná dobra, ale i zla, které tě tvoří. A ty jen mlčky sedíš v koutě a hledíš do prázdna. Nemáš odvahu vystoupit a přestat být divák, v nitru chceš tvořit svůj život, ale schází ti něco? Ano. Přiznat si kdo si, co si. Nehledej štěstí u jiných, sám si buduješ cestu po které budeš chodit následující minutu, hodinu, den, týden...celý život. Smiř se se svou identitou, miluj sám sebe, pak budeš milován okolím. Neboj se dělat šílená rozhodnutí. Žij!
přidáno 02.01.2018 - 22:50
Masky nosí každej. Možná je to tak občas lepší...Pěkná úvaha.)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zpověď plná otázek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Hřích

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


NoWiš - Na konci světa

NoWiš - Na konci světa

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku