přidáno 05.09.2017
hodnoceno 19
čteno 998(25)
posláno 0
  
Sedím na hřebeni

Pobíjím život chvílemi
jak střechu šindelem


Nechci být sochou

Barokním svatým
na mostku v podzámčí
co je už jenom
bidýlkem pro holuby


Nechci být sochou

Vážně

Proč vlastně taky
hledět pořád do sebe


Sedím na hřebeni

Pobíjím život chvílemi

Žádná z nich
zaplaťbůh
není příliš dlouhá
  
přidáno 15.09.2017 - 16:29
Skvělá. Do záložek :)
přidáno 12.09.2017 - 07:57
Leslie: Poslední dobou to tak nějak cítím. Moc děkuju za návštěvu a za souznění :-)
přidáno 11.09.2017 - 11:12
Je úžasná, trochu posmutnělá, ale prýští z ní touha po životě...už ji čtu poněkolikáté a pokaždé mi sedne o něco víc. Souzním s tou potřebou něco změnit...
přidáno 11.09.2017 - 11:00
casa.de.locos: To s tím Pocitem ti skoro závidím. Poslední dobou se mi totiž nějak moc nedaří být sám. A ono je to někdy fakt potřeba.
Díky za návštěvu.
přidáno 09.09.2017 - 19:58
Tradičně krásná, atmosférická a náladová. Měla jsem dneska Pocit, tak jsem musela zastavit auto na cestě mezi poli, vylézt ven a chvíli se koukat, do dálky, na mraky a na ptáka co se uměl zastavit v letu, a přišlo mi, že ten obraz tam v té chvíli byl, protože byl paralelní k mému pocitu, nebo můj pocit byl paralelní k tomu obrazu. A teď se mi to samé stalo s tvou básní, sedla mi do nálady, takové změnové, rozhoupávací se.
přidáno 08.09.2017 - 08:06
kmotrov: No, potřebuju asi celej tak nějak vybočit :-) Dík!
přidáno 08.09.2017 - 08:05
Zamila: bludička: Díky moc za nakouknutí. Těší mě, že zaujala :-)
přidáno 08.09.2017 - 07:59
Amelie M.: No, ono je to trochu obecnější. Tak hrozný to snad zas nebude. Spíš jen nehodlám dělat pořád to, co se ode mě čeká :-)
přidáno 07.09.2017 - 20:34
Ty umíš o tom není sporu. Ale na rovinu, jsem rád za všechno čím vybočíš. Tímhle jsi pro mne vybočil. Zapůsobilo to na mne. Dík.
přidáno 07.09.2017 - 16:38
Fakt pěkný. Hluboký myšlenkou a krásný jazykem. A to:

"Pobíjím život chvílemi
jak střechu šindelem"

To je vážně skvost.
přidáno 07.09.2017 - 13:49
Líbí se mi... Zajímavé
přidáno 07.09.2017 - 11:58
DDD: Ano, tomu rozumím... Vidíš, a já tam kromě toho, možná díky těm barokním sochám, cítil i obavy ze stárnutí, z pomíjivosti. Je zajímavé, jak některé slovo nebo slovní spojení v každém vyvolá jinou asociaci.
přidáno 07.09.2017 - 11:41
DDD: ech.. nelíbí se mi tvá poslední věta na amadea´´, ale úplně jí rozumím.. každopádně představa, že už nebudu mít kde číst tvé básně je pro mě osobně poměrně těžká a smutná..
přidáno 07.09.2017 - 11:34
Amadeo´´: Rád ti to vysvětlím. Je to totiž velmi jednoduché. Ta "báseň" je o změně, tedy zatím spíš o odhodlávání se k ní. Takové té ve stylu Boba Dylana. Každá chvíle, která trvá příliš dlouho, přestává přinášet to, co přinášela. Ve spoustě případů to neplatí ( teď mě napadá třeba třeba dvacetileté soužití s mojí ženou ). Ale určitě to platí pro životy básníků na literárních serverech. Například.
přidáno 07.09.2017 - 10:52
Četl jsem ji už včera a přemýšlím, co k ní říct. Je to asi první báseň od Tebe u které cítím, že postrádá lehkost, s jakou umíš psát. Při tom ale nemůžu říct, že by se mi nelíbila, je to zvláštní.
Velmi pěkný je ten začátek "Pobíjím život chvílemi, jak střechu šindelem". To je krásně poetické a navnadilo mě to číst dál, ale nějak mi tam nesedí to barokní torzo v podzámčí. Neumím vysvětlit proč, je to asi jen pocitové, nebo příliš velký kontrast k těm šindelům, i když chápu, jak je to myšleno...
Nezlob se, omlouvám se za upřímnost, možná mi tak úplně nesedla do mého rozpoložení v těchto dnech.
přidáno 07.09.2017 - 07:07
Yasmin: Moc děkuju za tvá milá slova :-)
přidáno 06.09.2017 - 13:20
Moc krásná chvíle, při čtení tvých řádků :-)
přidáno 06.09.2017 - 07:45
Amelie M.: To jsem rád. Mezi náma... vznikla fakt na střeše :-) Díky moc za návštěvu :-)
přidáno 05.09.2017 - 10:47
moc příjemná atmosféra se táhne tvou básní.. takové to "smutnokrásno".. tohle rozpoložení je mi blízké.. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nechci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hluboko
Předchozí dílo autora : Blues pro J.K.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku