Něco staršího..někdy z tohohle roku..kdy přesnějc, to vám nepovim..a stejně je to asi jedno..
přidáno 02.05.2008
hodnoceno 11
čteno 1443(24)
posláno 0
porad tu jsem
mimo realitu
ve svym svete,
nebo mozna
v realite
mimo vas svet

...a taky zapominam...
přidáno 18.05.2008 - 22:52
!!!..super!
kazdej mame svuj svet a je jen na nas koho v nem chcem mit a jak se budem citit..


//...a taky zapominam... // tohle je silny..neni to takovy to /zapomnela/ sem zamknout..ale vidim v tom takovy-dokazu odpustit...
přidáno 18.05.2008 - 22:45
:D he dobre ty..chces bejt asi hodne dokonalej co:D
25 let:D..halee..mylsim, ze bys moch mit trochu vetsi nadhled
přidáno 05.05.2008 - 15:23
ja osobně nemam problémy se čtením textu bez háčků a čárek.. :) a takhle si často taky připadam... mimo svět ostatních :o)
přidáno 02.05.2008 - 21:12
yetty: :D:D:D:D:D:D smeju se ti, ..jako otaznik rikam ze si IGNORANT... a debil, co sam poucuje a pak misto ano napise jo .. a jak muzes vedet, ze nekdo nemluvi s hackama, carkama..? nech umeni umenim a laskave nepoucuj. ale si vtipnej;)
přidáno 02.05.2008 - 18:45
Já češtinu rozhodně neignoruju, ale tohle moje psaní vnímám jako něco absolutně odlišného od ostatního psaného projevu. A když vyjadřuju pocity, píšu všechny tyhle věci.. tak poslední dobou se mi to lépe píše takhle. Víc to v tom cítím a připadá mi to víc na místě. Všechno mi tam sedí a má to tak být, když to má být moje vyjádření. Toť k tomuhle asi všechno. A jinak když už jste u té češtiny..tak Češi se píšou s tím velkým písmenem na začátku, jestli si to dobře pamatuju.
přidáno 02.05.2008 - 18:37
Za to velké č u češi, promiňte uklepl jsem se. Jde také o to co říkáme, je rozdíl když budu psát bez háčku a čárek nebo když budu používat nespisovná slova, slovesa bez l nakonci (řek', spad' apod.)
Hlavně si to neberte osobně.
přidáno 02.05.2008 - 17:46
bez komentu...
přidáno 02.05.2008 - 17:32
jinak... /fuj,ten me ale dostal/
basen je... jako dobre zachycena fotografie... je povedena... ustrizek z nasich /mejch/ myslenek...
přidáno 02.05.2008 - 17:31
a ja myslela, ze umeni ma neomezene hranice, ne?!
přidáno 02.05.2008 - 17:28
Správně česky je ano, nikoliv jo. Ty ignorante...
přidáno 02.05.2008 - 17:02
Jste Češi? Jestli jo, tak proč ignorujete češtinu?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zapomínam : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mám představu
Předchozí dílo autora : Slova

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku