Starší pokus o písňový text. Takto je příliš stereotypní, zkoušela jsem upravit, mám různé verze s refrénem, ale pořád to není ono. Proto prosím o názor čtenáře, kteří mají s písněmi zkušenost... ale samozřejmě i ostatní :).
přidáno 15.04.2016
hodnoceno 13
čteno 1246(17)
posláno 0
Jsem gejzír, co hoří
a poklad tvých moří
jsem blýštivý přelud
co láká tě v tmách.
Jsem Sirény píseň
a trýznivá tíseň
jsem smrtelná nemoc
tak utíkej dál.

Jsem noc, která vzlyká
nabroušená dýka
jsem tropická bouře
a zdrtím tě v prach.
Jsem chorobná touha
a chiméra pouhá
jsem pouťová tretka
tvůj burzovní krach.

Jsem studnice jedů
a k hříchům tě svedu
jsem vybuchlá sopka
a bolestný žár.
Jsem falešná mince
hrob krásného prince
jsem sžíravý plamen
tvůj danajský dar.

Jsem samet, co zraní
láska je mou zbraní
jsem prokletá vášeň
co ožívá v nás.
Jsem sval z tvého těla
co ukrást bych chtěla
tak zapomeň na mě
dokud máš čas.
přidáno 25.04.2016 - 07:20
S písňovými texty bez písně je to těžké... Mně pomáhá napsat text na nějakou již existující hudbu (třeba "skákal pes":))), i když to pak dostane hudbu jinou nebo žádnou. Píseň také toho klišé snese mnohem více, řekl bych, že ho dokonce přímo potřebuje.
Takto se mi to líbí, jenom snad ta rytmika "refrénu" ( 4. a 8. verše) by měla být naprosto přesná, a to i za cenu toho, že to ztratí trochu smysl, on to pak stejně zpochybní autor hudby a její interpret (" tati, co to tam píšeš, tam jsou dlouhý noty, toto neslyšíš?" - "Slyším, beruško, ale až teď, když to zpíváš" ) :))
přidáno 17.04.2016 - 11:09
A42: Moc děkuji. To je asi vždycky otázka, jak text písně vybalancovat tak, aby nebyl ani moc primitivní, ani moc složitý. V diskuzi zazněla obě hodnocení, tak snad se mi to aspoň trochu povedlo :). Osobně mám radši texty, kde mi na první poslech třeba zůstane něco skryto. Ale fakt s tím zkušenost nemám, proto se ptám na názory...
přidáno 16.04.2016 - 15:01
Jako báseň to má hodně hezkých obrazů. Písňovost posoudit neumím. Jedině možná z pohledu obsahu, jestli když to někdo bude poslouchat zpívané, jestli vůbec všechny ty slovní obrazy stihne vnímat a ocenit.
přidáno 15.04.2016 - 23:38
Nikytu: Díky, to jsem ráda :).
přidáno 15.04.2016 - 18:52
Ale jo, slušný základ pro píseň... Dokážu si to představit. Možná místy ještě vybrousit, ale v tom já už neporadím. Obrať se na mistra Toma. ;-)
U mě dobrý. :-)
přidáno 15.04.2016 - 13:59
Amelie M.: ááá, až tak? :D
Tak jsem ráda, že je to aspoň trochu drsný, i když uznávám, že jsem s tím přizpůsobováním písňovým zvyklostem možná trochu přestřelila, ještě nemám zkušenosti, musím najít správnou míru... A dík, snažila jsem se :).
přidáno 15.04.2016 - 13:56
Lenča: Tak to určitě nejsi, se stane hned :). Přát si asi nestačí, ale jen tak se nevzdám. Každopádně díky za podporu.
přidáno 15.04.2016 - 13:32
a něco jednoduššího by nebylo? - tak od dneška vím, jak zavíráš oči, když pusu ti dáááá ááá váááám :D

je v tom takovej tvůj autorskej otisk.. obsahově se s tím nepářeš (jako, že je to teda drsný :)), není to úplně můj styl, přesto si myslím, že je dobrá, působí na mě docela vypracovaně..
přidáno 15.04.2016 - 12:57
Orionka: Jsem blbá, spletla jsem to, omlouvám se.
A k tomu interpretovi - věřím, že když si něco opravdu moc přeješ, stane se to. Tak držím pěsti.
přidáno 15.04.2016 - 12:09
Zamila: Díky za milé zastavení :).
přidáno 15.04.2016 - 12:08
Lenča: Moc děkuji :). Tu slabiku navíc nevidím, kterou myslíš? Jinak bych klidně fušovala, akorát najít ještě muzikanta a interpreta, to neumím :).
přidáno 15.04.2016 - 12:03
Vcelku povedená klišoidní píseň :-) Někde nesedí slabiky, ale na to, že je to od Tebe, je to tematicky zdařilé a výjimečně z toho necítím tolik Tvého milovaného vzdoru a nechutností ;-)
přidáno 15.04.2016 - 12:03
Úžasný text. Já asi moc neporadím, jen snad to, že jsem se v poslední sloce zasekla na druhém řádku - slabika navíc. A taky "bych chtěla" se hůř vyslovuje. Ale jinak válíš. Budeš fušovat i do hudby? .) Bylo by to fajn, umíš pěkně "rozčeřit vody" :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zapomeň na mě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lžičkou jíst rozteklou polárku
Předchozí dílo autora : Čtyřverší naivního bobra

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku