Příběh o konci světa, který známe.
přidáno 07.04.2016
hodnoceno 1
čteno 889(7)
posláno 0
Úvod
Daleko, daleko, daleko od nás ve Vesmíru se nacházela malá zelená planetka osamoceně obíhající kolem hvězdy, která jí dala život. Jmenuje se Alaris. Na jejím povrchu byl bujný život. Tvorové s ohromnými schopnostmi, zvláštní rostliny, podivné klima. Měla život. Ale jednou se na ni snesl roj meteoritů. Bombardovali malou planetu a vše ji sebrali. Roztříštili ji na několik stovek kusů, zničili život na ní. A však na jednom z úlomků se zachytil kus živočišné hmoty, který nekonečně dlouhou dobu putoval Vesmírem. A o několik stovek let později dopadl na naši planetu Zemi.
Vědci úlomek našli a začali ho podrobně zkoumat. Zjistili, že na povrchu neznámého tělesa se nachází živá organická hmota. Přišli s šokujícím výsledkem. Tahle hmota, tento zbytek organismu, přežil cestu Vesmírem a teď se regeneruje. Ale než si stačili cokoli uvědomit, tvor byl zcela zregenerovaný. Nevěděl co se kolem něj děje, kde je, proč tu je a tak ze zmatku začal zabíjet lidi kolem sebe. V ten den mnoho vědců přišlo o život, ale podařilo se jim to prapodivné mimozemské stvoření zavřít do karantény. Po několika týdnech pozorování zjistily, že ve třetím oku, které bylo celé černé, má schopnost paralýzy. Dokáže na člověka uvrhnout virus, který ho do půl minuty zničí.
Vědci si až moc dobře uvědomovali sílu toho stvoření. Dokonalá regenerace, záhadná schopnost. Nazvaly ho dokonalým organismem. Napadlo je smíchat lidské DNA s mimozemskou DNA. A tak začal výzkum pod názvem Peregrimus. Několik let se snažili přijít na to, jak vytvořit dokonalou zbraň. Ženám vstřikovali do krve krev toho tvora, ty pak otěhotněly, ale Peregrimus krátce po narození zemřel i s matkou. Tělo se nevyrovnalo se schopnosti a explodovalo. A tak výzkum pokračoval, ženy byly obětmi tohoto krutého výzkumu. Vědci zkoušeli vstříknout krev i nenarozenému zárodku, ale také nic.
Mezitím se na Zemi rozšířil virus zabíjející lidi, zvířata i rostliny. Planeta Země se ocitla na začátku konce a všichni moc dobře věděli, že jim moc času nezbývá. Začali mezi sebou bojovat, prali se o vládu nad různými částmi kontinentů. Započal hlad. Každý den umíraly desítky, stovky lidí. Konec byl na dosah ruky. A to vše díky jednomu úlomku planety, který sem přinesl tento smrtelný virus.
Po několika letech se vědcům podařilo přivést na svět Peregrimuse. Dívka jménem Ioli, jako jediná přežila. Dokonalá zbraň byla na světě. Ale kdo ji získá? Kdo bude s její pomocí zabíjet? A bude na to ještě vůbec čas? Tahle planeta umírá a lidstvu už zbývá jen několik posledních let…

ikonka sbírka Ze sbírky: Bílá smrt
přidáno 14.01.2019 - 17:00
Vesmír je s velkým "v" schválně?
Daleko, daleko, daleko - zdá se mi to hned na začátku mnohokrát opakované, možná by to stačilo jen dvakrát.
Čtivé vyprávění, budu pokračovat:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bílá smrt - úvod : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bílá smrt - 1.Kapitola
Předchozí dílo autora : Sangui

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku