snaha o zlehčení zamyšlení
přidáno 26.01.2016
hodnoceno 8
čteno 1411(41)
posláno 0
...pak celý zámek zahalili do černého,
vypsali odměnu, sehnali Honzu
a dál už bylo veselo a psina.

Ne, to jde jenom v pohádce.
Setnuté hlavy nikdo nepočítá,
když přiletí dRAK OVINA.
přidáno 08.02.2016 - 08:42
Smutné. Ale ono asi vždycky u pohádek záleží, kdy je autor utne. Kdyby po těch šťastných závěrech pokračovaly, všechny pohádky by skončily špatně. Vraždou, šílenstvím, smrtí. Hloupý Honza by byl v manželství s arogantní princeznou nešťastný a po dlouhé době, co by se upíjel k smrti, by se musel oběsit, protože by ho ta potvora naleštěná stejně podváděla a na jeho parohy by si delegace a předáci odborů mohli věšet kabáty. On sám by si jistě vyčítal některá špatná politická rozhodnutí, kdy zatočil se zlými ministry a dal je popravit, ale byli to otcové rodin! A ta sedmihlavá bestie? Že ohrožovala veřejný pořádek a představovala bezpečnostní riziko? Sakra, vždyť to byl jedinečný zoologický exemplář, každé ZOO, každý Jurský park, by po něm skočil a na turistech by království vydělalo jmění! Darmo mluvit. Všechno má dobrý konec, jen na jakémsi pomyslném vrcholu konjunktury, za níž už vypravěč ve sledování příběhu raději nepokračuje, jinak by děcka neusnuly.
přidáno 03.02.2016 - 15:32
jo :(
přidáno 03.02.2016 - 14:49
Tak držím Honzovi palce. Někdy i v životě to může dopadnout jako v pohádce.
přidáno 03.02.2016 - 11:10
super
přidáno 28.01.2016 - 19:34
Proč ten příběh dračí
skrývá vinu račí?
Zdání klamné bývá,
smutek navrch mívá...
:-[
přidáno 28.01.2016 - 10:40
Vážně povedená. Škoda, že musím dodat "bohužel"...
Oslovila a to velmi.
přidáno 27.01.2016 - 10:34
Drsné. Život není pohádka.
přidáno 27.01.2016 - 10:20
Tahle miniaturka se mi líbí. Nabízí víc obsahu, než se na první pohled může zdát. Je to jako kolekce z hořké čokolády u vánočního stromečku, kde někdo chybí. V jednoduchosti je síla. Dračí!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nepohádka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Neodvolám
Předchozí dílo autora : Nevhodný dárek

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Lasak řekl o Cecidit angelus :
Chcete vědět, co vám dá tato stránka? Podívejte se na tuhle slečnu. Sice nedokážeme vytvořit talent, ale talent, který máte vám zde dokáží rozvinout do takové míry, že z vás mohou být úžasní psanci. Stručně řečeno. Tahle slečna je otevřená konstruktivní kritice do takové míry, že už teď píše perfektní díla.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku