tragický konec světa
přidáno 03.12.2015
hodnoceno 5
čteno 756(12)
posláno 0
Meteorit padá směrem k zemi
oblakem dýmu je zahalený
je to meteor
nebo snad satanáš
to neví nikdo z nás

oblohou si letí už je tak blízko
nebe se zdá tak strašně nízko
nadešel poslední den lidstva
budíž nám země lehká

Zvedne se hladina moří
všechny lesy shoří
na zemi budou ležet mrtvá těla
a vyhyne zcela

Tak tragicky skončí naše planeta
nepomůže žádná osvěta
tak ukažme že umíme být dobří lidé
i když naše pocity jsou pomíjivé
nenechme zničit tento svět
abychom tu mohli žít dalších miliony let
přidáno 05.12.2015 - 13:00
DDD: za kritiku děkuji já vím že to není zrovna nic extra,ale chtěl sem tím spíše rozpoutat třeba diskuzi ono tak nejde ani moc o ekologii,i když o ni také ale spíš o to jak se zde chováme k sobě navzájem neustále nějaké konfilkty :) atd vím že forma není nic extra bylo to spontálně vymyšlené po cestě autobusem ze školy,kritiku chápu já chci sdělovat své myšlenky rád je sděluji a své představy někdy se dílo povede ale někdy zase méně tak to prostě chodí :)
přidáno 04.12.2015 - 08:26
Promiň, ale toužíš-li po maximální kritice, budiž ti dopřána.
Nuže: Je hezký, že řešíš ekologii. Kdyby to tak měli všichni, to by byla krása. Ale kdyby o tom všichni psali takovéhle křečovité a naivní veršovánky, asi bych se brzo odebral s provazem hledat nějakej ten zbytek lesa a ukončil tam svá trápení.
Nehledej v mých slovech jakoukoli namyšlenost nebo pýchu, spíš jen překvapení, zklamání a smutek z toho, že dvacetiletý člověk, který má na kontě už úctyhodných 122 děl, může tvořit takhle jednoduchoučkým a pro mě absolutně nepoetickým způsobem.
Nezlob se, ale musel jsem to napsat. Takhle to cítím...
přidáno 04.12.2015 - 07:12
Pajo, Pajo. Na tenhle blábol ti nebudu raděj nic říkat. Je to dobře, že se bojíš. Je to tak správně. Přiměje tě to snažit se i za mě.

Jedno ale zvaž: psát znamená psát bez chyb. Publikovat s chybama je vražda češtiny. Upřímně řečeno, budeme-li víc pálit pneumatiky a udusíme se zničeným vzduchem a radioaktivním spadem a kdoví čím, bude to jen dobře, protože včas zabráníme prznění rodné řeči.
přidáno 03.12.2015 - 23:05
puero: mělo tam být satanáš a právě že bychom se snažit měli aby sme zemi nezničily v horizontu několika málo let :) což bohužel..není nereálné..
přidáno 03.12.2015 - 18:14
Z tvého češtinu mě bere křeč. Co to je satnáš? Ale celkově mě obsah dost vyvádí z míry: proč bychom si nemohli ničit náš svět, když stejně dřív než se nám to podaří tak tenhle tajuplný satnáš žuchne v ohnivé kouli na zem a zničí ji za nás? Ta výzva k osvětě na konci nemá žádný význam, když se opravdu vzchopíme, půjdeme do sebe a zachráníme naši planetu, ten satnáš nás podle téhle básně stejně dorazí. Tak co. Jestli meteorit zničí zdravou nebo nezdravou planetu, není to jedno? Nene, takhle se ekologické výzvy nepíšou.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konec světa : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Si jako Automat hrací..
Předchozí dílo autora : Netrap se

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
HellRammCZ [11], Athar [9], Niemand [8]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o Severka :
Hvězdička bez hvězdných manýrů... občas létavice nebo kometa... a dost často Sluníčko :)... a to, že přijde někdy noc ... to se musí stát... ale je statisticky dokázáno, že slunce vyjde každé ráno... ;) takže přeju krásné východy :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku