Kitsune. Spíš taková etuda, abych sem pořád nepsala disociativní volný verš.
přidáno 19.10.2015
hodnoceno 10
čteno 816(20)
posláno 0
Když vyzval tě k tanci lhář
jen zasmála ses
a zrcadlo mu nastavilo tvář.
Znáš kroky, lišče?
Jsou tvoje ústa zlatá,
nebo jen slovy lapáš ptáky v letu?
Lhář čeká, čeká na odvetu
a ve svém škrabopisu
líbá tvé rty z plodů tisu
a dává hvězdám tvoje jména.
Slova se ztrácí do ztracena,
významně budem mlčet
a čekat na svítání.
Přečtu si řeky v tvojí dlani
a kdyby slova v ústech skrytá
chtěl ukrást podzim prsty mrazivými
schovám tvé rudé kapky jedu
mezi svými.
přidáno 27.10.2015 - 12:45
" Přečtu si řeky v Tvojí dlani" moc pěkné, ostatně , jako celá báseň. :)
přidáno 22.10.2015 - 19:45
casa.de.locos: Rád/a bych tvoje díla komentoval/a víc. To, že tak nečiním, bohužel není dáno tím, že by nebylo co dodat, ale spíš tím, že obvykle tápu v jejich interpretaci a ohodnocení.

U této etudy dokážu říci jen to, že je napsaná s vysokou dávkou kreativity.
přidáno 21.10.2015 - 19:54
Jo, je to barevny. Nic lacinyho.
přidáno 21.10.2015 - 15:48
Není co dodat :).
přidáno 21.10.2015 - 07:47
Obdivuju tvůj barevnej slovník. Tyhle básně se mi strašně dobře čtou. Co verš, to obrázek. Malinko mi nesedl ten úvodní rým "lhář x tvář". Přijde mi na tebe zbytečně lacinej. Ale to je jen detail. Zbytek básně mě opět dostal. Ostatně jako skoro vždycky :-)
přidáno 20.10.2015 - 21:53
puero: dekuji :) nepripadej si jako voyeur, ono samo publikovani milostne (heh) poezie je primou vyzvou k voyeurismu. (Ale mozna jsem te spatne pochopila a je to o neuprimnosti. Ktera tam sice je, ale jen malinko.)
Taky jsem mela problem psat (cesky) - ono to prejde, ale trva to dlouho a cloveku/basnikovi behem toho prechodu neni dvakrat mile. Ma rada je - cmarej na uctenky a kraje sesitu.
přidáno 20.10.2015 - 21:41
Chtěl bych se vrátit k tomuhle light stylu. Dával jsem do své poezie poslední dobou příliš mnoho experimentátorství a filozofie a ona ztěžkopádněla, a já to vidím a užírám se tím a nechce se mi psát, aby to dopadlo stejně. Je moje poezie asi ohrožena špatným časem, v němž by mě sotva napadla věta: ,,Znáš kroky, lišče?" ... z té prýští barvy.
přidáno 20.10.2015 - 21:36
Kvůli tomuhle jsem na pár minut přestal číst Mein Kampf. Teď nevím, jestli se k němu ještě dneska vrátím, mám totiž chuť na něco literárně ovocnějšího a jsem na rozpacích, když si uvědomím, že tenhle výrobek je jakoby na zakázku!
přidáno 20.10.2015 - 21:30
Amadeo´´: diky ti za komentar. Lide me celkove moc nekomentuji. Rada bych si myslela, ze to znamena 'neni co dodat' ale asi proste nepisu tak aby se to libilo. Krom tehle basne - je napsana aby se libila K, ale prinutit se k uplne poddajnosti strukture a klise jsem nemohla. :)
přidáno 20.10.2015 - 16:08
Četl jsem ji už včera a překvapuje mě, že ji ještě nikdo neokomentoval… Píšeš sice jinak a tohle je opravdu změna, ale i tak se mi ta báseň líbí.. je v ní cosi zvláštního, co mě přitáhlo se sem znovu vrátit…

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
K : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tiripi
Předchozí dílo autora : l'appel du vide

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


prostějanek - Pro ty slzy

prostějanek - Pro ty slzy

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku