přidáno 29.08.2015
hodnoceno 10
čteno 801(14)
posláno 0
V koutku duše
leží tiše.
Zabil muže
scénář píše.

Svírá se kolem hrdla
Boj těla, však duše zvadlá


Černý had
jenž mne dusí.
Vlastní hrad
k němuž jsme hluší.

Bestie plíží se mojí podstatou
Ve tmě křičí, mysl šípem proťatou


Není to svědomí
leč díl mého já.
Odlesk vědomí
temná moje část.

Vždy když jsi mi ublížila,
k peklu jsi mne odsoudila.

Tvor krvežíznivý
do srdce vrazil kůl.
Stav primitivní
beznaděje jest má hůl.

A přece stále drtivý stisk
Uvadám, obětí jsem pohnutek tvých.


Již nedýchám!
přidáno 04.09.2015 - 20:18
Honesty: Díky. Ale není mi 18 O.o To je jakási dezinformace :0)
přidáno 03.09.2015 - 18:27
Dear.K: Ta báseň je opět vydařená, píšeš fakt dobře a na to že je ti osmnáct, jsi rozumově víš než mnoho lidí v našem věku. Co se týče komentáře, který jsi napsal Yana: Tak s tím souhlasím. Také raději píšu styl který není zrovna dvakrát pozitivní, oni mi vlastně ani veselé básně nejdou psát a temnota a to že je to z tvého já, je o to lepší že je to od srdce, z tvé mysli a toho si cením :). Umíš psát poezie :)
přidáno 29.08.2015 - 15:25
Lenča: Děkuji, tvé zalíbení mne těší
přidáno 29.08.2015 - 14:13
Moc se mi líbí, je prostě "o něčem", o duši...
přidáno 29.08.2015 - 12:33
kekebreke: Sto lidí, Sto chutí. Každé umělecké dílo je pro někoho odpad, pro jiného skvost. A tak to zkrátka je :) Díky za reakce.
přidáno 29.08.2015 - 12:29
Dear.K: Možná máš pravdu, já jsem zastáncem přímých myšlenek a standardních rýmů. Asi jsem až moc konzervativní, ale věřím, že si toto dílo najde mnoho příznivců, kteří to pojmou lépe, jak já
přidáno 29.08.2015 - 12:23
kekebreke: Pro mne nikoli. Každopádně to možná né každý pochopí, neb v mém nitru je zmatek, což se možná na básni odrazilo. Díky za komentář, vážím si toho.
přidáno 29.08.2015 - 12:21
Yana: Milovat neznamená si malovat patří do té sekce básní, jenž mi nejde. Je to sekce pozitivních, zamilovaných básní. Má duše občas chce vyjádřit svoji radost, ale není to můj šálek kávy.
Raději se melancholicky utápím v utrpení, hloubavém smutku, hlubokých tématech temnoty. Více mi to sedí, více mne to baví, více mne to vyjadřuje. Jsem to více já, proto podle mne jsou všechny temné básně ode mne, jaksi o třídu výše. Z přirozenosti.

Co se týče nepravidelnosti. Já nesnáším svázanost. Jak už jsem naznačil, dávám průchod svobodnému vyjádření vlastního niterního já, které zapuzuje konvenci a řády. Proto je více mých ... dejme tomu děl ... jaksi zvláštně nesvázaných standardním veršováním, či třeba "vzorcováním" rýmů: A - A B - B , A - B - A - B ... blah blah blah. A taky proto nikdy nebudu "Velká osobnost poezie :)

Každopádně děkuji, Tvá slova mne těší.
přidáno 29.08.2015 - 11:53
Pro mne je to zmatečné...
přidáno 29.08.2015 - 09:13
Já mám ráda to co v tobě dříme poetického, nemyslím že je to ještě úplně dokonalé, ale je tu jeden fakt! Vzpomněla jsem si na tvoji básničku "Milovat neznamená si malovat", nějak mi něčím kdysi utkvěla v paměti. Dnes jsi napsal tuto báseň a od té předtím je to velký posun :-) Myslím že si tě múza zase vyhledala, přečetla jsem si znovu básničku a opravdu se mi líbí. I přes ty zvláštní nepravidelnosti rýmování, ale to mně právě na poezii vůbec nevadí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Černý Had : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vítej doma synu Belethův.
Předchozí dílo autora : Je vše jen klam?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku