přidáno 07.01.2015
hodnoceno 9
čteno 980(15)
posláno 0
Jen pokud nedokáži poslouchat názory ostatních, jsem zbabělec.
Nezvládám-li žít ve svobodě a volit si směr sám, jsem zbabělec.
Pokud je mi pravda slova cizí, jsem zbabělec.
Jen pokud jsem zbabělec, tak dokáži vzít život bezbrannému.
přidáno 08.01.2015 - 16:48
Meonys: Nj, nenapadlo mne, že k poslední řádce Tě vyprovokovalo právě tohle! To mne ještě vytočilo, že to video si dala jako reklamu ta naše zbrojovka, vyrábějící útočné pušky a její reakce na kritiku! To už je totální zvrhlost!!! Taky na ni je žaloba! Doufám, že se z toho nevykroutí...
přidáno 08.01.2015 - 07:00
shane: a nemyslím to nijak ofenzivně :-)
přidáno 08.01.2015 - 06:40
shane: sebevražda mi připadá jako neco jiného. Tohle bylo jen hnusné popravení človeka, který neměl možnost bojovat za svůj život. Samozřejmě vzít si sám život je na jednu stranu zbabělost a na tu druhou nesmírná odvaha s tím souhlasím. Rád se přiznám, že jsem zbabělec a sebevraždu nikdy nespáchám, na to si svého života cením až moc, ale chápu ty, kteří chtějí dobrovolně odejít.
přidáno 08.01.2015 - 03:49
Meonys:
A zvolíš-li si dobrovolný odchod odkudkoli, třeba i ze života, jsi v očích druhých i ve svých vlastních rovněž zbabělec, protože před něčím či před někým vlastně utíkáš! /Často i sám před sebou! :-(/
*A přitom je k tomu třeba mnohem více odvahy, než jí má většina z nás okamžitě k dispozici...:-)
přidáno 07.01.2015 - 21:20
gabkin: Děkuji, já si nevšiml, že je tu kategorie úvahy :) pardon
přidáno 07.01.2015 - 21:06
Nevím, třeba jsem mimo mísu a nerozumím tomu, ale připadá mně to jako úvaha. Opravdu nevím, co to má společného s básní, byť to má kouzelnou myšlenku.
přidáno 07.01.2015 - 20:15
Amelie M.: Pravda je pravdivost slova, naopak svoboda slova je možnost říct to co chci. Samozřejmě by to znělo mnohem líp ovšem psal jsem to pod vlivem událostí a nerad bych to už měnil.
přidáno 07.01.2015 - 20:05
to je taky narážka na dnešní událost? nemá tam být "svoboda slova" místo "pravda slova"? já asi souhlasím s tou poslední větou.. ty tři předtím.. to už je o hodně těžší téma.. ale v obecné rovině bych také kývla..
přidáno 07.01.2015 - 19:51
Krásně vyjádřené.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zbabělec : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sen
Předchozí dílo autora : Krabice

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku