Příběh ze života :) Můžete ho najít i tady > bookoflifes.blog.cz
přidáno 24.09.2014
hodnoceno 0
čteno 837(6)
posláno 0
Jelikož nevolnost nebyla v dalších dnech tak strašná, vrátila jsem se do školního režimu, ve škole toho nebylo moc, ale dalo mi to dost zabrat. Derek mi pomáhal jak s úkoly, tak doma s úklidem, a když jsme byli doma sami, milovali jsme se. Dnes měl svátek. Rozhodla jsem se ho překvapit.

Upekla jsem mu banánovi dort s vanilkovou a čokoládovou polevou, pro ten, by můj miláček vraždil. Napadlo mě, když jsem ho zdobila. Ještě jsem zkontrolovala dárek a šampus, co jsem pro nás koupila a jako poslední vana. Spousta pěny a ten šampus, teď už chyběl jen on.

Cvaknul zámek a Derek hodil tašku k botníku. Skočila jsem mu kolem krku a vlepila mu něžný polibek. "Ahoj zlatíčko." Usmál se. Místo odpovědi jsem ho začala líbat a svlékat. Nebránil se, líbilo se mu to. Srdce mi tlouklo a nemotorně jsem ho vedla do koupelny. Jedním pohybem mi stáhnul šaty a pak i podprsenku. "Vana, jo?" Věnoval mi sladký úsměv a já se jen zakřenila a vedla ho k vaně.

Posadila jsem ho na vanu a něžně ho líbala na krk a hruď. Po chvíli jsem ho políbila na rty. "Chceš dort teď, nebo až po milovaní?" Usmála jsem se. "Dort? Lásko, mám jen svátek." Zasmál se a políbil mě. "To vadí? Chtěla jsem tě překvapit a ať je dnešek výjimečný." Prohlásila jsem tvrdě, zabolelo mě, že neocení mou snahu. "Nezlob se miláčku." Stáhnul mi kalhotky a láskal mé tělo.

O pár uspokojení a asi půlku dortu později jsme seděli ve vaně a stále si mazlili. Něžně jsem mu přejela špičkou nosu po rtech. Usmál se. Pěna už opadla a Derek si užíval pohled na mě. "Tak co připravený na to hlavní lásko?" Políbila jsem ho vášnivě a pak něžně kousla do spodního rtu. Jeho ruce na mém bříšku se pohnuli, jedna putovala do mého rozkroku a druhá k nadru. Najednou mi došel krutý fakt. "Sakra!" Zaklela jsem nahlas a prudce se postavila. "Sakra, sakra, sakra…"

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednoduchá matematika (5) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nejsem básník, jen píšu, co cítím...
Předchozí dílo autora : Jednoduchá matematika (4)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku