přidáno 06.06.2014
hodnoceno 3
čteno 878(11)
posláno 0
Láska je pocit, že žijeme ve světě, kde je dobro i zlo.
Teď, když nemiluji žádnou dívku, celý svět se mi jeví, jako by kráčel cestou, která vede mimo dobro a zlo.
přidáno 14.06.2014 - 22:24
Jsi srandovní :)
přidáno 13.06.2014 - 18:51
Nevím, zda dobro a zlo souvisí s láskou.

Dobro a zlo existuje stále, změnil se jen pohled lidí na ně. Zlo je vidět mnohem méně než v minulosti, což je špatně, protože neviditelné zlo je mnohem nebezpečnější. Když to přeženu, rodiče se zavírají do vězení za dobře míněný výchovný pohlavek, zatímco lidé, kteří vychytralými argumenty a přesvědčovacími technikami systematicky a legálně obírají lidi o spoustu peněz či dokonce celý majetek, jsou všem, kdo by s tím mohli něco dělat, lhostejní, nebo jsou dokonce oslavováni. Problém je v tom, že zakazování k ničemu nepovede - zlo si vždy najde cestičku a dobré lidi budou zákazy jen omezovat a svádět k tomu, aby je obcházeli také a dali se na stranu zla.

Lásky na světě také ubývá, ale to zase, myslím, souvisí s tím, že se všechny hodnoty přepočítávají na peníze a ubývá věcí, které si za ně pořídit nelze.

Rozhodně ale máš zajímavý pocit, který stojí za zamyšlení.
přidáno 07.06.2014 - 00:19
Aaa-ha no neco malo na tom asi bude

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citová negramotnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Být k ničemu
Předchozí dílo autora : Marie Juana

» narozeniny
Sof182 [13], slecnaJulie [13], jedenjenda23 [12], kočičák [11], Danny [11], bludička [10], maxmilian.horak [10], elementarnicas [7], Nana [6], ViLyam [4]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


black.heart - Pod hladinou

black.heart - Pod hladinou

velikost : 1024 1280 1680 1920



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku