přidáno 24.01.2014
hodnoceno 15
čteno 1023(19)
posláno 0
Zítra se třeba něco stane

svět změní se…

…jak kdysi

a jestli věřit nepřestanem

možná zesládne to slané

co steklo na dopisy


Zítra mě třeba uštkne had

zbělám jak motýl…

...jako sníh

tělo své nechci s sebou brát

Ty o motýlech nech si zdát

a vesmír se rozesní.
přidáno 28.09.2015 - 14:18
...A dokud je ještě v co věřit, stojí za to žít! :-)
Hezké! První sloka vyzařuje nadějný optimismus, ve druhé se autor již moudře smiřuje i s těmi dalšími možnostmi, aby jej jejich příchod, byť i méně pravděpodobný, nepřekvapil nepřipraveného. Vždyť náhoda přec´ přeje právě těm připraveným! :-))))
/Jo, taky někdy s údivem čtu své starší kousky! /:-p
přidáno 28.09.2015 - 12:06
Amadeo´´: Já jsem si to vůbec nevyložil nijak špatně, naopak. :) Tahle je opravdu starší, i když ne nějak dramaticky (asi 10 let). To, co píšeš o autorském rukopisu je bezesporu pravda, ale autor to, myslím, nemá šanci u svých děl vysledovat. To je obrovský bonus literárního serveru, kde je možné mít jak odezvu okamžitou, tak tu z odstupem. I pro mě je zajímavé číst básně starší básně, cizí i své.
přidáno 28.09.2015 - 10:48
Jenom aby nedošlo k nedorozumění... svým komentářem jsem to nemyslel nijak zle, máš pravdu, že je Tvá tvorba různorodá. Přesto bych ale u některých básní asi byl schopen rozpoznat, že jsou od Tebe a tím nemyslím vůbec nic špatného, ba právě naopak. Každý básník do svého díla vtiskne svůj jedinečný rukopis a myslím, že tak je to dobře... Kdyby tomu tak nebylo, všechny básně by byly stejné.

Tato báseň se mi líbí moc, proto jsem k ní připojil svůj komentář. V souvislosti s Tvou odpovědí mě ale ještě napadá otázka, zda je to právě jedna z těch starších nebo jedna z těch relativně mladších? Pokud mohu, přiklonil bych se spíše k tomu, že je starší...
přidáno 27.09.2015 - 22:43
Amadeo´´: Asi bych sám nedokázal nějakou zde uveřejněnou báseň označit jako pro mě typickou. Uveřejňuji tady jednak docela nahodile básničky za posledních více jak třicet let a tu a tam nějakou novinku. Tak to podle toho vypadá. Je to takový kaleidoskop. Na každý pád děkuji za komentář a těší mne, že se ti líbí.
přidáno 27.09.2015 - 22:36
Zvláštní, osobitá báseň... na Tebe dost netypická. Nemyslím si, že by ta druhá strofa zaostávala za tou první, ale možná už je od posledních komentářů upravená - to nevím. Každopádně se mi toto Tvé dílo moc líbí...
přidáno 31.01.2014 - 00:07
První sloka je úžasná, ta druhá už ne tolik, ale stále to stojí za to ...
přidáno 25.01.2014 - 13:03
první je opravdu lepší, konec básně je jakoby fádní, já sama ale píšu fádní básně, takže přesto vše je báseň hodně dobrá, nadprůměr nejen tvůj, ale celkově i u Psanců:)
přidáno 25.01.2014 - 03:49
loner: Děkuji za komentář, proč bych se zlobil.... Jsem si toho vědom. Mně ten civilní tón až tak nesedí, rád se přizpůsobuji žánru. Blues mám syrové, kuplet trochu vulgární a milostné básně asi trochu strojené.... Ale pracuji na tom :-)
přidáno 25.01.2014 - 03:32
vanovaso: Děkuji
přidáno 24.01.2014 - 23:34
líbí
přidáno 24.01.2014 - 19:31
.... Libi se mi tema. A celkove basen taky. Mozna - zkus venovat vic pozornosti slovosledu. Pust to vic do bezne reci. Nebude to misty neohrabane. A nezlob se za muj komentar :) zdravim. -lo
přidáno 24.01.2014 - 18:48
Moc pěkné ...
přidáno 24.01.2014 - 14:45
Orionka: Díky.
přidáno 24.01.2014 - 14:45
Jiří Turner: Hmm, tak teď už jo. Krása!
přidáno 24.01.2014 - 14:27
Líbí se mi obsahem, ale formou mi přijde první sloka lepší. Ta druhá (na tebe) trochu drhne (to fakt není odplata za tvůj komentář :)). Víc by mi tam sedělo "tělo své nechci s sebou brát" (to "s" tam patří určitě) a rým sníh - zní mi pořádně nezní.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zítra : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Liška
Předchozí dílo autora : Kvítek šáronský

» narozeniny
Missheel [16], kytička [16], Anny [16], Princezna [15], VolnýPád [8], Milovník ticha [2]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Umouněnka :
Slečna s šikovnou prací s jazykem a organizátorskými schopnostmi. Pořádá své literární večery a ráda se účastní literárních čtení. Naživo velmi příjemná osoba.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku