http://www.youtube.com/watch?v=LKCLXe9z13g
přidáno 02.06.2013
hodnoceno 14
čteno 1200(10)
posláno 0
Omezenej, zdá se výhled z předního skla,
proto se při řízení díváme na obě strany.
Cejtíš se jako spasitel a ničitel zla?
No, to si, chlape, povíme u nebeský brány.

Máš to, řek' bych, trochu obrácený,
dobrý je špatný a zlý zas dobrý.
A nedej bože, aby snad přišly změny!
Teď, hochu, hraješ na většího s obry...

A ten obr jsem já a ty nejsi David.
od D možná, ale jenom jako debil,
měl by se oběsit nebo jinak zabít,
páč bylo by fakt lepší, kdybys tady nebyl.

Cejtíš se jako výkvět národa a vyšší síla?
Dovol, abych se upřimně zasmál: "HAHA!"
Když útočíš, tak jen jako srab, z týla
a já tě zničím, v zájmu veřejného blaha.

Zničim tě tak, že tě doma nepoznaj.
A až budeš s pláčem mazat za okraj,
Naliju si pravý britský gentle čaj
a budu ti mávat se slovy: "Bye bye!"
přidáno 04.06.2013 - 21:53
Ach Romeo, proč jen jsi Romeo?
přidáno 02.06.2013 - 22:40
Další formulka, kterou se tu všichni zaklínají. Používáš kolektivní slovník, víš to? Havel, demagogie, kopeš... Proč už se se mnou nechceš hádat? Ty se přece rád hádáš. A nevěřím, že ti došly argumenty.
přidáno 02.06.2013 - 22:33
puero: Jistěže puero, já si taky všiml. A proto už tě nechám, protože zase slepě kopeš.
přidáno 02.06.2013 - 22:30
Ó latina. Ta tu chyběla. Že sis nevšiml, nevadí. Já si všiml. Nejlíp se všímá toho čeho je lze si všimnout u druhých, nemám pravdu?
přidáno 02.06.2013 - 22:26
puero: Nevšiml jsem si, že by na mých projevech bylo cokoliv nepacifistického. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
přidáno 02.06.2013 - 22:22
Je to útok. A měl to být útok. A je to útok na útok, který byl taky útokem na útok. Tak to, že útoky zdárně pokračují, musíš jako pacifista ocenit, ne?
přidáno 02.06.2013 - 22:16
puero: Podívej se na svůj první a druhý příspěvek k této básni puero. To není útok? Já si myslím, že docela je. Virtuální svět mi je tzv. u prdele. Jenom se rád hádám. Ale neperu se. Má zásobník nabitej slovama, chceš-li to takhle :)
přidáno 02.06.2013 - 22:07
No o násilných prostředcích na serveru, kde se toliko píše by se mohla jednou napsat kniha, ale řekl bych že slovo je tady stokrát silnějším prostředkem než pěst, kterou můžeš leda naprázdno bušit doma do stolu. Toliko k tvému pacifismu, který tedy ve tvých slovech moc necítím, ať se snažím sebevíc.

Jménu Havlovu se radši vyhnu. Ale ten měl aspoň smysl pro humor a neviděl za každou větou útok, jako ty. To je možná problém. Ta virtuální přecitlivělost. Proto ta agrese?
přidáno 02.06.2013 - 22:01
puero: A kde vidíš násilí puero? V čem přesně? Je to namyšlený, to ano. Ale taky je to rapový diss a když držím styl, držím i téma.
Nikdy jsem se jako nepacifista neprojevil, útočím jenom slovy. Nikdy ničím jiným. Můžeš říct, že je jedno jak je člověk ponížen, že obojí bolí, ale rozhodně to nezabije. I tebe jsem nechal odejít po našem největším souboji s vcelku čistým štítem. Ale tos zase nepochopil ty puero.
Opravdu si myslíš, že můžeš spasit nějaký národ? Hmmm... Kdopak jen s takovou myšlenkou přišel? Pomůžeš mi vzpomenout si? A pokud se budeš opírat o Havla, jak už to dnes někdo udělal, tak si uvědom, prosím, že to byl milovaný člověk, prezident republiky, který ji umě prezentoval. Nezáleží na tom, jak člověk mluví, ale co říká. Ten pán, na kterého si nemůžu teď zrovna vzpomenout uměl přece krásně mluvit, že? Dokázal prosadit myšlenky, které vedli k umírání spousty a spousty lidí. Jak jen se to jmenoval? (Hmmm... Možná proto se teď na psancích mluví o demagogii :))
přidáno 02.06.2013 - 22:01
Mimochodem, my spolu neválčíme. Řečeno s Palackým se jen potýkáme, to zní líp, já tady potřebuju názorový protipól, to snad za tu dobu, co jsi tady, došlo zase tobě. Kde bych bez tebe byl? Nevyrovnaný, arogantní, namyšlený, třeba i narcistní! Ale občas i ty potřebuješ vyfackovat, tohle byla zvlášť vhodná příležitost, nemyslíš?
přidáno 02.06.2013 - 21:52
Ale já jsem spása národa, pane Náčelníku. Nikdy jsem si o tobě nemyslel, že jsi pacifista, protože ses nikdy jako pacifista nechoval a ani teď se jako pacifista nechováš. Naopak prokazuješ nepochopení. Což je komické vzhledem k těm řečem o frekvenci a naladění. Nikdy jsi nebyl přístupný dalogu, vždycky jsi ho předem odsoudil jako pokus o demagogii, což je slovo, které psanci dost rádi používají, nechápu proč. Když nesnášíš násilí, proč oplácet zase násilím? Necháš se vyprovokovat nějakou nepovedenou básní k ještě méně povedené a pak pod to napíšeš, že nemáš rád násilí a že je třeba se otevřít myšlence, aby ji druzí pochopili. Někdy se ptám, jestli ty komentáře po sobě čteš.
přidáno 02.06.2013 - 21:12
puero: Za tu dobu, co se známe a takhle spolu válčíme ses o mě mohl, puero, dozvědět jednu věc. Jsem pacifista. Nesnáším násilí a věřím, že se všechno dá řešit s rozumem. A to s jakymkoliv člověkem, ať je sebehloupější. Jenom se člověk musí naladit na tu správnou frekvenci myšlení. Když to dokážeš, dokážeš komukoliv říct cokoliv, tak aby to pochopil.
Takže, milý puero, já mluvím o tom, že kdybychom se všichni lépe chápali, žilo by se líp. Jenže proto, abys pochopil myšlenku, musíš se ji otevřít. A myslim si, že by se tak normální dospělý člověk měl chovat.

A když jsme u amaterských básníků, podívej se na sebe, laskavě. Chováš se jako arogantní tupec a myslíš si o sobě, že jsi spása národa, jak už jsem ti myslím, jednou řekl.
přidáno 02.06.2013 - 19:55
Zrovna jsem četl ten Bílý rasismus a komentářovou bitvu pod ním. Nu, vy amatérští umělci jste všichni stejní.
přidáno 02.06.2013 - 17:41
Hm, zas jedna báseň, kterou jsem číst nemusel. Tlumočíš tam zájem veřejného blaha, ale o kterou veřejnost jde, hm? Nejspíš jde jen o část, ne? Možná velmi malou, možná o blaho menšiny, minority tím radikálnější, čím je menší. Tak to zřejmě u menšin chodí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
The battle of robot Chief : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : KKK IV.
Předchozí dílo autora : Jsi pryč

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku