archibald archibaldovič se podíval, zamyslel a pověděl: zajímavé! pak se začal smát.
přidáno 24.01.2008
hodnoceno 6
čteno 1538(13)
posláno 0
Králové malomocných
neslyšně plují tmou
mahagonovou...ebenovou

A v zdušeném kvílení
ztrácí hlasy i slova
ty shovívavé výrazy, zas
... a znova.

Potom je papež sám
pozval k sobě na privát
housky ve velkém prý pojídat

a to tak že velmi.
přidáno 24.05.2015 - 22:26
Amálka z Montmartru: Taky si rád hraju! Jsi asi pěkné číslo, ale líbí se mi to...:-)
přidáno 12.06.2008 - 16:56
:) podle mne velmi pěkné :D krasnej zmatek.

A v zdušeném kvílení
ztrácí hlasy i slova
ty shovívavé výrazy, zas
... a znova.
přidáno 26.01.2008 - 17:47
jestli má, pak alespoň trochu vím jak dadaismus vypadá :) každopádně se nesnažím o to vecpat se do něaké škatulky - ale to asi víš. zkrátka píšu někdy až příliš automaticky :)
přidáno 26.01.2008 - 17:24
možná to má s dadaismem něco společného...ten přístup...tu hravost;)
každopádně se mi to líbí...není to konvenční a je to tvé;)
přidáno 26.01.2008 - 15:30
kdosi mi řekl: "smysl je v nahodilosti." pověděla jsem to někomu jinému a ten o tom prvním řekl: "je to dadaista." musela jsem se smát :) ovšem skutečně tu jde o takovou nahodilost... možná bych tu mohla rozebírat boj o investituru a církev a podobné hezké věci, které se nabízejí díky osobám, tedy jejich titulům, co se tu objevují. nebo bych tu mohla skrýt něco jiného, úplně jiného. ovšem občas dělám to, a nezmírně mě to baví, že hledám smysl svých básní až zpětně. vlastně je to trochu jako bych je ani nepsala já sama, ale někdo jiný mou rukou a pak říkal, poraď si ty duše s tím co spáchalo tvé tělo. :)
přidáno 26.01.2008 - 13:32
...chtěla bych umět rozluštit to, co se za těmito řádky skrývá...zatím mi opíjejí smysly svou atmosférou...;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tmou... jakou? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O hladové noci chladných ulic městských.
Předchozí dílo autora : Pod tímhle nebem...

» autoři online
Gorwor
» narozeniny
pešu [15], modroocko [15], VKate [13], "Autor"sám [13], Chelli [12], Dragonfly [10], Z vína korek [10], Benea [9], Ari [8], Katekutaka [1]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku