výnimočne som sa pri písaní vykašlal na formu a proste hodil na sklo to čo bolo na duši... je to "dielo" typu ventilácia.
přidáno 11.11.2012
hodnoceno 5
čteno 1560(17)
posláno 0
Zviazaný pravidlami,
ktoré som si odsúhlasil,
zavrhujem vlastné pocity.

Zbabelá snaha
zaliať to celé do betónu.
A hneď prekričať
celú logiku
a snáď pochopiť,
prečo nie je možné veriť tomu,
čo by malo byť jasné.

Neprestajná analýza
zabudnutých okamihov.
Posratý melancholik.

Koľko krát
má ľudská bytosť
právo omylu?
přidáno 20.08.2023 - 23:34
Zalít to do betonu,jak trefné
přidáno 19.11.2012 - 09:04
Celkem vydařená ventilačka. Ta první sloka byla taková asketická. Druhá taková analytická a základní. Třetí prokletím melancholie jako životního vyznání. Hehe. čtvrtá je logicky s otazníkem. Jako bys odpovídal na otázku, kterou jsi dal nakonec. Líbí se mi to. Pravidla jsou nepodstatná u umění, když vznikne umění, nastolí si vlastní parametry.
přidáno 12.11.2012 - 16:29
taron: Vďaka :) už bolo na čase, aby som sem hodil aj niečo s umeleckou hodnotou.

Inak.. chcel som opísať zlosť na seba samého, ale s otázkami viery to nemá nič spoločné. Je to zlosť na to že "zavrhujem vlastné pocity" proste už niekedy nie som ochotný a nemám silu na to, aby som konal podľa vlastných emócií. Proste melancholická povaha, čo dodať.

Ale keď to čítam teraz po čase, tak ten text dáva zmysel aj tak, ako si to pochopila ty :)
přidáno 12.11.2012 - 09:29
Fíha....od tebe jsem dlouho , móóc dlouho nic nečetla ..a teda ...úžas, koukám jak puk, moc se mi to líbí ...svázat se sám pravdily a snažit nakonec vše zabetonovat...překřičet se, nevěřit tomu , co je až moc jasné, mít na sebe zlost a různé otázky víry... jako bys mi mluvil z duše , taky tě ráda vidím ...chvilku se zase u nás zdrž :)
přidáno 12.11.2012 - 08:02
Přesně Ikore, to sedí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vypľuté na mieru : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Óda na lenivosť
Předchozí dílo autora : O jednom papyruse...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku