přidáno 11.08.2012
hodnoceno 14
čteno 970(17)
posláno 0
Chtěl bych Ti toho spoustu říci
Pověděť Ti že tě miluji
nevím však jestli zasloužíš si
slyšet: na kraj světa s Tebou popluji.

Láska. To čeho je příliš anebo málo.
To o čem se většině jenom zdálo.
Soužití už ani nejde představit si bez sexu.
Ať je tam či není ten malý kousek latexu.

Co ale ty naše spřízněné duše?
Proč při každé neshodě chopíš se kuše?
Vlastně proč ne? Vždyť mě to ničí
To přeci chceš, nebo se Ti to příčí?

Udělám chybu. Tak mě nachytej.
Přiznám jí. Jen mě v tom vykoupej.
Zbav se mě jak kdybych jen odpadem pro Tebe byl,
Ráno mě před vchodem už nenajdeš.
Neb noční déšť už všechno smyl.
Já vím že to stejnak v klidu přejdeš.
Vždyť pro Těbe to vlastně nic nebylo.
přidáno 26.02.2013 - 21:20
Emilly Poison: Když se na to koukám z odstupem tak mi to už taky nezní tak jak to znělo při psaní. Jednou to ale tak je tak to tak nechám. Jako dokumentaci mého předchozího já a jako varování pro mé budoucí já. :)
Díky za zastavení a za komentář. A ohledně oblíbených, děkuji za tu poctu ale myslím, že by to pro Tebe moc výhra nebyla, neb já za svojí více jak roční působnost mnoho "děl" nevydal.
přidáno 26.02.2013 - 17:16
Jaj. Ten konec se mi taky nelíbí, ale co já můžu kririzovat, když sama nejsem nic extra? Jinak se mi to ale vysoce líbí! Asi si tě mrsknu do oblíbených, ačto na psance moc často nepřijdu.
přidáno 12.08.2012 - 12:11
black.heart: Ono je asi trochu rozdíl mezi kritikou a urážením. Ale to dle mého názoru záleží na úhlu pohledu.
A ano, pivo piju. Teda, nevím jestli ty značky, kterým Ty říkáš pivo. Ale pivko si dám.
přidáno 12.08.2012 - 11:36
Vsiml sis, ze jsem ani naznakem nedala najevo, ze bys urazel zeny?
Oo, tak to jsi unikat ;)) Ale pivo pijes, ne?
přidáno 12.08.2012 - 11:19
black.heart: Tak nesmí se to brát úplně do krve. To jsem zapomněl napsat do anotace. Tohle dílo nebylo myšleno jako kritika všech žen. Jen jsem se prostě v tu dobu potřeboval vypsat a pak to nějak skončilo v šuplíku.
Ono jakmile si lidi moc nesednou a ani nechtějí pracovat na tom aby jejich vztah fungoval tak to pak dopadá většinou hodně zajímavě. :(
A ohledně toho gauče a fotbalu. Já na fotbal moc nekoukám. O:-)
přidáno 12.08.2012 - 08:18
Pri cteni mi prichazelo na mysl, jak zvlastne se my zeny chovame. Jak rady hledame zaminku k hadce, misto pozitivnich veci nam jde o rozdilnost. Rady hledame chyby. A konflikty casto resime az do krve.
Jestli ono nahodou neni nekdy lepsi rozvalit se na pohovku, otevrit si jedno lahvove a sledovat fotbal... ;)
přidáno 11.08.2012 - 21:54
taron: Všechno záleží na úhlu pohledu. Ten kdo prostě má jen temno a chmury před očima, tomu nic nepomůže. Musí se to brát vše s úsměvem a hned to jde všechno lépe. A děti? Vím, že moji rodiče byli v mém věku svoji a já byl na cestě. Ale to bych nebyl já abych si ve svém životě trošku neodklonil od zaběhnutého koloritu. :)
přidáno 11.08.2012 - 21:50
Tvrdý-nouzák: hm...očekáváš v životě zábavu...to se teda budeš bavit, neboj...ha, ha..hlavně potom , jak tě budou děti zlobit, :)))) Ne, je to s dětma paráda :)
přidáno 11.08.2012 - 21:48
taron: Díky za zastavení a za koment. Ano, máš pravdu, je lepší si hrát. Ale někdy to ta chemie a to jak na sebe dva působí prostě nedovoluje. Každopádně nevěsit hlavu, zábavy bude ještě dosti. :)
přidáno 11.08.2012 - 21:27
Tvrdý-nouzák: Je fajn , že je starší...to ti nějaká slečna asi pěkně dávala do těla :))) To nic, to jsou jen milenecké vztahy... - zápasy ? Nejlepší je nezápasit a hrát si :) Tak až příště bude chtít nějaká tě pozlobit, tak si hrej ....a třeba se i zasmějete :)
přidáno 11.08.2012 - 19:37
Devils_PIMP: Holt jsem vyhrabal jednu starší ze šuplíku. Já vím, některé rýmy jsou cenové kategorie Nepálského špeluňku. Ta dvojice, kterou jsi vypíchl, má dle mého názoru "kvality" hlavně v melodii, ale to je samozřejmě otázkou přístupu k přednesu.
Spíš mne překvapuje, že si nevypíchl ten závěr. S tím já nejsem moc spokojen. S obsahem ano, se strukturou již tolik ne. Ale kolik lidí, tolik názorů, viď?
přidáno 11.08.2012 - 19:25
Duśe - kuše - fuj!
Tě-Tě -Tobě (mockrat za sebou)

Jinak jsem uznale pokyval nad nekterymy versi - pracuj na sobe a bude ti doprano
přidáno 11.08.2012 - 12:44
Díky za zastavení a za komentář. :)
přidáno 11.08.2012 - 12:43
zajímavá

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Moderní láska- spotřebujte do: : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zlatokopka
Předchozí dílo autora : Mým (nevydaným) básním

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
VITANA [2]
» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :
liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku