přidáno 25.07.2012
hodnoceno 27
čteno 1653(33)
posláno 0
V mých snech
piniový háj
místem setkání
krásných žen
rozličných kast a vyznání


jedna z nich
prostý šat
v barvě hlubin Egeje
skrytě hledím na tebe
v líčkách ruměnka naděje

Souzvukem tónů
na lyře
dotek prstů tvých na paži
vlna o vlnu
v milostném souboji naráží

Hlasem sirény
tříštím se
v příboji pelesti
tichý dům na Lesbu
stal se věčným místem neřesti...
přidáno 09.08.2015 - 19:07
Taky sakra kvalitní poezie ... :-)
přidáno 28.07.2012 - 11:31
VKate: Rezavá Plechovka: mam radost, ze se libi ;)
přidáno 28.07.2012 - 11:16
souhlasím s taron...ve třech komentářích napsala vlastně úplně všechno...tak jenom přidávám, že mně se líbí taky :))
přidáno 27.07.2012 - 12:29
Vladan: ach vy muzi ;)
přidáno 27.07.2012 - 12:10
No, kdyby se vám do toho domu na pláži hodil číšník, nebo třeba šofér, tak řekněte...
přidáno 26.07.2012 - 12:57
Wow, nádherná :)
přidáno 26.07.2012 - 00:28
black.heart: Odříkat si lásku, touhu, a kvůli čemu vlastně ? Kvůli tomu, že nějaká knížka, kterou údajně kdosi kdysi napsal pod vedením instance, jejíž existenci neuznávám, a která sama sebe korunovala na toho, kdo může odlišit dobro od zla ? Když hormony zavelí, hlava i srdce jde za nima, s tim člověk nadělá houby .))
přidáno 26.07.2012 - 00:25
moonell: Ale kdo to vi, jestli se to proste nema poporit a zit zivot v odrikani? ;)
Dekuji ti...
přidáno 26.07.2012 - 00:23
Nevim, kde se bere taková potřeba ujišťovat o tom, že to není špatné. Pokud to není špatné, neřeším to, tudíž nebudu - básnička mi krásně sedla.
přidáno 26.07.2012 - 00:22
NoWiš: Dekuji, ze ses stavil... vazim si toho ;)
přidáno 26.07.2012 - 00:20
Yana: ten film s tim moc nesouvisi a navic je vylozene beckovy /dve zeny proziji romanek na Lesbu, nic vic, nic min/. Jsem rada, ze jsi mela tu chut hledat prameny, protoze ona patri mezi zakladni basniky. Kdyby jeji podstatna dila nebyla spalena, mohli bychom si je cist i dnes... a ze to asi bylo neco, kdyz byla odkazem dokonce i pro muze-myslitele... ;)
Nojo, mas pravdu, ja bych asi mela byt nejakym reziserem filmu s hvezdickou ;))
DEKUJI :-))
přidáno 25.07.2012 - 23:28
nevím co říct, protože vše bylo již vyřknuto - pro chválu nenacházím slov.
přidáno 25.07.2012 - 19:26
Tvá báseň mě donutila brouzdat po internetu a zjišťovat vše možné o Sapfó, i to jsou pro mě psanci, kolikrát si zjišťuji o tom o čem čtu, přinutí to člověka. Věděla jsem toho žalostně málo, že psala o lásce ženy k ženě a že nějak souvisí s názvem lesbismus. Teď už vím víc a určitě si seženu i film z r. 2008. K básni, ta přece není hříšná. Láska a snění nejsou hřích. Je něžná a romantická. Ještě mě napadlo, chvíli sledovat tvoji fantazii to by muselo být vzrušující nejen pro muže, ale i pro tolerantní heterosexuální ženu. Líbí se mi také jakým způsobem otevřeně píšeš. A proč ne?
přidáno 25.07.2012 - 19:03
Souhlas s Lukiem. :)
přidáno 25.07.2012 - 17:48
LUKiO: gold heart :-))
přidáno 25.07.2012 - 17:28
Až to své básnické střevo jednou vydáš knižně, tak ti ho lid ze všech ostrovů pozlatí. Nebudeš black ale gold...těším se ;)
přidáno 25.07.2012 - 15:49
Yasmin: Dott: dekuji ;)
přidáno 25.07.2012 - 14:49
krásně poetická chvilka... :-)
přidáno 25.07.2012 - 10:42
dokonalá.. :) vážně..
přidáno 25.07.2012 - 10:03
slnečnica: moc dekuji ;)
přidáno 25.07.2012 - 09:28
je veľmi pekná :)
přidáno 25.07.2012 - 09:09
black.heart: Takže žádné peklo se u tebe konat nebude :)))) Ale můžeš si ho udělat už tady....jestli chceš..už v tomto životě :))))))
přidáno 25.07.2012 - 09:04
black.heart: neskončila bys tam....podle Nového zákona ne...já to vidím tak...pohané se měli naučit neobcovat muž s mužem a žena se ženou...jejich sexuální hrátky byly hodně bujaré a pohlavní nemoci se jenom šířily, bylo potřeba tomu dát trošku lidskou fazónu, jsme lidé, nejsme zvířata...proto je lepší nebýt promiskuitní a leší si uvědomit, že muž má být s ženou a žena s mužem , ale jsou vyjímky, jako ty....u tebe to není z hýralosti , nebo tím , že už nevíš co bys roupama dělala a jak by ses smyslností opájela u tebe je to vrozené..prostě to tak je...tak se netrap a nesmutni, kdo to nechápe, tak mu prostě pomoci nemůžeš..ano je přirozené aby se přitahovala opačná pohlaví, ale ty jsi vyjímečná...už ti někdo řekl , že jsi vyjímečná ?

Jsi tedy vyjímečná...vyjímka, která potvrzuje pravidlo !!!

Tak si toho važ, protože tvá vyjímka ti jistě přidává hodně bolesti a nepochopení těch " běžných " , protože vybočuješ...vyjímeční lidé to prostě nemají jednoduché..., ale ty to zvládneš, o tebe nemám strach :))
přidáno 25.07.2012 - 08:57
taron: ano, jen vedet, ktery hrich je tezsi... vis... nechce se mi verit, ze bych skoncila v pekle jen diky tomu, ze ziji celkem sporadany zivot se zenou ;)))
přidáno 25.07.2012 - 08:52
black.heart: Kdybys ty řešila mé hříchy...zaplakala bys, nesoudím...kdo soudí bude podle toho souzen sám...báseň je moc krásná...líbí se mi , opravdu , nekecám..však už se trošku známe a já vím , že jsi hodná holka a to , kdo tě přitahuje, nebo nepřitahuje ? Je to pro tebe těžká zkouška a vím , že jsi více nešťastnější než já...my ostatní si ani neuvědomujeme, jak je fajn, že se nám líbí ten, kdo se nám má líbit....a nic si z toho nedělej...já tu nejsem od toho .,abych soudila , já tu jsem proto , abych měla všechny ráda..protože to tak cítím a zabijte mě za to...já za to nemohu...jak psal loner...taron za to nemůže..:))))
přidáno 25.07.2012 - 08:39
taron: je od tebe pekne, ze dokazes neresit, ze smilnim, ale hodnotis basen...

...toho si vazim...
přidáno 25.07.2012 - 08:37
Líbí....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sapfó : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bi
Předchozí dílo autora : Tragická

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
HellRammCZ [11], Athar [9], Niemand [8]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Whetley :
Kluk s talentem a smyslem pro humor. Z jeho děl dýchá jeho nezaměnitelná osobnost. Je rád sám sebou a to je důležité. Doufám, že se psaní nezdá, protože posle mě se s tím už narodil :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku