I takto se dá cítit "láska". Příjemné čtení. :o)
přidáno 25.05.2012
hodnoceno 8
čteno 1342(10)
posláno 0
Chtěl by jsi žít,
jenže srdce ti praská,
není nic horší,
Než nepravá láska.

Nechci nic víc,
než ten pocit štěstí.
mince má rub i líc,
a tvá duše běsní.

Proč život je zrádný?
Proč zrady ti hází?
spojená těla
jsou víc než květ frází!

Skrýváš svůj úsměv,
nebe se mračí.
Znáš vlastní úděl,
však kroky tě bolí.

Svět stále se točí.
Je plná lásky.
Tak zavři oči,
Cit není zrádný.

Hlava je moudrá,
srdce však cítí.
Doba je dlouhá,
za výsledek stojí!
přidáno 26.05.2012 - 21:39
taron: Řekněme, že jsem trošku jiný. Jsem svým způsobem blázen. Zklamání chodím často vědomě naproti, protože za ten polibek múzy mi to stojí, i když často zklamu sebe i okolí... Psanci jsou krásné místo (a lidé) ve škaredém světě. Je třeba si jich vážit. :)
přidáno 26.05.2012 - 19:54
A já už vím , proč je mi na Psancích tak dobře..protože je tu tolik mladých, co jsou na začátku svého samostatného života..rozkoukávají se, rozhlížejí a neví kudy kam..co jim život přinese a dá, a co jim sebere..hledají sami sebe a lásku ..lásku na celý život...z lásky jsou kolikrát zklamání a nešťastné lásky atd. atd...a potom mladí píšou takové krásné básně ...prostě se mi na Psancích líbí :)
přidáno 26.05.2012 - 13:03
Alex: To je mi upřímně líto.
O "Hollywoodském" pojetí lásky jako je Titanic se dá velmi dlouho polemizovat a já takové filmy Odsuzuji a nemám rád.
Romeo a Julie už je mi bližší, přesto dle mého, k nenávisti okolí, tupé, přehnané, divné a né zrovna uvěřitelné spojení duší.
Ale to dělá dnešní doba .. :o)
Jsme mládi a ti pravý čekají, jen je nepřehlédnou.
Přeji vám potkat jej co nejdříve.
přidáno 26.05.2012 - 10:29
Já svo pravou nejspíš nepotkala. Ale podívej se... stačí se přečíst Romea a Julii, shlédnout Titanic.... stačí mi to.
přidáno 26.05.2012 - 10:25
Mlčenlivý: Vzhledem k tomu, že jsem básně, které jsou od mne přidány jako první, psal ve 13 14 15- ti letech si myslím, že to bude za prvé věkem a za druhé mne jeden EXpsanec hodně naučil ... Děkuji. :o)
přidáno 26.05.2012 - 10:23
Alex: Z vlastní, sic chabé zkušenosti si dovolím říci, že v takovém případě ta vaše pravá musela být převlečená nepravá.. :)
přidáno 25.05.2012 - 23:24
Než nepravá láska. X tomu tak slušelo - Než lživá láska.

Jinak koukám že si se vrátil ze zkušené či co - kdo tě teď trénuje člověče - vždyť to je bomba!
přidáno 25.05.2012 - 23:23
opravila bych na...
"nic není horší, než pravá láska"...:/ :P

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
"Láska" : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : V kleci
Předchozí dílo autora : Milovat neznamená si malovat.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku