Taková "moderní pohádka"...slohovka do školy...
přidáno 03.01.2008
hodnoceno 4
čteno 4790(20)
posláno 0
Bylo nebylo za sedmero činžáky a sedmero garážemi velké nákupní centrum Best Shop!. Oslnivě rudá písmena obrovského nápisu zářila nad prosklenými dveřmi, ze kterých právě ruku v ruce vycházeli Hurvínek s Máničkou obtěžkáni nacpanými igelitovými taškami. U první lampy na ně vzorně čekal malý, chundelatý Žeryk, který, když je spatřil, začal štěstím skákat a čmuchal k taškám.
Všichni tři se vydali k jednomu z oněch sedmi činžáků a na prvním rohu spatřili udýchanou Arabelu, jak se žene ve svých drahých šatech od Chanela a na botách s deseti centimetrovými podpatky k nejluxusnější vile v okolí. Kývla jim na pozdrav, až se jí blonďaté pramínky rozletěly po nalíčeném obličeji a spěchala dál, k domu svého otce.
Proběhla kolem Best Shopu! a nevšímala si Růženky, která na ni mávala ze svého malého stánku před obchodním centrem a volala za ní zlevněné ceny svých krásných růží.
Vpadla do obrovského obývacího pokoje a spatřila svého otce, jak se nervózně prohrabuje v obchodních spisech a na kus papíru připisuje závratné částky svých nejnovějších výdělků.
„Arabelo!“ zvolal udiveně. „Co tu děláš? Myslel jsem, že jsi s Petrem?!“
„Petr je minulost.“ Odbyla ho suše. „Pracuje teď pro Xenii v návrhářství!“ Dodala pohrdlivě.
„Měl bys vědět, že Rumburak ví o tvých ilegálních ziscích a je ochoten vše prozradit policii, pokud mu nepřenecháš celou svoji firmu.“
„Co? Jak se to jen dozvěděl?“ Arabelinin otec, přezdívaný mezi ilegalisty Král, zbledl.
„Odkupoval nějaké drogy od Boba s Bobkem a ti mu prozradili, že jsi šéf celé společnosti.
Teď Král zbrunátněl. Nemohl celou svou legální firmu na výrobu prstenů přenechat bláznivému Rumburakovi, stejně jako nemohl padnout do rukou policistům. Přišel by o veškeré zisky.
Zamyslel se a nakonec poslal e-mail svému rádci a nejlepšímu příteli Honzovi, přezdívanému ironicky pro jeho genialitu, Hloupý.
Honza se dostavil přesně ve stanovený čas a s řešením, které ho cestou napadlo. Kdyby Král přesvědčil Rumburaka, aby si převzal jeho ilegální firmu a tím pádem získal finance, o kterých se mu nikdy ani nesnilo, sám sebe by očistil a za nějaký čas by ještě mohl Rumburaka udat.
Královi se tento návrh zalíbil a hned začal pracovat na jeho realizaci. Usoudil, že nejlepším vyjednavačem bude Arabela, pro kterou měl Rumburak už delší dobu slabost. Vyslal ji tedy k Popelce, aby jí pomohla s nalíčením a výběrem vhodného oblečení.
O pár hodin později už si Arabela po městě vykračovala ve vysokých černých botách, riflové minisukni a černém tričku s růžovým nápisem a dost odvážným výstřihem.
S Rumburakem se setkala v Best Shopu!, kde se snažil prodat svůj starý ošuntělý plášť, aby si za získané peníze mohl koupit svou denní dávku drog. Arabela ho pozvala do blízké restaurace U Sedmi trpaslíků, kde bylo zaměstnáno sedm liliputánů, jako číšníci.
Arabele se právě podařilo Rumburaka přesvědčit a on se už chystal podepsat smlouvu o přebrání firmy, když v tom do dveří restaurace vpadla Karkulka, která pracovala jako tajná agentka pro FBI se svým novým vycvičeným vlčákem a hnala se k jejich stolu. Začala hrozná scéna, při níž návštěvníci prchali strachy ven a ti, co byli venku, zvědavě nakukovali dovnitř.
„Ani se nehněte! Zavolám policii!“ nařídila Karkulka a vytáhla svůj červený pracovní mobil.
Do pěti minut bylo slyšet zběsilé houkání policejní sirény a o chvíli později dunivý náraz a zvuk roztříštěného skla.
Dovnitř vpadli v policejních uniformách Pat a Mat a začalo vyšetřování.
O okamžik později dovnitř vlétla otevřeným oknem zlatá muška (nový vynález čínské technologie – malá vysílačka) a posadila se Arabele na rameni, aby jí vyřídila radu od Zlatovlásky, jak se vyhnout konfliktu s policií.
Arabela vše provedla podle návodu, policie i Karkulka jí uvěřili a poražený Rumburak odcházel s Patem a Matem do náhradního policejního auta, které pro ně bylo mezitím přistaveno.
Arabela poté běžela za Zlatovláskou a na poděkování pro ni uspořádala ilegální párty...
přidáno 12.07.2012 - 11:48
To z tebe museli mít ve třídě radost taková fantazie...pěkné ;)
přidáno 04.01.2008 - 19:50
Hezká parodie...
přidáno 04.01.2008 - 19:40
zajímavé... docela dosti nápadité ;)
přidáno 03.01.2008 - 21:14
hodně moderní pohádka... ale docela mě pobavila :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pohádka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Znáš ji?
Předchozí dílo autora : Look into my eyes, you will see what you mean to me...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Leslie
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :
Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku