Srdečně Vás zveme na autorské čtení Klubu Mlha, které se uskuteční v úterý 24. 4. 2012 v Brně od 18:00 v Salonu Daguerre (Slovákova 1). Facebook - http://www.facebook.com/events/331655450231891/ Plakát - http://klub.mlha.gr/daguerre.jpg
přidáno 23.04.2012
hodnoceno 7
čteno 1691(20)
posláno 0
Literárně-výtvarný server MLHA je komunitním a publikačním prostředím pro výtvarníky a literáty.
Občanské sdružení Klub MLHA, navázané na server, pořádá pravidelně různá autorská čtení a výstavy především v Praze (Čítárna Unijazzu) a ve Žďáru nad Sázavou (Klub Batyskaf) nebo v rámci různých festivalů Literární Vysočina, Samofest aj.
Nyní se objeví hustá MLHA i v Brně, a to v Salonu Daguerre (kavárna je nekuřácká).


Číst budou:

Lenka Požárová (Severka)
Básnířka, působí na literárních serverech, publikuje v časopisech jako Host apod. Při čtení ji bude doprovázet kontrabasista Vladimír Micenko.

Sára Šimků
Divadelní režisérka a performerka představí prozaické texty.

Jon Davis
Američan píšící česky, vydal již dvě povídkové knihy o zážitcích cizince v České republice, ze kterých také bude číst.

Vojtěch Dvořák
Student Estetiky FF MU, aktivně i pasivně se literaturou zabývá několik let, vystoupí s básnickými texty.

Saša Gr.
Zakládající člen sdružení Erteple&Hmla a prezident Klubu MLHA provozoval rok experimentální internetové rádio MLHA, založil časopis MLHA (dosud 11 čísel) a literární server MLHA (www.mlha.gr). Živí se jako knihkupec v malém obchůdku s překvapivým názvem MLHA. Publikuje časopisecky a podílel se na několika knihách jako spoluautor, editor či ilustrátor.

Šedo
Pro ty, kteří byli na autorském čtení s názvem Pojďte se červenat!, byl Šedo jistě nezapomenutelným zážitkem. Literaturou a různými druhy umění se zabývá již od základní školy. Působil jako redaktor literárního serveru a organizoval různé akce menšího rozpětí pro amaterské literáty.
přidáno 01.03.2015 - 20:09
Šedo ze saspi, nyní šedý stín?
Ač ctím hosty Tvý, toho nemusím...
přidáno 25.04.2012 - 19:59
Mlčenlivý: to byla dost nekomerční akce :D
přidáno 25.04.2012 - 19:58
lidus: Jsem v Brně do pátku, tak se můžeme nějak domluvit :)
přidáno 25.04.2012 - 19:57
journeyman: jé, to je škoda, tak někdy příště a rozhodně mi nezapomeň napsat, až budeš mít další čtení...
přidáno 23.04.2012 - 21:34
-hm. uz tu mame i komercni sdeleni - jo? :D
přidáno 23.04.2012 - 20:14
Pozdravuj Sašu. Já jsem do osmi ve škole.
P.S. mám pro tebe zázvor!!! :-D
přidáno 23.04.2012 - 06:52
Sakra, já mám ten den čtení v Mínus Trojce :/

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Literární čtení Klubu Mlha : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : IV.
Předchozí dílo autora : Hra, K. a já

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku