Báseň psaná o mých přátelích, se kterýma jsem včera popíjel.
přidáno 18.02.2012
hodnoceno 10
čteno 1232(21)
posláno 0
Modrej kouř
co pomalu vznáší se
ke stropu.

Smích,
pláč sem nepatří,
a spousta
slov.

Poslouchej,
možná se něco dovíš.
Poslouchej,
možná si nás
zamiluješ.
přidáno 19.02.2012 - 14:25
souhlasím s prvním komentářem od taron ....
přidáno 19.02.2012 - 14:17
Jo uz to asi chápu - :) to vis jsem zvykli na tve zamilovane a to je tvoje špička, no :)
přidáno 19.02.2012 - 11:26
Jo, už jsem to udělala...mám čistý bujón..:)))), promiň....asi jsem byla moc v tu chvíli ochucená já .
Jenom tak čistě pro tebe : Nekouřím....takže modrý kouř, mi jaksi hned připoměl hospodu.. a hospodské kecy...u nás jsou tam jen samí "ožralci " , kterým ten alkohol už asi vyžral kromě jater i mozek...takže omlouvám se, ale vyvolalo to ve mě nelibé pocity a rovnou jsem i nelibo komentovala tvou báseň...:-)
přidáno 19.02.2012 - 11:20
taron: Vypusť veškerá ochucovadla, mastnost i slanost a vyjde ti čistá báseň.
přidáno 19.02.2012 - 11:19
D_P: Suše odříkaný fakt o mejch kamarádech? To není suše odříkané - je to tzv. na pohodu. Klidná nálada, příjemný pocity atd.
přidáno 19.02.2012 - 09:21
jutu: Ano, možná máš pravdu...setkání s přáteli může být i prospěšné...možná opravdu něco spolu krásného prožily...ano...
ano hospoda to asi nebyla....
kouř tam byl z cigaret..asi...
Já nejenom neposlouchala... ale i špatně četla...možná si nás zamiluješ....- já už Náčelníka miluji dávno....možná si ho zamiluji ještě více...jo ! Příště musím číst důslednějí..., díky za upozornění vezmu si ho k srdci, než udělám nějaký závěr.
Takže se báseň povedla více, než jsem očekávala, je bez patosu a krásná...sůl není zdravá a ochucovadla , že?
Takže přemýšlím nad tím, že to ztráta času jeho ani moje nabyla.....ale to se často v různých případech ukáže až časem , díky moc..:)
Jo a jsem ráda, že jsem tu napsala svůj názor, kdybych ho nenapsala, zůstala bych nadále v omylu a nebylo by mi to vysvětleno!
Takže příště více přemýšlet a nakonec napsat svůj názor..., aby se mohl popřípadě poopravit..., znamená to , že jsem špatný člověk ?
Když něco nepochopím, nebo si to špatně asociuuji?
Znamená to jenom , že jsme lidé a mužeme se domluvit !!
přidáno 19.02.2012 - 08:28
Mně se to líbí, v jednoduchosti bývá ta největší krása :).
přidáno 19.02.2012 - 01:35
taron: A kde vidíš něco o hospodě? Já čtu o setkání přátel, kterým bylo spolu dobře a veselo, a dokonce možná jen tak netlachali a nedrbali - povídali si a něco se i dověděli, možná i na něco společně přišli, kdo ví. Mohlo to být docela prima setkání, když to bylo s přáteli. A to ačkoli báseň je jakoby všední a nic se v ní nepíše o sluníčku a o srdíčku, na mne z ní dýchla pohoda a příjemná atmosféra, která se nepotřebuje halit do patosu.
přidáno 18.02.2012 - 12:18
Joj, ta se moc nepovedla....není zlá..., ale taková nemastná, neslaná...přidala bych tam přírodní ochucovadlo E 621.....nebo stačí sluníčko...Jako , mě prázdné tlachání v hospodě moc neláká...ztráta času..., ale kdyby se ti ta báseň povedla více...možná bych popřemýšlela, nad tím ,že to ztráta vlastně vůbec být nemusí ....
přidáno 18.02.2012 - 09:32
Nacelniku - asi mě privazes ke kulu smrti, na to sve kouzlo to bez pochyby ale spise mi to prijde jako suše odrikany fakt - nic ve zlem :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
My : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jak chodí básníci do bordelu
Předchozí dílo autora : Deset žen v lokále

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku