Ve spirále osudu - román
přidáno 22.08.2022
hodnoceno 0
čteno 256(2)
posláno 0
“Je mi s tebou tak nepopsatelně, božsky,” vzdychl mi do ucha Sasha, když jsme si jen tak seděli v objetí na pohovce a tiše vychutnávali vzájemnou přítomnost. “Kéž bychom nemuseli přemýšlet o tom, co bude dál...”
Něžně jsem mu prohrábla vlasy a uklidňujícím hlasem řekla: “Já vím, musíme brát ohledy na Keithovu památku... Ani ne tak kvůli němu samotnému, jako kvůli jeho nejbližším.”
Pomalu pokýval hlavou. “Hmmm, neměli bychom z našeho štěstí dobrý pocit, kdyby to mělo někomu jinému ublížit.”
Hluboce jsem si povzdechla. “Ale všechno to odříkání a čekání stojí a bude stát vždycky zato. A to jsi mě naučil právě ty svým moudrým, láskyplným a trpělivým přístupem...”
Roztomile se na mě usmál a začal hladit po vlasech. “Třeba bychom mohli na pár dní odjet k tvé mámě do Česka... Tam bychom nebyli tolik na očích. Jak myslíš, že to vezmou tví rodiče?”
“Asi tak jako moje sestra – úplně normálně. Budou šťastní, že jsem zase šťastná.”
S ohromným pocitem úlevy mě políbil na tvář a potom na rty. “Je to ještě tisíckrát nádhernější než v mých snech a představách... Být s tebou... Mám pocit, že už nás nikdy nic nemůže rozdělit.”

O všem mezi mnou a Sashou jsem se svěřila ještě ten den Míši. A taky o tom, že bychom spolu rádi na pár dní ´zmizeli´ do Čech.
“To je skvělý nápad!” reagovala spontánně. “Neboj, o všechno se tady postaráme a budeme vás oba informovat nejen o postupu přestavby domu. Jeďte co nejdřív!”
“No, tak fajn...” odpověděla jsem trochu nejistě.
“Snad sis nemyslela, že ti budu něco rozmlouvat?!” koukla na mě podezíravě. “Nebo ti snad něco vyčítat!”
“To bude asi tím, že mám pořád trochu provinilý pocit...” pokrčila jsem smutně rameny.
“Jo, holka, nějakou dobu se budete holt muset se Sashou držet zkrátka. Znáš to – vždycky se najdou nějací závistivci, co vás pomluví. Ale ti, co vás mají rádi, pochopí. Hlavně abyste měli vy se Sashou čistý svědomí. Což mít můžete. S Keithem jste srovnaní, on s vámi taky. Bohužel, málokdo do toho vidí, ví, jak to všechno bylo a je...”
“To je šílený nápad!” vyhrkla jsem najednou. Míša se na mě tázavě podívala. “Napíšu o tom knížku! Ten náš příběh! Je tak úžasný a může lidem tolik dát...!”
“A víš, že máš pravdu?” pousmála se. “Je to šílený, ale dokonalý. Prostě to udělej!”
Hned jsem to všechno musela napsat Sashovi. Byl z toho nadšený.
“Ještě ti musím něco poslat, miláčku. Tohle jsem před chvílí napsal. Pro tebe. Nemůžu se dočkat, až budeme zase spolu... Krásné sny, lásko. Miluji tě.
Omámený tebou
Chtěl bych být básníkem,
ve verších oslavit
krásu tvé bytosti.
Světu ji odhalit.
Naprosto okouzlen
přednostmi tvými,
skládal bych navěky
básně a rýmy.
Toužím být malířem,
zvěčnit tvůj obraz,
jak v záři sluneční
nebeský odraz.
Pestrými barvami
celou tě vyjevit,
nechť všechny oslní
Tvé lásky v duši svit.
A pak v roli hudebníka
tóny zkrotit pro tebe.
Divotvorné melodie
nechat stoupat do nebe.
O tom, jak procházím
zákoutí duše tvé,
užaslý, dojatý
potkávám tajemné
touhy, sny a fantazie.
Jak vášnivě tvé srdce bije.
Písně, co mé srdce stvoří,
nikdo více nepokoří.
Tím omamným citem hnaný...
Milující, milovaný.”

Týden nato jsme se Sashou odjeli do České republiky. Mí rodiče nás přivítali s otevřenou náručí. Všichni jsme byli šťastní a dojatí.
Ubytovali jsme se v mém dětském pokoji. V první chvíli mě zahrnulo tolik silných vzpomínek...
Sasha mě k sobě pevněji přitiskl. “Dobrý?” optal se starostlivě.
Se sevřeným hrdlem jsem zašeptala: “Dobrý.”
Rozhlíželi jsme se po mém malém dětském království. Zrak mi stejně jako tenkrát padl na vestavěnou skříň. S tázavým úsměvem jsem se podívala na Sashu. Jen se na mě provokativně zašklebil.
“Tys ho tam nechal, že jo?” položila jsem mu otázku, na kterou jsem znala odpověď. Vrhl na mě roztomile provinilý kukuč. Odsunula jsem dveře. Plakát tam stále byl. “Můj sen, který se stal skutečností...”
“Náš společný sen, který teď můžeme žít,” hlesl za mnou Sasha.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
106. Žijeme náš sen : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 107. Ve spirálách našich osudů
Předchozí dílo autora : 105. Přišel náš čas

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku