Ve spirále osudu - román
přidáno 21.08.2022
hodnoceno 0
čteno 219(3)
posláno 0
Začaly jsme s plány přestavby a sháněním vhodných spolupracovníků. Všechno šlo tak nějak samo. Samá ´náhoda´.
´Náhodou´ byl jeden Liamův známý architekt a moc fajn originální človíček.
Zora se nabídla, že se bude starat o rozpočet a celkově o finanční stránku našeho projektu. Prostě rozená ekonomka.
Marika se nám svěřila, že se na svatební cestě ´náhodou´ seznámila s jednou paní, co dělá aromaterapii a že ji to velmi oslovilo. Rozhodla se tedy, že se bude tomuto oboru věnovat naplno a získané znalosti pak zúročí právě v našem projektu. Navíc se pustila do malování, k němuž měla odmalička velké nadání. Navrhla jsem jí, ať zkusí tvořit mandaly a občas někomu namalovat něco přímo ´na míru´ jeho osobnosti.
Já jsem si udělala oficiálně kurz astrologie a doladila své výklady z karet. A Sashu natolik zaujala ona regresní terapie, že si udělal kurz a rozhodl se díky ní léčit další lidičky. Vždyť sám na vlastní kůži zažil, jak moc dokáže tato fascinující cesta do minulosti duše pomáhat a osvobozovat...
No, a naše Míša byla jasná. Navíc se pustila do experimentování s melodiemi pro relaxaci a meditaci. A že jí to šlo! Společně s Liamem byli prostě nepřekonatelní.
Brian a Colin se dál věnovali skládání písniček a pomáhali nám, jak se dalo. Přeměnu tohoto domu jsme brali jako naše společné dítě. Tvořili jsme ho z toho nejlepšího, co jsme v sobě nacházeli.
Jednou večer jsem se zašla podívat do svého bývalého domova, který byl uprostřed přestavby. V té době jsme měly s Míšou pronajatý byt nedaleko odtud. Všichni, kdo na domě přes den pracovali, už byli pryč. Procházela jsem zamyšleně prázdnými místnostmi a sem tam se zasněně zastavila. Za zavřenými víčky se mi proháněly vzpomínky spojené s tímto místem... Loučila jsem se s původním ´duchem´ tohoto domu a vítala jeho novou podobu.
Najednou za mnou něco zašramotilo. Polekaně jsem se otočila. Ve dveřích stál Sasha. Ruce ledabyle zasunuté v kapsách, na tváři zasněný úsměv. Takhle mě nejspíš už chvíli pozoroval.
“Ahoj,” kývl na mě pořád ještě jakoby očarovaný. “Věděl jsem, že tě tady najdu...”
“Ahoj. A víš, že mě to vůbec nepřekvapuje?” zasmála jsem se rozverně.
“Loučíš se?” poznamenal zase tak trefně.
“Hlavně vítám nové!” zdůraznila jsem. Pak jsem se rozhlédla kolem a dodala: “Mám tady z toho fakt moc dobrý pocit.”
“Hm, vyvíjí se to správným směrem,” přitakal.
Najednou jsem pocítila silné nutkání udělat to...
“Úplně to tady vidím...” Roztáhla jsem ruce a zatočila se. “Budeme tady léčit lidi hudbou, slovy, tancem, barvami, obrazy, vůněmi, kameny, energiemi...” Uprostřed věty jsem se zastavila a začala se k němu pomalu přibližovat. “Ale především pochopením, trpělivostí a ze všeho nejvíc láskou...”
Sasha mě pozoroval s dychtivým očekáváním.
Došla jsem až k němu, ovinula mu své paže kolem krku a opřela se svým čelem o jeho.
“A právě těmito úžasnými ctnostmi jsi mě celou dobu zahrnoval ty. A léčil moji zraněnou duši. Děkuji ti z celého srdce.” Pak jsem ho dlouze políbila na rty a konečně bez jakýchkoli výčitek svědomí zašeptala: “Miluji tě, Sasho. A chci být jenom s tebou...”
Pevně mě k sobě přitiskl a začal vášnivě líbat. Nebránila jsem se. Naopak. Přišel náš čas. Mohli a měli jsme být spolu.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
105. Přišel náš čas : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 106. Žijeme náš sen
Předchozí dílo autora : 104. Ten dům bude léčit

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku