Tentokrát hra s jazykem. Předmětem je mor a s ním související nepořádek.
přidáno 14.12.2020
hodnoceno 7
čteno 648(7)
posláno 0
Mor je bytost zvětšená událostí poruchy, která je geografická a omezená smluvními přepravními podmínkami času. Zamoření nakažlivé choroby vytáčí samu podstatu směrem k vehementnímu svahu čísel nepořádku v tolik hodin, kdy rekonvalescence dosahuje hodnotu stařešiny mimo všeobecnou nevyzpytatelnou morbidnost. Drahocennosti absence z důvodu nemoci, na kterých se brzy odebere k rozptylu šířenému individuálním kontaktem, jsou různorodé a příležitostně shodné s drahocenností chorob. Na přídi nezdravosti nejsou přesně obeznámeni s prahovou hodnotou bloku moru. Náčelník Znak si mluví o moru podle toho, zda je chyba lávky dvojstrannná, šířená kontaktem v poměru oddělujícím instantní nemoci. Účinnost propagace chorob jádra v populaci závisí na moru generátoru, skrytosti choroby a zejména na oplakávání dopravy. Závažnější mor, klesající na jádro populace břemen, je bytost epidemicky vzniklá mezilidským rozptylem. Nejvyšší absence způsobená nemocí v kulturách je bytost běžící k rozptylu dýchajícímu na cestě pomocí kapičky, v to počítaje především nákazu přenášejícího jednatele, který navštěvuje sídliště pro pomatenou zábavu, dechové cvičení, bafání fajfky a kašlání na předpisy. Nikdo nešíří zamoření infekční chorobou individuálním zkušebním kontaktem, skládajícím se ze tří hlavních věcí: zdroj očkovací látky, dopravní uzel a bystrá osoba.

Jestliže v okamžitém spojení s kuplířem nepořádku míra změřená ve svěřenci úplně vzrušujícím podzimem povzbuzuje nájemníky republiky, aby si držením těl způsobili kladný mor a zastavili neovladatelnou impregnaci, má tak vliv na procesy šířené po jednom individuálním kontaktem. Zdroj očkovací látky je možné odpojit a ošetřit. Dolní cesta přenosového kašle a vnímavý předmětový krunýř jsou spolu s jistou karanténní vlajkou podle toho, jak jsou rozsévány chyby v souvislosti s pandemickým nepořádkem, ačkoliv doma není ani ručička. V rozptylu nakažlivé nemoci šířené individuálním kontaktem hrozí hazard stojící za povšimnutí: míra adopce sahá na nekontrolovatelnou skvnu impregnace uvnitř porodnosti a společně s tím snižuje věrohodnost moci lékařské kostry, a to směrem k odloučenosti věrohodnosti a léčbě principu spadnutí do pevnosti porodnosti. Hrdinové většinou náleží mnohonásobné impregnaci, protože ve stejnou dobu, kdy jste pomatený, nakazíte více než mládence, a tak navštívíte řádnou impregnaci v porodnici. Mezi kritické zmocnění patří věrohodnost současného přerušovaného rozptylu moru mezi jízdenkami, a to i v celé porodnosti (křížení kojenců, těžkopádná státní správa, nádherní lidé, poplatky pomocí záštity a baktericidních prostředků). Šéf stojící za povšimnutí je bytost kašlající na logický oděv. Ten zastaví nejkratší napjaté jádro moru a následkem toho bude sebemenší dopad na lidské životy. Šéf má moc rád nežádoucí úsporný účinek, proto je možné dovézt hnutí za zákaz lidí přes hranice výkonnosti kolektivního pevného disku, hranice epidemiologických průzkumných žalob a hranice pomoci racionální osobní ochraně a rozšířené antiseptické látce. Zdanitelné náklady se měří společně s ministerským zabráněním podle toho, v jakém pořadí je nepořádek eliminace z hlediska ohraničujícího otevření alternativně odstraněného disku. Nevyřešený mor totiž patří mezi základní fáze opozice a zmocňuje k rozbití cest v porodnosti. Nejrozumnější je toto zmocnění vedle olejových skvrn přenášené antény na cestě. Hnutí za zákaz lidí a na displeji zobrazená hmotnost budou efektivní náčiní ke kontrole moru, jakmile zmizí poslední vyrážka. Terčem pozoruhodného zmocnění jsou provedené pokusy o neodstranitelné sblížení směrem k rozptylu špatností a opoždění ve vývoji, a proto má přednost debakl zdravé kostry, která běží jen tak dobře, jak omezené je zemské jádro, přičemž nebyla obstarána na splátky (např. uvnitř webových Číňanů, v Itálii, Španělsku, Francii, uvnitř těžkých peněz Británie a alternativního rozdělení USA). Takhle jsme vzadu za brankou, když synchronní stát sahá pro naprosto rozhodující příliš sebevědomou přehlídku.

přidáno 16.12.2020 - 14:57
Miňko: Nemýlíš se. Naopak oceňuješ smysl, s nímž to dílo bylo vytvořeno, což je mi tuze příjemné. :-)
přidáno 16.12.2020 - 14:55
Martin42: Na tom, co píšeš, něco je, ale se dvěma věcmi můj pohled na věc tak úplně nesouzní — pokud lacinou vojenskou psychologií myslíš disciplínu, tak té je v české národní povaze opravdu málo, ale ta se s myšlením nevylučuje. I když plníš nesmyslné rozkazy, stále můžeš volně myslet a vyjadřovat se. Vlastní názor můžeš mít, i když se podle něj nesmíš zařídit.

Druhá věc je v tom „než původně plánovali“ — tedy předpoklad, že jsou nějací „oni“, kteří něco plánovali. Myslím, že to je předpoklad a priori chybný. Pravděpodobně nikdo neplánoval, že covid-19 zasáhne Evropu a způsobí tu chaos (a pokud to náhodou někdo plánoval, určitě to nejsou lidé, kteří jsou v Evropě „u moci“).
přidáno 16.12.2020 - 03:15
Oceňuji tu záměrně nesmyslnou smyslnost jež mnoha slovy vyjadřuje nic a jinde minimem slov vyjadřuje mnoho. Vyvolává představy a emoce, vyvolává déjá vu a to je snad posláním. Představa tisíckrát slyšeného a nevnímaného, volba slov zdánlivě chaotická, je asi důkladně promyšlená a cíleně mířená. Přesto dovolí svobodnou volbu. vezmi si co uznáš za vhodné, a použij to jak se ti líbí ale směr je zadán. Očkovací látka má za úkol způsobit impregnaci jádra moru, epidemicky a mezilidsky napadajícího jednatele který pomocí kapičky na displeji bafá fajfku neodstranitelné vyrážky. Nebo se mýlím?
přidáno 15.12.2020 - 20:18
Abych řekl pravdu tak úplně nerozumím co je tímto myšleno, nicméně dnešní chaotickou dobu to vystihuje přesně. Reálný chaos co je kolem nás není dle mého názoru náhodou, celé dnešní dění mi připomíná lacinou vojenskou psychologii používanou k tomu aby lidem vymyli mozek. Nicméně daří se jim to skvěle, myslím že jediný problém který nedomysleli je to, že lidi měli vymyté mozky už před tím a
spousta z nich to teď nezvládá (jezdí s rouškou v autě ve kterém jsou pouze oni sami, skáčou do špinavých řek v centrech měst - aby si zlepšili imunitu atd. ) asi vytvořili ještě mnohem větší dementy než původně plánovali, což může jejich plány značně zkomplikovat.
přidáno 15.12.2020 - 16:54
Baže ;o)
přidáno 15.12.2020 - 16:41
slavek: To je zajímavé, protože jeden „politický projev“ (přesněji úřední) mi při sestavování byl předlohou. Že by se politické projevy vyznačovaly omezenou slovní zásobou a tematickým zaměřením na peníze, kontrolu, republiku, zmocnění, řízení, opozici a stát?
přidáno 14.12.2020 - 18:21
No, mor možná taky. Ale víc mi to připomíná proslovy některých politiků.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pozoruhodné hnutí za zákaz lidí (12) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ruce ',:-| (13)
Předchozí dílo autora : 79 let před Koronavirem (11)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Erien, potulný bard :
Bard, se kterým si na toulkách životem ráda povídám...dělíme se o slova...ale i o světlo...děkuji za důvěru...i přátelství...;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku