Soubor neotřelých krekrů. Družky.
přidáno 11.03.2019
hodnoceno 4
čteno 897(9)
posláno 0
Návštěva tety Alexandra a strýčka Saši skončila po pěti letech útěkem z gulagu.

"Podívejte se na to takle, kapitáne: ztroskotáme, ale co z toho budou mít vaši opičáčci?"

"Já to svinstvo zavařovat nebudu!" odvětila matka synovi, který jí přinesl osm znetvořených koťátek.

On netušil, že když se oddá touze překročit práh chrámu páně v černém tričku s nápisem SATAN, bude se ho místní duchovní papaláš pokoušet hydratovat proudem tekutiny nashromáždivší se v jeho močovém měchýři.

Opilý v Bruselu.

Má poslední slova před smrtí zněla: "Chcípni, ty podvraťáku!

Babička chtěla zemřít tam, kde se narodila. Teď leží v krmelci a okusují ji srnky.

Až pozdě jsme si uvědomili, že koupit žiletku své nesvéprávné tetě byla chyba.

"Na tvou otázku odpovídám jednoznačně ne!" křičí opakovaně hluchá důchodkyně sledující reklamu na prací prášek.

Šimpanz - to je hračka pro děti.
Utrhne - li nohu dítěti,
budete však navždy prokleti.


A šlus.

přidáno 26.03.2020 - 21:43
U některých se ve mně vzbuzuje lehce zvrácená touha udělat z nich zadání slohové práce. Na základě titulního souvětí napište příběh...
přidáno 12.03.2019 - 16:51
Helfanderios: Mlčeti Zlato: Děkuji za všechny pozitivní ohlasy, do budoucna mám v plánu sepsat další (závěrečný) díl celé trilogie.
přidáno 12.03.2019 - 10:14
Roztomilé. To potěší duši.
přidáno 11.03.2019 - 20:41
Boží! I když předchozí možná ještě trochu lepší. ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
LEHCE KONTRAPRODUKTIVNÍ KREKRY aneb "ordinerní životní situace" (družky) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Topolka
Předchozí dílo autora : LEHCE KONTRAPRODUKTIVNÍ KREKRY aneb "ordinerní životní situace"

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o BorůvkaB :
Inteligentní a zajímavá autorka. Škoda, že píše hlavně básně. I když někdy nedomyslí všechny souvislosti, její próza má hlavu a patu a dobře se čte. Z jejích zápisků doporučuji "Černá a černobílá".
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku