15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře uživatele :
02.09.2013 - 16:45
8(4.)
Ty mně dáváš! Já myslel, že vodíkový můstek je vazba mezi vodíky a ty mají jen 1s orbitaly s jedním elektronem a druhá volná pozice se váže s elektronem od kyslíku.
Kde bereš p orbitaly? Z kyslíku?
Kde bereš p orbitaly? Z kyslíku?
01.09.2013 - 20:45
8(2.)
To mě nikdy nenapadlo! Kolik těch vodíkových můstků může molekula vody mít?
30.08.2013 - 13:31
6(2.)
Pokud bereš psaní jako svou terapii, počítej s tím, že tobě přinese úlevu, ale pro čtenáře bude čtení nejspíš utrpením. :-)
27.08.2013 - 07:59
9(6.)
Homér: Nezlob se, ale ani já nemám o tvou osobu zájem, ale nechceš mi bránit ve vyslovení názoru, že ne?
Takže pokud nemáš zájem o diskuzi (s mojí osobou), jednoduše neodpovídej.
Takže pokud nemáš zájem o diskuzi (s mojí osobou), jednoduše neodpovídej.
26.08.2013 - 22:53
11(9.)
Naštěstí dosud věřím na štěstí,
naštěstí dosud nevěřím na neštěstí,
naneštěstí dosud věřím na neštěstí,
naneštěstí dosud nevěřím na štěstí.
jé, ty zápory jsou neštěstí...
naštěstí dosud nevěřím na neštěstí,
naneštěstí dosud věřím na neštěstí,
naneštěstí dosud nevěřím na štěstí.
jé, ty zápory jsou neštěstí...
26.08.2013 - 22:44
9(3.)
Homér: Proč rádoby vtípky? To je vtípek! A co taková Balada o deliriu tremens Vlasty Buriana? Taky nemístný vtípek? Ale jo, chápu, že to někomu nesedne.
U mě dobrý!
U mě dobrý!
26.08.2013 - 06:28
37(30.)
No a? To není "normální"???
Když jsem (kdysi dávno) studoval, přinesl spolužák dvě básně, Rytíře Smila a Baladu o hovně. Mělo jít o básně vzešlé z té sázky. Nicméně teď se i ta balada připisuje Vrchlickému.
Když jsem (kdysi dávno) studoval, přinesl spolužák dvě básně, Rytíře Smila a Baladu o hovně. Mělo jít o básně vzešlé z té sázky. Nicméně teď se i ta balada připisuje Vrchlickému.
25.08.2013 - 23:56
37(27.)
A o tom to je! Co to znamená "vypadám normátně"! Blázni si taky myslí, že jsou normální.
(Já jsem ajťák a prozaik - taky si myslím, že vypadám normálně...)
(Já jsem ajťák a prozaik - taky si myslím, že vypadám normálně...)
25.08.2013 - 23:48
37(25.)
Za prozaiky říkám, že bych se nenasral, ani neprávem.
Jinak si myslím, že úplně totéž lze napsat i o "ajťákovi" a docela by mě zajímalo, jak potom vypadá (pokud existuje) básnící ajťák.
Jinak si myslím, že úplně totéž lze napsat i o "ajťákovi" a docela by mě zajímalo, jak potom vypadá (pokud existuje) básnící ajťák.
25.08.2013 - 23:41
6(5.)
:-))) nesměju se tobě ani básni, jen asociaci dvou (vlastně tří) věcí: "když na tobě ležím", "bolest v hrudi" a pokud k tomu přidám sebe, tak to značí infarkt!
22.08.2013 - 20:44
4(3.)
Kdybys byla krásná a lepá děva, zeptám se "kdy a kde", ovšem takto zůstanu jen u "a povedlo se?"
21.08.2013 - 13:02
3(1.)
Tady mi asi pointa uniká.
Doporučil bych odlišit přímou řeč a myšlenky (apostrofy místo uvozovek nebo kurzíva)
Doporučil bych odlišit přímou řeč a myšlenky (apostrofy místo uvozovek nebo kurzíva)
21.08.2013 - 10:35
4(3.)
20.08.2013 - 20:41
9(5.)
Jeden zásadní rozdíl mezi Biblí a koránem ale existuje. Bible jsou zápisy "vzpomínek" lidí a zapsány byly dlouho po "biblických" událostech (ukřižování Krista). A coby vzpomínky lidí jsou zatíženy určitou nepřesností. Tu konečně křsťanství využívá k různým interpretacím Bible. A to jak různými křesťanskými církvemi nebo i vývojem v dějinách - dnešní křesťanství dosti odlišně interpetuje Bibli třeba od středověku -> prodělává vývoj.
Korán je na rozíl od Bible přímý diktát Boha! Nesmí se na něm změnit ani slovo, proto jsou různé interpretace a vývoj koránu značně obtížné.
Pár dalších citátů:
Ti, kdož jsou nevěřící, se podobají dobytku, na nějž se volá a který slyší jedině křik a výzvy: hluší, němí, slepí - ničemu nerozumějí.
Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým a u Boha je cíl konečný.
A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky
Korán je na rozíl od Bible přímý diktát Boha! Nesmí se na něm změnit ani slovo, proto jsou různé interpretace a vývoj koránu značně obtížné.
Pár dalších citátů:
Ti, kdož jsou nevěřící, se podobají dobytku, na nějž se volá a který slyší jedině křik a výzvy: hluší, němí, slepí - ničemu nerozumějí.
Nechť si věřící neberou nevěřící za přátele místo věřících! Kdo tak učiní, nedostane se mu od Boha ničeho, leda v případě, že byste se od nich obávali nějaké hrozby. A Bůh vás varuje před sebou samým a u Boha je cíl konečný.
A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky
20.08.2013 - 20:09
4(1.)
19.08.2013 - 23:12
13(4.)
Dobrý, jen by se mi líbilo, kdyby byla o Karlovi nějaká zmínka někde na začátku, aby to nebyl úplně nová postava.
01.08.2013 - 12:19
7(7.)
Dík za starost o moje zdraví a dostatek spánku. Ještě snad: to záhrobí jako stavení.
30.07.2013 - 20:38
5(2.)
Konkrétní? Budiž. No, když pominu to, že nejde o povídku (ta má určitou strukturu), ale jen o popis jedné scény nebo črtu, nacházím spoustou základních chyb. Namátkou:
"vychutnávajíc" - koncovka je pro ženský a střední rod, pro mužský vychutnávaje
" zeptal“? Řekl jsem" - zcela špatné použití uvozovací věty (uvozovky, velké písmeno) (víckrát)
" skrývali modré oči" - shoda podmětu
„řeknu, co .." - počátek věty
"Prohlídl jsem skrz na skrz, tu jeho hru" - ta čárka je tu proč? (čárky víckrát)
"Jak dobře víš Baron Herbond, si myslí, že jsi ho okradl, má pravdu?“ - jedna čárka chybí a logicky má být tečka za "okradl".
"Zažil si na vlastní kůži dokonalost mého umění." - tohle je docela srandovní - on mlátil sám sebe? Mimo to "mého" je špatně - svého.
atd atd...
A proč proboha měníš osobu vypravěče?
Stačí?? To kvantum chyb by znehodnotilo i dobrou povídku :-)
"vychutnávajíc" - koncovka je pro ženský a střední rod, pro mužský vychutnávaje
" zeptal“? Řekl jsem" - zcela špatné použití uvozovací věty (uvozovky, velké písmeno) (víckrát)
" skrývali modré oči" - shoda podmětu
„řeknu, co .." - počátek věty
"Prohlídl jsem skrz na skrz, tu jeho hru" - ta čárka je tu proč? (čárky víckrát)
"Jak dobře víš Baron Herbond, si myslí, že jsi ho okradl, má pravdu?“ - jedna čárka chybí a logicky má být tečka za "okradl".
"Zažil si na vlastní kůži dokonalost mého umění." - tohle je docela srandovní - on mlátil sám sebe? Mimo to "mého" je špatně - svého.
atd atd...
A proč proboha měníš osobu vypravěče?
Stačí?? To kvantum chyb by znehodnotilo i dobrou povídku :-)
» vyhledávání
» menu
novinky [65] literatura [58/333] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory kontakt - formulář statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Bambule [16], Kaimu [16], adusa [16], skrattka [16], Jokynka [15], Jaroslav Morava [15], klučé [12], DoPaPl [9], Tzina [7]» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Tom Cortés :Talentovanej autor a hudebník, kterej umění bere dost vážně a dá se s ním o něm bavit. Nepotrpí si na imbecilství.