Omezení počtu děl
admin, 19.10.2007 00:03:44
V současnosti je zde omezení 2 díla za den. Jak moc by vám vadilo omezit to na 1 dílo? Já osobně si myslím, že člověku by toto mělo bohatě stačit...jaký je váš názor?
kitty24, 19.10.2007 00:11:57
Myslím si, že to určitě stačí. Možná když je tu člověk nový, tak by sem chtěl vložit víc děl, která už má napsaná, ale pak si myslím, že není moc reálné napsat za den víc jak jedno nové dílo... no, doufám, že jsem to napsala srozumitelně :-)
otazník, 19.10.2007 20:59:33
byl by to spíš přínos... daleko lépe by se to stíhalo číst...
Nikytu, 19.10.2007 22:09:25
Já bych nechala ty dvě. Já prakticky každý den napíšu něco nového + sem přidávám i staší tvorbu. Pro mně jsou ty dvě díla na den jen tak tak.
Počet děl bych neomezovala, to by nás všechny omezilo. Myslím, že ty dvě díla na den jsou ideální.
Adrianne Nesser, 20.10.2007 00:19:46
Pro mě by bylo výhodnější omezit na 1. Možná už bych pak stačila něco přečíst.:D
Já někdy třeba napíšu během jednoho dne 3 věci, ale pak třeba 14 dní nic..
Taaaakže: omezit;-) ať se to tu s prominutím nezasírá:-P
prostějanek, 20.10.2007 15:05:09
Souhlasím... omezení nás "donutí" při větší produktivitě vybírat ty "lepší kousky" ... trocha sebekritiky občas neuškodí ;)...
Nikytu, 20.10.2007 18:14:32
Ne! Nesouhlasím!!! A klidně si mně ukamenujte. Dvě díla na den jsou akorát. Lidi, co blbnete? Výdyť vás nikdo nenutí, abyste každý den napsali dvě díla! Vždyť to není o tom, "musím napsat dvě díla každý den". To je věc každého, každý přece píšem, tak jak se cítíme, ne? Třeba já jednou napíšu i tři díla za den a jindy třeba nic.
A omezovat se mi to opravdu nechce. A věřím, že nejsem jediná. Někteří se třeba vkládají i něc ze strarších děl + nová, která napíší. A představte si, že by každý den směli vložt jen jedno. Já prostě nesoulasím. Chápu, že řešíme, zda mít editory či ne, ale tohle mi přijde ujetý.
Vždyť bysme omezovali sebe samy.
admin, 20.10.2007 19:03:22
Já to neberu jako omezování, naopak, člověk je rád když jsou jeho díla čtena...ale buďme trochu soudní, opravdu jsme schopni napsat každý den 2 díla, která jsou opravdu "na úrovni"? A takhle bude muset člověk trošku uvažovat a být k sobě kritický...a čtenářům se ulehčí, stihnou toho přečíst více, a v lepší kvalitě...obecně si myslím že se zvýší čtenost a kvalita...a kvalitu je podle mě lepší upřednostnit před kvantitou...zatím podle hlasování, pokud se to nepřevrátí, tak bych od úterka nastavil omezení pro 1 dílo za den.
jackiesparrow, 21.10.2007 17:26:42
Třeba na Saspi.cz je jedno dílko za 3 dny a taky to nikomu nevadí...
Myslím, že jedno dílko na dva dny by úplně stačilo...
Zajímalo by mě kolik lidí z vás tu dokáže každý den napsat dvě dílka, která za to stojí...
Nikytu, 21.10.2007 22:12:56
to jackiesparrow:

Sry, ale myslím, že to by byl ještě větší nesmysl. 1 dílo za den bych ještě rozdejchala, i když pro tuto variantu moc nejsem. Ale 1 dílo za 3 dny je prostě nesmysl. Už takhle je nás tu relativně málo zatím, a účast během dne tedy není tak velká jako třeba na literu, kde je mnohonásobně íc lidí.
Když by se to omezilo na 1 dílo za tři dny, tak by sem lidi podle mně chodili ještě míň. A navíc, když by ti jeden oblíbený autor vložil dílo v poddělí a druhý až ve středu, a další až v pátek... není to trochu nepraktický?
Já jsem pro 2 díla na den, nebo pro 1, když už nic jiného. Ale další omezení už ne!!!!!!!!!!!!
admin, 21.10.2007 22:51:56
don't worry people...ti z vás, kteří mají potřebu publikovat ve větším rozsahu /a nejen pro ně/, připravuji určité řešení, které je snad uspokojí...a dá psancům další tvář a další možnosti...stay tuned
Eclipse, 21.10.2007 23:18:22
To Nikytu:
Naprostý souhlas. :-)
admin, 25.10.2007 14:44:46
30 ku 17 pro větší omezení počtu vkládaných děl, není to úplně jednoznačný výsledek a tak váhám...chvíli proto ještě nechám anketu běžet...
Nikytu, 25.10.2007 18:53:04
Chvíli?
Vždyť si lidi nestěžují... Proč by se něco mělo měnit, jenom protože to někdo navrhne? Zatím tu není nikdo, komu by to vyloženě vadilo, tak proč hned dělat změny. Zvláště pak, když je výsledek nejednoznačný?
Já si zkrátka myslím, že není potřeba cokoli měnit! Zase tolik děl tu během dne nepřibyde, vždyť nás tu je jenom kolem osmdesáti autorů, takže žádný problém. Tuhle změnu bych chápala, kdyby tu mělo přibývat stovky děl za den, což tady rozhodně není.
Eclipse, 26.10.2007 08:33:13
Opět souhlas.
admin, 26.10.2007 11:09:20
Dnes bylo nastaveno omezení počtu děl na 1 za den.
Anketa dopadla 27 pro 1 dílo, 18 pro 2, a 5 pro ještě větší omezení.
Pro ty, kteří mají potřebu publikovat ve větším rozsahu, připravuji náhradní řešení.
PS: méně, je někdy více...
colorka, 26.10.2007 12:45:33
Nikytu: Bereš mi slova... :D Souhlasím úplně se vším, co jsi do téhle diskuse napsala... :D
Azure Sky, 02.11.2007 11:24:49
myslím, že by nemělo být omezení žádné, takhle budu utíkat na Liter, je to blbý ale je to tak.
Hanička, 02.11.2007 14:54:41
je to snad tvoje věc, kam budeš utíkat... tvoje chyba... my jsme si to odsouhlasili...
Azure Sky, 02.11.2007 16:40:47
Já to beru, nevím teda jestli to je moje chyba, je to můj názor.
Jo?
Dokážu respektovat názory druhých!
Hanička, 02.11.2007 16:46:40
v pohodě...
já jen nemám ráda názory tohodle typu...
Eclipse, 02.11.2007 17:10:49
Ou ou, že by první hádka nového serveru?
Na jedné straně zlověstný Zorik von Masimo, kterému blyští nenávistí oči a na druhé straně Azure Sky, běženec a přeběhlík... :-D Kdo vyhraje? To se dozvíte v příštím dílu...
" To be continued... "
Hanička, 02.11.2007 17:15:43
Dejve, kdybys mě znal, tak bys věděl, že se zásadně nehádám, jen říkám svoje názory...:) na zápasy v bahně si zajdi jinam..

Azure Sky, ruka podaná ke smíru...
šmarja, hlavně to neber jako hádku...;)
Eclipse, 02.11.2007 17:24:10
A hele, ty zápasy v bahně jsou docela dobrý nápad... :-D
Hanička, 02.11.2007 17:26:55
a že jo... vyber si soupeře, se ráda na to přijdu podívat..:P
Eclipse, 02.11.2007 17:38:10
Taaaak třebaaa... si beru tebe!!! __-__
Azure Sky, 02.11.2007 17:38:12
Reakce:

Zorik von Masimo-
Azure Sky, ruka podaná ke smíru...

- dobře, taky podávám ruku
Hanička, 02.11.2007 17:40:19
Eclipse, nemám ráda bahno... tak smůla...
admin, 02.11.2007 18:12:23
s mírem (nebo mírou ;) nejdál dojdeš...hlavně klid a nohy v teple...mé bystré oči hlídají přátelskou atmosféru...jakmile ručička překročí určitou hranici, bude následovat - žlutá karta...nechtějte abych po ní sáhl ;)
paranoidandroid, 02.11.2007 18:40:41
Já jsem určitě pro omezení 1 dílo za den...myslím, že to bohatě stačí. Aspoň to tu nebude jak na běžícím páse (rozuměj jako na Literu), takže OK, dobrý rozhodnutí:-)
Obecně samozřejmě nemám ráda jakkýkoliv omezování pokud nezasahuje do svobody ostatních, ale tohle je asi přece jenom trochu jiný.
Hanička, 02.11.2007 20:41:16
od té doby, co má admin čočky, tak má bystré oči stále..:D
Ajaks, 28.11.2007 21:59:45
Osobně bych volil omezení děl ne na den ale na delší časový úsek s příslušným násobkem...člověk není počítač, co píše dílo denně, ale někdy má den, kdy napíše dvě, tři a pak měsíc nic... ...stejnětak když by psal denně jedno by to bylo sedm za týden...což je vlastně taky hodně.
Mitzi, 14.02.2008 17:38:24
Ach jo - omezilo se to ještě před tím než jsem sem začala chodit - já osobně bych byla pro dvě díla za den - i když už tím nic neovlivním.
gabkin, 14.02.2008 22:03:11
Zdravím a jen dodávám, že jedno dílko na den je akorát, zvláště, když tak jako já jsem i na Literu a pak jenom zírám, že to samé již jsem četl. Bohužel, nebo bohudík - to už si přeberte - pak ale odmítám psát koment podruhý. A drze to tvrdím po tom, co jse prvně dal jedno dílko na oba servery, protože mě již zajímala rozdílnost prostředí, zvláště proto, že mi literární přátelé tvrdí, že zde píšu jinak.
S pozdravem gabkin.
Pjpajkis, 19.04.2009 21:13:26
Upřímně si myslím,že omezení je naprostá zbytečnost. Právě jsem se zaregistroval a chtěl bych vložit deset patnáct básniček, tak jsem budu muset chodit každý den a vkládat po jednom. Samozřejmě, že časem to bude bohatě stačit, ale myslím, že je to zbytečný, protože sem lidi stejně v konečným měřítku nebudou posílat více děl, takže se to tu "nezaspamuje", respektive stejně bych sem těch patnáct básní poslal za patnáct dní, tak proč to neposlat v jednom dnu a muset sem kvůli tomu chodit půlku měsíce?
Nikytu, 19.04.2009 21:35:29
Původně to byla dvě díla denně, což si myslím, že bylo tak akorát. Koho múza líbala vášnivěji, ten nemusel čekat na další den a vložit si sem dvě dílka denně. Takhle je to i na literu - dvě díla za den.
Ale myslím, že můžeš být ještě rád, na saspi můžeš vložit "jen" jedno dílo za pět dní a toště čekáš třeba tři dny, než si to někdo z povolaných přečte, zkontroluje (jen teda nevím s těmi opravami, mně nikdo nic neopravil:-D) a oznámkuje a teprve potom to tvé dílo spatří světlo světa. Já už asi tři dny čekám, kdy se tam objeví moje naposledy vložená báseň a pořád nic.
Yarrod, 19.04.2009 22:14:14
A další věc. Kolik komentářů myslíš, že bys dostal, kdybys sem najednou hodil 15 básniček. To by si opravdu nikdo nepřečetl :)
Pjpajkis, 20.04.2009 11:17:01
Yarrod: pokud jsem chodí někdo jednou za týden a ne každý den, tak bude mít stejně sedm děl najednou:-) Ale tak neva, hlavně, že to můžu někam vložit :-D
derrry, 20.04.2009 20:11:22
Patnác básniček najednou? Kdo si myslíš, že to bude číst...najednou. Stačí jedno denně. Jedno kvalitní dílo denně je totiž skoro jako zázrak. Amen
Severka, 21.04.2009 16:32:39
Pokud máš své básně uložené např. ve wordu, zabere vložení básničky cca minutu ( a to možná přeháním). Co se týče komentářů, souhlasím s ostatními...záleželo by také na pestrosti jednotlivých básní, protože pokud by byly lidově řečeno "na jedno brdo", tak by asi v takovém hojném množství příliš nezaujaly...
Ale ještě je tu možnost deníku, kde by jsi je měl všechny pohromadě...:)
Azure Sky, 26.04.2009 15:28:33
nevím teda jaký je rozdíl když sem někdo přijde po patnácti dnech a uvidí tady nových 15 básní - v jeden den vložené - a nebo jestli sem přijde po 15ti dnech a najde tady - světe div se!!! - 15 básní - vložená každá v jeden den -

on si toho stejně málokdo všimne, ať už je sem sypeš jednu po druhé, nebo bys je sem dal naráz

myslím že demagogie vládne světem, a pokud se někdo bojí a bije se do prsou stylem...
míň = lepší ...tak pochybuju o jeho IQ
stejně tak když tvrdí víc = lepší

protože pravda je na obou stranách a přitom nikde
Azure Sky, 26.04.2009 15:39:03
celkově mě tady ta atmosféra přijde jak v50 tých letech když se lákali lidi do JZD

komunisti taky mysleli s každým všechno dobře a víme sami jak to dopadlo, nehledě na to, kolik chytrých lidí podlehlo bludům v lidských dějinách

nechápu, vážně nechápu, proč by si na AMATÉRSKÝM serveru nemohl vložit autor víc svých děl, plnohodnotně a naráz,

smrdí to radou... ne ne ne jen jedno dílo denně, bojím bojím

s čím to přijdeš, a jestli to přečtu, a co komentáře?, ježiš marja to nesmíš, jinak spadne svět!

...uvědomujete si lidi někdy svoje chování??

(a jak při tom asi vypadáte?)
Tom, 26.04.2009 20:44:45
azure prehanis.. ja to furt vidim stejne

omezeni je jednoduse proto aby se to tu neprehltilo kazdym blbabolem.. podival ses nekdy na liter? nevim jak to tam je ted s omezenim... ale kdysi sem tam delal korekturu uvah a myslel jsem ze se poseru z tech sracek, co tam ti lidi psali. preklepy, gramaticke chyby.. to z cestinou melo spolecne jen latinku.. jeden typek si tam furt vylival srdce a nedalo se to cist, protoze to proste precist neslo...

tady jsem se zatim nesetkal s nejak vyrazne spatnou cestinou (za nejhorsi pokladam delivery a spol., ale ty to delaj schvalne tak se to nepocita).

s komousema je to blbost srovnavat, protoze prave jejich delba prace byla prave takova.... neorganizovana, hlavne aby se neco delalo a ono se to nekam da... pak v tom byl bordel, na sklade se valelo milion nepotrebnych zbozi... ale hlavne ze se delalo

v kapitalismu si da clovek sakra majzla, aby svou praci delal poradne, protoze kdyz ne, tak jednoduse zbankrotuje...

pokud chce vlozit svych patnact del najednou protoze je ma schovane v supliku, tak by mohl pozadat admina jestli by to neslo.... rozumnou vyjimku by urcite udelal... ale kdyz pak prinde dvanactileta pubertacka ze skoly, kde se stranse nudila a tak si sesmolila nejake tri lacine basnicky, tak si je tu vlozi, to uz je hodno omezeni, protoze si treba i ona sama rekne, ktera z tech tri je tomu nejvice hodna a az se bude dalsi den ve skole nudit, tak na ty dve predchozi se vykasle a bude resit stejny problem: ktera basen je nejlepsi, abych ji sem mohla dat?

howk domluvil jsem
LUKiO, 26.04.2009 22:27:39
Až tady někdo přijde, vloží naráz 100 děl takže na prvních 10ti stranách žádné jiné nebude, a věř mi, takových "lidí" se najde, a budou to dělat často a budou se neustále registrovat, tak pak budeš prosit za to, aby se to vrátilo zpátky...NE, nehodlám tady každý den promazávat stovky děl (což bych vlastně ani nemohl, protože vše by bylo v souladu s pravidly) jen kvůli takovým idiotům, kteří si myslí že si můžou dělat co se jim zachce protože internet je "anonymní"...a prohrabávat se pak těmi sračkami abych si mohl přečíst něco nového co bude fajn opravdu nemíním...člověk by měl být sebekritický a pokud chce vydávat tuny textů, může použít tady deník, který je bez omezení, anebo si založit vlastní blog a to nejlepší z něj publikovat tady...

A souhlas s Tomem, přeháníš...a to dost...máš možnost volby, nemusíš tady být, dokonce si můžeš založit vlastní web kde žádná omezení nebudou...můžeš na něm publikovat jen ty sám, nebo kdokoliv...tak kde je pak ta analogie?...uvědomuješ si ty, že jsi napsal naprostou hovadinu? a to ještě používám mírná slova...

Ano, jsou tady omezení /a který server je nemá?/, buď je budeš respektovat anebo ne, ale nikdo tě nenutí zde být, uvědom si, že drtivá většina věcí v životě má svá pravidla, nelíbí se ti podmínky tvé banky? Tak jdi k jiné, nelíbí se ti ceny ve tvém obchodu, jdi jinam, nelíbí se ti tvé auto, kup si jiné...nelíbí se ti pravidlo jednoho díla denně (které zde navíc bylo hromadně odsouhlaseno), jdi jinam...ale srovnávat to s komunismem, to jsi ujel...jasně, rozpoutat diskuzi o tomto můžeš, ale na základě něčeho rozumného, ne toho co si vyplodil...

A nakonec, nechci, opakuji nechci, aby se ze sekce díla staly blogísky většiny náctiletých slečen, které neví co s volným časem a tak píšou hory textu, pokud si nějaké takové budu chtít přečíst, budu hledat na cokoliv.blog.cz (pokud jsem někoho urazil, omlouvám se, opravdu nehážu všechny do jednoho pytle)...

Jedno dílo za den stačí, a nepředpokládám že by se toto omezení v nějaké dohledné době změnilo. Tečka.
Azure Sky, 27.04.2009 00:17:11
tak ten argument s těma 100vkama básní beru!

však já si taky nepředstavoval že by se vkládali stovky a každý den a kdokoli... to je na delší řeč

jen jsem reagoval na moje předřečníky

a říkal jsem že mi ATMOSFÉRA v diskuzi něco připomíná, ne že tento web je nějaký

a pokud ti chybí někdo na promazavání děl, Admine tak proč to neřekneš? já třeba nemám co dělat...

ale mám pocit že mě asi zrovna do týmu nevezmeš
LUKiO, 27.04.2009 00:37:45
To je právě to, přesně kvůli těm pravidlům nejsou promazávači zapotřebí, to by pak vzniklo víc problémů, každý by psal a proč jste mi smazali toto, a proč toto? A jemu jste to nechali a mě nééé. Z toho bych se pominul jak já, tak i případně ty nebo další promazávači. Takhle je to tu poměrně v klidu, ti kdo umí hezky psát si obecenstvo najdou, a ti kdo ne, tak za chvíli je to zaplavování omrzí když dostanou nízké známky nebo žádné a nebudou jevit snahu se zlepšovat. A myslím si že i proto je dobře že se to tady ani nijak výrazně zaplavit nedá. A ten kdo píše opravdu dobře, toho si lidé přečtou i v deníku pokud fakt má někdo zapotřebí vkládat více děl za den - ale myslím si, že tady ani nikdo takový není.
Azure Sky, 27.04.2009 00:40:33
oki oki, beru

už se nikdy nebudu plést do něčeho, čemu nerozumím, ju? :)
LUKiO, 27.04.2009 00:51:37
v pohodě, za tohle tě nikdo neupálí :)
Miro Sparkus, 01.05.2009 14:02:28
No páni, já jen zírám. Sice sem poslední dobou nechodím moc častou a málo teď vkládám a když už, tak trvá hodně dlouho, než si někdo něco přečte, ale mě to nevadí. A právě proto vám přidám i svůj názor.

V první řadě tu mícháte často hrušky s jabkama. Omezení vložených děl nepřinese lepší kvalitu serveru, ani naopak. A dokonce ani autoři nazačnou psát skvosty. Padl tu příklad saspi, 1 dílo za 5 dnů. Podle toho by mělo být saspi rájem literatury, ale co si budeme povídat. Ani tam nejsou žádní mistři světa, jako nikde. Tam mají omezení proto, že každé dílo napřed projde přes prsty a oči redaktora a to pak opravdu trvá, než vše přečtou, ale podle mého názoru to přináší jen problémy a vytváří to špatnou atmosféru. Tady je to v pohodě.

Také si myslím, že je tak nějak jedno jestli je tu možnost vložení 1 díla nebo 2 za den. Vždyť jaký je rozdíl? Ano, je tu teoretická možnost, že čtenáři budou lépe stíhat pročítat díla, ale když si přečtete od nějakého autora dvě díla, která se vám nelíbí, tak už ho pak jen těžko budete vyhledávat dále a když, musí vás hodně zaujmout, abyste změnili své stanovisko. A zase naopak, když si přečtete dvě díla od autora, která se vám zalíbí, tak vám pak přeci vůbec nemusí vadit, že jsou tu další dvě, která si přečtete rádi. Tedy, to jak se tu stíhá číst nezáleží na omezení, nýbrž na čtenářích samotných.

Další, co se tu docela plete je fakt, že možnost vložení dvou děl za den přece vůbec neznamená, že musíte napsat dvě díla za den. Vždyť to je úplný nesmysl. A už vůbec neznamená, že omezení jednoho díla za den znamená, že můžete napsat jen jedno dílo za den. Pište si jak chcete. A vkládajte podle svého uvážení. A opět. Žádné omezení nemůže ovlivnit uvážení autora a pokud ano, je to hlupák. Bude-li možnost vložení 5 děl za den a autor bude mít napsané dvě a rychle sesmolí tři, jen aby něco vložil, tak to nemá hlavu ani patu a takový autor si jen těžko najde čtenáře. Nehledě na to, že se mu dostane o to méně komentářů, protože jediná možnost jak se zviditelnit je vkládat různorodě. Tedy i v omezení dvou děl za den je lepší vložit jedno ráno a druhé odpoledne. Lidé se tu prostřídají. S omezením na jedno dílo tahle starost padá.

Tedy můj osobní názor je, že jedno dílo je akorát, ale i dvě byly akorát. Prostě všechno je akorát, kdyby byly lidé soudní. A jestli mi chcete tvrdit, že způsob vkládání vašich děl je závislý na omezení serveru, tak to sem vůbec vkládat nemusíte. Podle mě by autoři měli svá díla vkládat předně proto, aby oslovili čtenáře. A pokud bude mít tento úmysl, tak je mu naprosto jedno jestli vloží jedno dílo za den, nebo ten den osloví dvěmi díly. Nebo jestli vloží jedno dílo za měsíc. Občas mi přijde, že tu spousta autorů vkládá díla jen proto, aby se mohla šplhat v žebříčku aktivních autorů nahoru, než aby se snažila svým dílem zaujmout.

A úplně poslední věc. Hodně tu narážíte na puberťačky co sprominutím blijou hovadiny na papír, a pak si je sem vkládají. Já na to mám názor tento. Tak ať. Promiňte, ale to, že sem nějaká puberťačka, nebo třeba ne moc zdatný autor, vloží sto špatných děl neznamená, že je musím přečíst. Mrknu, většinou se to pozná na první pohled, zavřu a jdu dál. A své autory a dobrá díla si najdu. Takže jak jsem řekl. Omezení nepřinese větší úroveň serveru a vložených děl. Jen se zmenší koncentrace špatných, ale i dobrých děl. Příklad. Bylo-li tu 100 děl a z nich 10 bylo dobrých, tak teď tu bude 10 děl a z nich bude 1 dobré. Takže to přinese jen tu možnost, že čtenář tu stráví méně času, ale zase toho méně přečte. Nehledě na to, že bych chtěl znát alespoň jednoho aktivního autora, který tu sedí a čte všechno, co se sem vloží. To pardon, ale vidím na svých dílech, že všechno se tu opravdu nečte... =D

Takže závěrem se omlouvám za své názory, ale opravdu mi to tak přijde. Nemíchejte víno s vodou. Zkazíte tím jednak víno, ale také tu vodu. A výsledek je ten, že se to nebude dát pít.
mr Scraper, 01.05.2009 14:27:32
to teda, vše se nečte :) nejaktivnější čtenářka je tu prostějanek.. a dokonce ani ona nemá vše přečteno :o)

a jedno dílo na den je podle mne vyhovující. problém určitě bude když přijde někdo nový z jiného serveru, a chtěl by celou svou tvorbu zde vložit.
Miro Sparkus, 01.05.2009 16:29:02
Podle mého to není problém. Když jsem začínal na saspi, taky jsem si říkal, že to bude trvat věčnost než to tam dám, ale on to čas vyřešil sám a své dvě sbírky, co jsem tam mít chtěl. Už tam jsou.

A to vůbec neberu v potaz, že image a jméno si autor neudělá na kvantitě svých děl, nýbrž na jejich kvalitě. Alespoň tedy já to tak vidím. Když přede mne postavíte člověka, který za svůj život napsal, byť jen jednu báseň, ale za to velice na úrovni a druhého člověka, který napsal 1000 průměrných básní, budu považovat za básníka toho s jednou jedinou...
Vladimír, 19.12.2010 19:02:54
Jsem tu nový takže bez zkušeností,
Jedno Vám ale řeknu hned,
psát dobře není žádný med.
Můj názor je 30 ale za měsíc,
nekruť nad tím hlavou víc.
Každý nemá připojení stálé proč omezovat se na den máme_?
Vladimír, 12.01.2011 15:25:21
Nějak jsem při vložení své prvotiny neuvedl kategorii lze to napravit?
LUKiO, 12.01.2011 15:34:07
Vladimír: vlevo díla - seznam nebo deník - seznam...a u daného díla změnit - a následně upravit co chceš a uložit
shane, 05.10.2013 19:22:59
Ad Miro Sparkus:
Vidím, že jsi tu asi nejaktivnější, pokud jde o rozbor situace. No, já jsem taky i na saspi a někdy mi vadilo, že tam čekám 5 dní, než to mohu poslat k publikaci, zvláště když jsem takhle prošvihl nějaký workshop jen proto, že mi to systém nebral. Kdysi mi ani na literu nestačila ta dvě dílka denně, co byla možná. Ale nejsem žádný grafomani když někdy dokážu třeba i do komentíků sfouknout hezkých pár veršíků! Pro ty, kteří mají potřebu si honem někam něco vložit než to zapomenou, bych udělal takový odkládací prostor pro další editaci jako je na saspi či pod jiným jménem i na litwebu, což jsou oba portály s redaktorským systémem bez další mé možnosti sám něco opravit. Druhou možnost už jsem taky někde viděl: Systém mi sice dílka vezme, ale rozloží jejich publikaci do více po sobě jdoucích dní, každý den jedno. To je dobré pro ty, co toho třeba mají víc, ale jejich dostup na nett není pravidelný.;o)
wojta, 03.02.2022 19:56:45
Situace je tu stejná, ač jsem starý chlap, tak jsem zase šláp do
smradlavého lejna.
ad. 1. - Jeden velí /redakce !/ ostatní kušují, nebo oblaží svou tvorbou
více serverů, nebo se udělají pro sebe, nebo .... .
ad.2. - Autocenzura - pivo, víno, sýry, všechno se nechává uzrát a


teprve poté se nabízí ke konzumaci / Tolkien- Pán prstenů- 40
let, já do
,,šuplete" , alespoň vychladnout, některé věci řeším dodnes /.
ad. 3. - Jděte do prdele s demokracií / podívejte se z okna , kam to
vede/.
Mám sice svá práva, jako ostatní. ale také své povinnosti jako
ostatní a pokud se střetávám se zákonem, mohu si vyhledat
jiné
teritorium. /U zvířat je to normální, tak proč ne i u lidí / ?
ad. 4. - Okrádáte mne o čas ... / i sebe, samozřejmě / a výsledky
jsou nulové, vyřeší se kulové !
shane, 07.02.2022 00:04:18
wojta: Tak pár dní jsem nenakoukl a přišel mi odkaz na tenhle výlev emocí. Mezitím i autor je zjevně smazán, ale když už jsem tady, tak zareaguji pro případ, že se zase někdo nový bude cítit omezován.
Chápu, že někdy je takový plodný den, kdy toho člověk sfoukne víc, ale může vložit jen jedno hlavní dílko. Ovšem ta druhá může dát jako zápisek do deníku, tam počet omezen není. A pokud píše něco delšího, např. román, může tam buď extra vkládat každou kapitolu samostatně nebo otvírat jeden zápisek a přidávat to k tomu, až z toho bude kniha. Kdo je dobrý, toho si čtenáři najdou a dají si ho do oblíbených a pak jim ani zápisek neunikne a budou ho číst i v deníku.. (Pokud si to někdo nezahesluje.)
Jinak, jsou i portály, kde se tak plodný autor nemusí omezovat, pokud si myslí, že je to tak dobré. (Namátkou pismak, totem či suvicka.)
Na saspi, které zas nefunkční, je publikace zprostředkovaná redaktorem, aktuálně jen jedním a odeslat to šlo jednou za pět dní. Ovšem za jak dlouho stihl šíma reagovat, přečíst to, okomentovat, ohodnotit a vložit, je jiná. Zbyl tam na to sám, ostatní jsou dočasně neaktivní! ????
Piste-povidky umožňuje vložit max. dvě dílka denně, ovšem s podmínkou, že mezitím vloží pět jiných autorů. Což se taky nemusí stát, pokud třeba první dílko vloží třeba večer.
Zvláště starý chlap by už měl mít rozum a pochopit, že když vstupuje do takového společenství, musí akceptovat zavedené podmínky. Určitě nikdo každý den nesype z rukávu samé literární perly. Takže kam odložit nápady a případně už získat zpětnou vazbu od čtenářů, tady má a pak sám rozhodne, co přesune do hlavních děl.
Má konečně i možnost být na více servrech a rozdělit mezi ně svoji tvorbu. Nebo všude dávat totéž, aby ho četlo víc lidí, pokud to má pro něj takový význam. Mně stačí, když se to líbí třeba jen jednomu a zpříjemní mu to den...
Píšu pro radost z tvorby i proto, abych trénoval paměť a kombinační i vyjadřovací schopnosti, potkával se s podobně založenými lidmi a sám si přečetl něco hezkého a inspirujícího. A příjemně naladí i setkání s pár fajn lidmi a výměna zdvořilůstek...????????

Pokud chcete vložit odpověď, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
snake_01
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o DDD :
Bylo mi ctí mít Tebe i tvého kamaráda v mém lit. pořadu, hudba stále doznívá. :) Posunuli jste večer o několik levelů výš! Budu se těšit na další setkání s Vámi i Vaši muzikou, která bezpochyby přijdou!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku