Proč těch 99% není schopna dokončit své myšlenky na provrtání měkkých tkání svího těla nožem nebo podřezání cév s životodárnou tekutinou? Mají snad strach ze smrti? Nebo z prázdnoty?
přidáno 18.04.2010
hodnoceno 4
čteno 1451(6)
posláno 0
Život nebo smrt?


Když jsem sama, přemýšlím o různých věcech. Například: Co je lepší život nebo smrt?

Každý člověk je jiný. Lišíme se barvou pleti, očí, vlasů. Každý máme jinou postavu a hlavně povahu. Každý jsme jiný, ale zároveň nás něco spojuje. Člověk se narodí. Učí se, aby byl moudrý. Seznamuje se, aby nebyl sám. Hledá si lásku, aby měl s kým trávit dobré i špatné chvíle. Plodí děti, aby měl své ,,nástupce“. Pracuje, aby uživil rodinu. Stárne a samozřejmě umírá, aby udělal místo dalším.

Život už známe, je jako otevřená kniha a je na nás, jak bude příběh v ní pokračovat. Ale co smrt? Nemůžeme ji ovlivnit ani oddálit. Co je vlastně smrt? Prázdno? Odpočinek? Nebo snad další pokračování? Je snad život jen přípravou na něco posmrtného?

Každý máme někdy slabé chvilky a přemýšlíme nad smrtí. Ale proč 99% lidí odolá? Proč těch 99% není schopna dokončit své myšlenky na provrtání měkkých tkání svího těla nožem nebo podřezání cév s životodárnou tekutinou? Mají snad strach ze smrti? Nebo z prázdnoty?

Já osobně nemám strach o sebe, ale o své blízké. O lidi, kteří mě mají rádi takovou jaká jsem. Mám strach z ublížení rodině, přátelům a své lásce. Proto nedávám přednost sobectví. Proto při otázce život nebo smrt odpovídám život. A co vy?
přidáno 07.08.2012 - 22:30
Já volím smrt, ale až po tom, co prožiji život pro který by mělo cenu umřít
přidáno 15.06.2011 - 21:15
Tedy upřímně – odpovídáš si špatně.
přidáno 18.04.2010 - 18:35
to je pravda, ale bohužel tou poslední volbou
přidáno 18.04.2010 - 18:24
Život ... i když většinou se zdá být i smrt dobrou volbou

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Život nebo smrt? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Snář

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku