mé delší dílko sorry za chibky.svědomí jsem napsal při dnešní cestě vlakem do školy a myslim že se stim stotožní hodně lidí!
přidáno 08.09.2009
hodnoceno 4
čteno 1163(14)
posláno 0
Poníčené svědomí se krčí v rohu duše
Pohledy létaj po stěnách na prázdno se poliká suše
Jak jen odčinit co už se stalo
Už je to pryč a kousek tebe to sebou vzalo

Neslyšně mumláš monolog slibů
Že příště neděláš stejně hloupou chybu
O týden později na stejném místě
V naručí držíš co kdysi bylo bylo čisté
přidáno 09.09.2009 - 19:18
Máš tam pěkné obraty, některé se mi vážně moc líbí.. Ale takový zvláštní rytmus, na tom bys měl příště zapracovat. Jinak se mi obsahově moc líbí :)
přidáno 09.09.2009 - 18:08
ten druhej odstavec ,,,neslyšně mumláš monolog slibů,,myslim tak že když uděláš něco špatnýho tak potom se snažíš sám sebe přesvědčit že už to příště neuděláš a pak to uděláš zase......ale vážim si všech vašich názorů protože sem amatér a vy už toho máte zasebou asi víc....
přidáno 09.09.2009 - 00:18
Gramatiku ti řešit nebudu, protože bych se nervnula...v poslední větě je dvakrát bylo - záměr nebo překlep? a v šestém a sedmém řádku dvakrát stejně, to jsem taky docela škobrtla. Třeba by to chtělo občas nechat ještě uležet, dvakrát třikrát po sobě přečíst a klidně škrtat. Docela pěkně to odsýpá, připomíná mi to písňový text pro nějakou rockovou písničku, jen ke konci ten drajv mizí, což je škoda. Druhý odstavec se mi obsahově docela líbí.
přidáno 08.09.2009 - 22:22
První řádek- to je dobře výstižně napsané(= hezký :)
Ale smysl druhého odstavce se mi nelíbí, za nějaké zamumlání mít čisté svědomí? Ne... pokud to myslíš jako kritiku, pak ano.
(Pokud by ti vadily mé komentáře k myšlence, ne k zpracování, klidně řekni, já si to nechám pro sebe)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Svědomí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pravda o tvé duši
Předchozí dílo autora : Ráno plné naděje

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
derrry řekla o Nikytu :
Moc ráda ji čtu a moc ráda s ní prohodím občas pár písmenek mejlem. Chytrá holka s hlavou v oblacích a nohama na zemi. :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku