Život je těžkej,ale pokud si najdete někoho,kdo vás přidrží nad hladinou,máte vyhráno. Prosím o komentáře.Hlavně mě neukamenujte za pravopis on se totiž se mnou nebaví.
přidáno 28.10.2007
hodnoceno 3
čteno 1280(13)
posláno 0
Krásně zelený palouček uprostřed lesa v temné noci.Ona stála uprostřed něj.Neměla na sobě nic kromě zelených šatů na ramínka a pentlí ovázaných kolem kotníků,zápěstí a krku.

Stála uprostřed lesa a plakala.On kterého tak milovala,jí nechal.Vyrval jí srdce z hrudi a zahodil ho daleko za sebe.Krvácela a nebyla schopna jít bez něj dál.

Opuštěná a sama.Věděla,že nikomu chybět nebude.Všichni jí opustili a ona tu zbyla sama.

Vztek,nenávist,lásku,zlobu.To všechno cítila.Nedalo se to vydržet.Myslela,že se rozletí na miliony kousků.

Začala tancovat.Ladně pobíhala po paloučku a užívala si svoje poslední chvilky.Byla pevně rozhodnuta.Šaty za ní vlály a pentle poletovaly ve vzduchu.

Najednou se zastavila.Celou dobu v ruce svírala athame.Ten athame,který spolu se svojí kamarádkou vyrobily.Jenomže ona už tu neni.Zabila se.Ona tu měla být,ale po takových zážitcích už to prostě nevydržela.

Nejdříve cítila že se jí nůž zanořil do levého zápěstí.Zelená pentle se rozřízla a na začátcích se zbarvila rudými květy.

Stejně tak pokračovala na pravé ruce.Necítila bolest.Jediné co pociťovala byla neopětovaná láska.

Poté se musela zbavit pentlí na kotnících.Jela nožem od stehen až dolu ke kotníkům.Tam přeřízla pentle.

Nakonec zbývala poslední pentle.
Už neměla moc sil.
Lehla si do měkoučkého mechu.
Potřebovala se zbavit poslední pentle která jí v tuto chvíli dusila.
Athame vykonal svou práci.

Když jí našly,ležela na mechu.
Bylo zajímavé,že kolem ní nic nerostlo,kromě mechu a ten se zdál,že usychá.

Pentle které kolem ní vlály byli od krve a athame měla v ruce.

Ale to co na ní bylo překvapivé,byl ten úsměv.
přidáno 31.10.2007 - 17:13
uživatel smazán
Sebevražda.Už zase jako by nikdy nebyla naděje.Dokud žije tak je naděje vždycky.
přidáno 28.10.2007 - 18:57
Souhlasím s předchozím komentářem, ale zas na druhou stranu chápu, že když tě něco hodně ovlivní, tak se to odráží i v dílech...
přidáno 28.10.2007 - 18:04
Omlouvám se za kritiku ale zdá se mi, že jsme stále na jedné a té samé lodi. Stále jedna a tatáž věc, zápletka, vyvrcholení ( dá-li se tomu tak říkat ).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Všechno bolí : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zamilovaný anděl
Předchozí dílo autora : Sebevražda

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku