NAPSÁNO A VĚNOVÁNO NĚKOMU.
přidáno 20.08.2008
hodnoceno 7
čteno 1615(37)
posláno 1
JSI TO, CO JSEM VLASTNĚ NEHLEDALA. ALE JAKMILE JSEM TĚ NAŠLA, PŘIPADALS MI JAKO ZTRACENÁ ČÁST MĚ. JAKO SLOŽITÁ POLOVINA CELKU. CELKU, KTERÝ SI MYSLEL, ŽE DOKÁŽE PŘEŽÍT SÁM. JSI TO TY, JSI MOJE LÁSKA. JSI NEKONEČNO V MÉM SRDCI A NEJHODNOTNĚJŠÍ ŽIVOT. NA TOBĚ PROSTĚ ZÁLEŽÍ. JSI MOJE CESTA. JSI MŮJ CÍL. VÝHRA I PROHRA, ZKOUŠKA A VÍRA. JSI SLZA, MEZI SLZAMI VĚNOVANÝMI TOBĚ. TO TY JSI TEN DŮVOD. JSI VZDUCH, CO DÝCHÁM, JSI NĚKDO, PRO KOHO DÝCHÁM. NERAKOVINOTVORNÝ KOUŘ V PLICÍCH. A JÁ NEJSEM NĚKDO, KDO BY SPATŘIL HLUBINU TVÝCH OČÍ A HNED NA TO O NÍ LHAL. KDYŽ SE MĚ NĚKDO ZEPTÁ, CO SE STALO, NEUMÍM ODPOVĚDĚT. NEUMÍM POPSAT CIT SMĚŘUJÍCÍ K TOBĚ. CHCI BÝT FILOSOFEM, ABYCH TO DOKÁZALA. MALÍŘEM, ABYCH TO ZKUSILA NAKRESLIT. NEJSEM TAK DOBRÁ TANEČNICE, ABYCH TANCEM ZVLÁDLA VYJÁDŘIT VŠECHNU BOLEST, SMÍCH, SLZY, TICHO, ŘEV, PLÁČ ČI TOUHY. TO TYS MI OTEVŘEL OČI. DODAL JSI JIM ODVAHU DÍVAT SE DÁL. JSI TEN PROSTOR VĚNOVANÝ VŠEMU. JSI VŠECHNO. A JÁ NIC. JSI POSLEDNÍ BOJOVNÍK V BITVĚ O COKOLIV. PRVNÍ A JEDINÝ, KTERÝ DOKÁZAL NEJEN ŘÍCT, CO SE DĚJE. VODA, CO MĚ ODNESLA DO JINÉ DIMENZE. PAPRSEK, KTERÝ MĚ PROBUDIL, KDYŽ JSEM UMÍRALA. SLUNCE, KTERÉ MĚ DOSTALO Z RAKVE. OHEŇ, CO SHOŘEL, ABY PRO NĚKOHO JINÉHO OPĚT VZPLANUL. POŘÁD TO NĚDOKÁŽU VYSVĚTLIT. TO TY JSI TO VYSVĚTLENÍ. ANDĚL, JEHOŽ KŘÍDLA MĚ VE DNE I V NOCI PŘIKRÝVAJÍ. HLAS V MÉ HLAVĚ, KTERÝ MĚ VŽDY PŘESVĚDČÍ. ZŮSTAT, BOJOVAT, PROHRÁVAT. NEVZDÁVAT SE. POKUD JE TOHLE SAMA LÁSKA, BUDU JEN S NÍ. PROTOŽE TO TY SI ZASLOUŽÍŠ ŠTĚSTÍ. A COKOLIV POTŘEBUJEŠ, CHCEŠ. JESTLI SI PŘEJEŠ, ABYCH ODEŠLA, ODEJDU. JSEM DLUŽNÍKEM A DÍKY TOBĚ I MILOVNÍKEM. NAPLNILS TO PRÁZDNO VE MNĚ. NASCHVÁL ČI NERAD, OKOUZLILS VŠECHNY MÉ SMYSLY A STAL SES ŠESTÝM. JSI DŮVOD, PROČ ŽIJU. JSI MŮJ ŽIVOT. MILUJU TĚ. TO TY JSI LÁSKA. A JÁ PADAJÍCÍ NARKOMAN.
přidáno 07.02.2009 - 23:00
neskutečný. neskutečně výstižný.
přidáno 07.02.2009 - 21:58
úžasný
přidáno 17.01.2009 - 15:51
Teda Teress..tohle.. musim ti říct, že tohle si nezaslouží 100% tohle si zslouží zlato a červenej koberec. Nádherně jsi to napsala.. Tohle... tohle je úžasný a já nemám slov a jen se hloupě opakuju..
přidáno 29.08.2008 - 22:08
Nádherný
přidáno 25.08.2008 - 20:32
jo, tohle me dostalo. chces bejt filosofem, malirem, abys to umela namalovat...vsechny ty vety jsou strasne prociteny...kdyz to ctu je to z toho citit...hodne pekny dilo, fakt to citis...krasne to citis...
přidáno 21.08.2008 - 18:21
joo..je to krasny..krasnyy..krasnyy...jsi ten úprostor venovany vsemu...moc krasny..jestli je tohle vsechno a dokazal ty veci...je to velky,teress..velky..jen....nebud narkoman...
přidáno 20.08.2008 - 22:44
teress, tohle je NEJKRASNEJSI dilo, cos kdy napsala.a slovo dilo je malo..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
laska občas potřebuje přiznání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : zas mi tě tají
Předchozí dílo autora : milující

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku