... aneb jakým způsobem nás ovlivňují reklamy.
přidáno 23.10.2007
hodnoceno 1
čteno 1242(18)
posláno 0
Zvedneš hlavu a uvidíš ji.Poutavou a vábnou.Slova,která ti říká,tě hřejí u srdce.jdeš blíž a blíž a stále na ni zíráš s užaslým výrazem na tváři.V jednu chvíli Ti však probleskne hlavou myšlenka a ty se najednou zastavíš a rozhlédneš.Stojíš v pustině a mezi ní a tebou se rozkládá hluboká propast.Pak pochopíš kde jsi a také kdo je ona,a tak se bez jakéhokoliv rozmýšlení otočíš,abys odešel.Víš však,že ji teď máš za zády a také,že je Ti mnohem blíže,než když jsi jí hleděl do tváře,avšak Ty jdeš se skloněnou hlavou dál a dál,hlavně pryč od ní.
Neujdeš však ani pár kroků a slyšíš znova ta tolik známá slova.Ta slova,která tě před chvíli hrála u srdce,ta slova,která tě nyní děsí.Patří však jiné tváří.Ty to víš,avšak i přesto,nebo snad právě proto,nedůvěřuješ a opět se rozhlédáš.Vidíš však úplně stejnou krajinu jako před chvílí ....
Hledáš jinou cestu,avšak jen co se tam rozhodneš jít po ní,tak uslyšíš ta slova a Ty se opět otáčíš,abys našel další,která by tě snad mohla vyvést ven.Hledáš ji znova a znova.Bloudíš a tápeš.Udýchaný se zastavíš na místě a rozhlédneš se,Jsou všude kolem Tebe.Blíží se.Obkloupují Tě ze všech stran a Ty nevíš,kudy ven.Nakonec jedné z nich neodoláš a necháš se zlákat v domnění,že se tak dostaneš pryč.Pryč od zbytku,daleko,kde nic podobného nepotkáš.Netušíš šak,že za ní na tebe čekají další a další.Rezignuješ,podléháš,nemáš již sílu dále vzdorovat.
A nebo ? Nebo se probudíš,a z toho zlého snu zůstane jen prchavá vzpomínka.K čemu pak ale těm lidem,díky kterým tu s námi je,slouží ? Ti,kteří nedokáží odolat hlasu jedné z nich,nakonec podlehnou i dalším,a ti,kteří dokáží všem odolat,ti jim nepomohou už vůbec. Jaký je tedy smysl její existence ? Proč tu s námi je ? Existuje snad nějaký kompromis,někdo,kdo se dokáže natolik zatvrdit v svých myšlenkách,že neupadne do toho víru,do kterého se jej všechny snaží dostat,ale podlehne jen jedné z nich ? Někdo takový v natolik extrémním světě plném "vábivých" reklam ?
přidáno 24.10.2007 - 17:40
Chytrá a vtipná reklama může i potěšit :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Severak :
Programátor, obdivovatel veřejné dopravy. Mívá (pro mě) krásné, zajímavé a netradiční nápady. Nebojí se experimentů, občas vystavuje i záměrně nedopsaná díla. Dobře se mi čte.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku