Láska a smrt k sobě nevyhnutelně patří. Prosím o komentáře. Děkuju.
přidáno 19.10.2007
hodnoceno 3
čteno 1273(13)
posláno 0
Sedla si ke klavíru.
Svoje ruce položila na klaviaturu. Zdála se jí mrtvá a studená.
Přála si, aby teď mohla být s ní, ale jakmile se zahleděla na své ruce, věděla, že to není možné.
Na své pořezané, poškrábané a zkrvavené ruce.
Začala hrát. Vždy, když seděla u klavíru, se oprostila od celého světa. Dneska ale jako kdyby nemohla.
Něco ji stále drželo při zemi a nemohla odletět pryč.
Strach.
Nenávist.
Ukrutná bolest z toho, co viděla.
Chtěla tomu zabránit, ale nemohla.
Co se vlastně stalo??
Šla za ní, za svým andělem. Chtěla s ní mluvit. Už dlouhou dobu od sebe byly oddělené. Stále se od sebe oddalovaly. Už dávno to nebylo to co bylo. Dřív věděla, na co myslí. Nebyly dvě duše a dvě těla. Byly jedna duše.
Teď už ne.
Když k ní přišla, našla ji ležet na podlaze s athamet v rukách. V těch rukách, které jí tak připomínaly ty její. Ty její byly akorát víc, o hodně víc pořezané a od krve.
Byl to strašný pocit.
Sedla si k ní a vzala její tělo do náruče. Věděla, že ještě dýchá. Ale už jen slabě. Upřela na ní ty svoje nádherný tmavý oči, jenže měly mrtvolný nádech. Něco jí říkala, ale nebylo jí rozumět.
Nahnula se k ní blíž a ona jí do ucha řekla svá poslední slova: NAJDI JÍ A POMOZ JÍ. ONA JE JÁ.
Poté naposled vydechla a zavřela oči navždy.
Věděla, že athamet, který se v tuto chvíli stal vražednou zbraní, dělaly samy.
Ona ale teď musí být silná. Musí splnit její poslední slova.
Když dohrála, podívala se ven. Sněžilo. Věděla, že to dokáže, protože ona tu teď bude navždy s ní.
Když se znovu podívala na svoje ruce, nebylo na nich nic. Že by se jí to jenom zdálo??
Ne, věděla, že její temný anděl tu není.

Te iubeste meus archangelos.
přidáno 13.09.2008 - 13:44
ego, non tu...
přidáno 21.10.2007 - 23:20
Taky jsem to tak úplně nepochopila...
přidáno 19.10.2007 - 23:12
Ač jsem nepochopil náplň povídky, uzávám, že námět je to zajímavý. Jen již předem odsuzuji lidi za to, že se " řezají ".

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Smrt : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Andělé
Předchozí dílo autora : Te iubeste mea archangelos

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o Erien, potulný bard :
Bard, se kterým si na toulkách životem ráda povídám...dělíme se o slova...ale i o světlo...děkuji za důvěru...i přátelství...;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku