přidáno 20.04.2017
hodnoceno 0
čteno 1357(1)
posláno 0
1.Čo všetko skúsil, vyskúšal, keď Šťastenu pokúšal. Šťastena snahou dojatá, nasypala mu zlata.

2.Šťastie často ide okolo nás. Chce nám podať ruku, my nemáme čas.

3.Keď niekto o sebe tvrdí, že je nešťastný, tak ešte asi neprešiel po žihľave, po tŕní.

4.Šťastie každý v sebe nosí, často sa prejaviť prosí.

5. Láska, úspech, zdravie je veliké šťastie. Ako často toto šťastie malichernosť zastrie?

6.Človeka najviac ctí rozum a vôľa. Keď vôľa neslúži rozum málo zdolá.

7.I nezmysel má zmysel, keď je v ňom úmysel.

8.Bohatý je. Fuj, ako sa mu hnusí, že milióny míňať musí.

9.Keby sa vážili činy a slová, váha slov víťazí, váha činov schová.

10.Človek od života mnoho očakáva. Život viac berie ako dáva.

11..Myslí si, že je idolom.Kto iný? Nuž On.

12..Nikto ho nemá rád. On je vraj všetkým brat.

13.Oplakávaš šťastie, ktoré sa stratilo? Utekaj, hľadaj ho, aby sa vrátilo.

14.Šťastie je slepé, opatrne kráča. Mnohí, premnohí sa denne za ním vláčia.

15.Šťastie sa rozmarne skrýva vo výhernom kolese. Ale či vyhrané šťastie naozaj šťastie prinesie?

16.Šťastie je medzi ľuďmi často na dosah. Vzájomne sa obchádzajú, majú zo seba strach.

17.Ani nevieme o tom, že šťastie pri nás stojí. V tvorení života, v každodennom boji.

18.Definície šťastie sú rozdielne. Čo je pre teba šťastie, to je nešťastie mne.

19.Najväčšie šťastie je šťastie očakávať. Najväčšie nešťastie, šťastie oplakávať.

20.Veľké šťastie v duši často seba ruší. Najkrajšie šťastie je, ktoré sa len tuší.

21.Niet väčšieho šťastia nad tvorivé šťastie. Keď ti šťastie pre mnohých pod rukami rastie.

22.Šťastie sa dá spoznať v trápení, v nešťastí. Nešťastný je človek, čo si šťastie privlastní.

23. Šťastie je tajomná záhada. Tým ho je viac, čím viac sa rozdáva.


Anna Vodičková


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úvahy - Kapitola V. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Úvahy- Kapitola VI.
Předchozí dílo autora : Úvahy- Kapitola IV.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
človiček
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku