Experiment nabízející čtenáři vícero možností, jak si text uspořádat a dotvořit do konečné podoby... Budu ráda za vaše názory. :-)
přidáno 19.01.2017
hodnoceno 12
čteno 736(22)
posláno 0
Minulost

z~ní

(V ozvěnách)

Vyvstává

Co

se~dalo

A co

se~dá

Dál

Za~tím

Ostatním

(V ozvěnách)

Ne~poví

Co z~ní

(V ozvěnách)

Zbývá...

(Ozvěnou)

Z~ní...

přidáno 22.01.2017 - 21:46
A42: Tak to mě těší. Děkuji. Cením si toho. :-)
přidáno 22.01.2017 - 17:54
Hezký nápad, to dosazování hlásek je vlastně tako trochu báseň "vytvoř si sám". :-)
přidáno 22.01.2017 - 07:25
Psavec: Děkuj,i. ;-)
přidáno 22.01.2017 - 01:16
Zajím,avý kousek.
přidáno 21.01.2017 - 06:10
Amadeo´´: Chtěla jsem si pohrát a zkusit to zase trošku jinak. Jsem ráda, že záměr vyšel a líbí se. Děkuji. Cením si toho. :-)
přidáno 20.01.2017 - 16:43
Zajímavý nápad... Lasak to ve svém komentáři myslím napsal hezky a souhlasím s ním. Je to vlastně několik básní v jednom balení, nejsi žádný troškař, což? :) Líbí se mi...
přidáno 19.01.2017 - 20:24
korálek: Byla to zajímavá práce, ale moc mě to bavilo. Nevylučuju tedy do budoucna další experimentování. ;-)
přidáno 19.01.2017 - 16:50
To mě baví :-) ... je hezká a dává smysl s nejedním doplněním - povedený experiment.
přidáno 19.01.2017 - 11:08
Severak: Děkuji za příspěvek. Ano, je to tak. :-)
přidáno 19.01.2017 - 11:06
Lasak: Tak to mě moc a moc těší! Zcela jsi odhalil můj záměr a přistoupil na moji hru. :-))) Jsem ráda, že se ti básně líbí. ;-)
přidáno 19.01.2017 - 10:36
zajímavost: při psaní textu do počítače se používá takzvaná nezalomitelná mezera. Ta se dává za slova, která nechceme nechat osamocená na konci řádků, typicky za spojky a předložky. Občas se z praktických důvodů zapisuje vlnovkou - text pak vypadá podobně jako tato báseň. :-)
přidáno 19.01.2017 - 00:56
lituji, že nemůžu být tak dobrým kritikem, jako bývali někteří psanci.
Nezbývá mi než se jen smutně podívat na čerta, co se do očí směje mé neschopnosti a poté napsat, že se mi líbí, jak povaha experimentu, tak i způsob naznačení potenciální mezery ve slově (či potenciálního spojení dvou slov do jednoho) k tomu všemu se mi líbí to, co báseň v každém z obsahu říká, když k nám promlouvá a nakonec vyzvednout ozvěnou ozývané slovo/slova z~ní.
P. S.: Proč mi pravopis podtrhuje slovo "ozývané"?
____________________________
Je super zároveň i kombinovat tebou nabízenou možnost v jednotlivých slovech. vznikne tím více než jen dvě básně a to stojí za to :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
* Z~ní (v ozvěnách) * : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : * Konec zimních radovánek *
Předchozí dílo autora : * Růže *

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku