dajaká krize, či co...
přidáno 13.09.2016
hodnoceno 23
čteno 1570(30)
posláno 0


Krajinou neznámou
snad posté, snad poprvé
spolu a každý sám
chodidla do krve

Jen ptáci se hašteří
tam kde zlátlo obilí
pro léto pláčeme
co dávno jsme ztratili


A rána jsou němá
chladná a zářivá
a kdo z nás co poví
a kdo z nás co zazpívá


Spolu a každý sám
v objetí vlastních vin
snad jen malinko zahořklí
jsme jak kořalka z jeřabin

Spolu a každý sám
teď tápem v tom příběhu
z hlubiny máme strach
ale máme strach i ze břehu


A rána jsou němá
chladná a zářivá
a kdo z nás co poví
a kdo z nás co zazpívá



A rána jsou němá
chladná a zářivá
a něco v nás chybí
a něco v nás přebývá...
přidáno 31.03.2023 - 23:58
Báseň se mi líbí a schválně napřed čtu a potom poslouchám. No a s takovým hlasem by mi bylo jedno co zpíváš, páč ten lehce depresivní text mi zní vesele :)
přidáno 15.07.2017 - 06:15
oslov radek: To mě moc těší :-)
přidáno 14.07.2017 - 17:58
líbí
přidáno 08.12.2016 - 07:32
Zamila: Žádnou velkou slávu nečekej... :-)
přidáno 04.12.2016 - 13:07
Krásná slovem i obraty, pak si ji ještě poslechnu ...
přidáno 07.11.2016 - 07:40
Yasmin: Z toho mám vážně radost... Moc děkuju!
přidáno 06.11.2016 - 20:42
Smutnokrásná. Jak slova, tak i hudba... Dojímá mě i ohromuje. Je snadné se vcítit do tvých slov. Alespoň pro mě...
přidáno 12.10.2016 - 08:07
iluze: To já děkuju :-)
přidáno 09.10.2016 - 19:08
Nectu te dlouho, ani chvili. Krasna hra se slovy a ackoliv na basne moc nejsem, tahle se mi libi. Je tak trpce zahorkla .. dekuju :)
přidáno 15.09.2016 - 13:02
slnečnica: Jasně, že hlas je můj, hanbou bych se propadl, kdybych tady předváděl něco, co by za mě zpíval někdo jiný :-) Taková drobná inspirace skutečností tam je, ale myslím, že už je to pryč. Moc děkuju za návštěvu :-)
přidáno 15.09.2016 - 12:57
Amelie M.: Zvedání a klesání hlasu ...to by asi mohla být melodie, ne? :-) No, jinak máš určitě pravdu. Neumím zpívat "normálně" a těžko s tím co nadělám. Už dávno sice neřvu jak na lesy, ale je na mě pořád poznat, že jsem vystudoval klasiku, byť se tím neživím jako operní pěvec, ale jen jako učitel. No - a z toho asi pramení ty dlouhé vokály, výslovnost a tak. Těžko se ode mě dočkáš něčeho jiného :-)
přidáno 15.09.2016 - 11:36
ŽblaBuňka: DDD: Musím len súhlasiť, hlas sa mi veľmi, veľmi páči tiež (Je naozaj Tvoj? ;) ). Je to dokonalé,ako vždy, keď je to Tvoje, dúfam len, že text nie je celkom inšpirovaný skutočnosťou...
přidáno 15.09.2016 - 09:35
zkouším si představit, jak by to šlo zazpívat jinak, protože mi to zvukově úplně nesedí.. tedy, hudba ano, ale hlasově moc ne.. (- nemyslím hlas jako takový, ale to protahování a klesání a zvedání hlasu, nevím, jak se tomu říká odborně, to mi přijde takové.. laciné, otřelé.. :))

no a přišla jsem na to, že by mi přišlo zajímavé, kdyby třeba tahle pasáž

Spolu a každý sám
v objetí vlastních vin
snad jen malinko zahořklí
jsme jak kořalka z jeřabin

Spolu a každý sám
teď tápem v tom příběhu
z hlubiny máme strach
ale máme strach i ze břehu

byla odříkána takovým zpěvným hlasem, jestli rozumíš.. mohlo by to být zajímavé (ale třeba taky ne) a zbytek zazpívaný.. ale.. trošku jinak :)

neumím se momentálně dost dobře vyjádřit, ale možná jsi něčemu z toho, co se tu pokouším říct, porozuměl.. :-)


každopádně, potěšil jsi mě.. text je skvělý.. díky :)
přidáno 15.09.2016 - 07:26
ŽblaBuňka: To mě nesmírně těší. Moc si toho vážím a děkuju :-)
přidáno 15.09.2016 - 07:22
moonell: No, myslím, žes to bohužel trefila úplně přesně. Už delší dobu mám podezření, že vlastně nic jiného než kýče nevytvářím. Nemůžu se toho zbavit. Díky moc za reakci, budu nad tím přemýšlet.
přidáno 14.09.2016 - 22:29
Já mám zase slabost pro tebe, tedy pro tvou tvorbu. Když mi něco neladí, upravím si to v duchu dle svého naturelu, ale to platí všeobecně. Důležitější pro mě je, zdali mě tvorba obohatí nebo inspiruje, a toho se mi u tebe dostává.
přidáno 14.09.2016 - 11:36
Asi mám slabost pro slova, zhudebněné to působí jako strašný kýč, ale samo o sobě se to chytá těch správných not. Dneska mi ta slova chybí. Děkuju, za verbalizaci něčeho ve mně.
přidáno 14.09.2016 - 07:15
korálek: casa.de.locos: annaav: Děkuju moc za návštěvu. Těší mě, že vás ta písnička zaujala :-)
přidáno 13.09.2016 - 20:15
Krásná, oslovila ...
přidáno 13.09.2016 - 17:05
Čaruj dál...
přidáno 13.09.2016 - 13:12
krásna atmosféra
přidáno 13.09.2016 - 12:26
Děkuju moc ...a s tím poslechem buď shovívavá :-)
přidáno 13.09.2016 - 11:46
Krásné i jen tak číst. S hudbou si dám později...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Spolu a každý sám : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Koňská
Předchozí dílo autora : Srpnová

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku