Kurýr mě také sledoval, podržela jsem kraťásky co nejníž, abych mu odhalila svou hladce oholenou mušličku. "Chceš ji?" vydechla jsem.
přidáno 22.01.2016
hodnoceno 4
čteno 12807(23)
posláno 0
Sedět doma na mateřské je celkem ubíjející činnost, vše se dokola točí kolem dítěte a člověk už nemá ani čas pro sebe... natož tak čas na nějaké seznamování. Takže pokud jste svobodná matka, většinu doby jste prakticky odkázána pouze a jen na sebe.
Naštěstí mám drobnou únikovou cestu neustálého šišlání, žvatlání a podělaných plín. Tou cestou je má práce, kterou mi naštěstí dovolili dělat i z domu. Sem tam se u mě doma zastaví pracovní kurýr, aby mi donesl nějaké podklady nebo odnesl hotovou práci.
Dnes také přišel... bylo kolem 18. hodiny, když zaklepal na dveře. Přivítala jsem ho pouze v tílku, lehké košilce a kraťasích od pyžama. "Omlouvám se, jsem v domácím, stejně pořád kojím tak se ani nepřevlékám," vybafla jsem na něj, když jsem viděla jak je z toho nesvůj. "Mám něco s počítačem, mohl by ses na to podívat, prosím?" Kývl hlavou, že ano a vešel dál. "Počítač mám tamhle", mávla jsem rukou do rohu místnosti a odběhla jsem do vedlejšího pokoje pro dítě, protože začalo plakat. Vrátila jsem se a sedla si na gauč, vyhákla ramínko a vytáhla z výstřihu prso a začala jsem kojit. Sledovala jsem kurýra, bylo to až groteskní, nevěděl kam s očima, prsa mám opravdu veliká. Velký, plný prs visel z tílka ven, zatímco druhý, z poloviny schovaný, se nadouval ve výstřihu a dral se přes okraj ven. Veliký tmavý dvorec bradavky nezakrývalo tílko vůbec a samotná bradavka napínala látku skoro k prasknutí. Kurýr vypadal, že ho to nenechává chladným, tak jsem trapné ticho rozbila kecama o potížích s počítačem, aby si uvědomil účel své návštěvy. Pustil se do práce, ale stejně mě po očku nepřestával sledovat. Mezitím mi dítě usnulo v náručí, tak jsem jej odnesla do ložnice, celou dobu jsem si přitom nechala prso volně viset z tílka, teprve až cestou zpátky na gauč jsem ho nacpala zpátky do dekoltu tílka. Bradavky mi stály jako dvě antény. "Páni, já tady běhám, jen tak, už jsem si odvykla návštěvám, a obzvláště pánským." Řekla jsem a upřeně se zadívala na bouli v jeho kalhotách, která neomylně prozrazovala jeho vzrušení. Posadila jsem se zpátky na gauč, trochu roztáhla stehna od sebe a řekla:"Ukaž mi ho! Prosím." Vytřeštil oči a zalapal po dechu, ale poslechl, skutečně pomalu rozepnul poklopec a vytáhl ho ven. Byl mohutný a obrovský, nevydržela jsem a zajela si rukou pod kraťásky. Prsy se mi nadouvaly a za chvíli se už objevily dvě mokré skvrny na tílku v místě kde mám bradavky. Upnutýma očima jsem sledovala kurýrův rozkrok a třela si mušličku střídavě nahou a dolů. Kurýr mě také sledoval, podržela jsem kraťásky co nejníž, abych mu odhalila svou hladce oholenou mušličku. "Chceš ji?" vydechla jsem. Ve vteřině klečel a bořil jazyk mezi mé naběhlé pysky, oběma rukama jsem mu přitiskla hlavu do své horké štěrbiny tak, že málem nemohl dýchat. Líbal, lízal a sál mou horkou, mokrou mušličku, sevřel ji celou ústy a vrazil jazyk dovnitř. Prohnula jsem se jako luk, tiše sténala a prsa se mi přelévala ve výstřihu tílka sem a tam a mokrá látka, promáčená od mléka se k nim lepila. Šel na mě první orgasmus, vykřikla jsem a jakoby se rozvzlykala a vší silou jsem si jeho obličej přitiskla k mušličce. Zacukalo mi v dírce a vystříkla mu na obličej. "Promiň, nedělala jsem to sna celou věčnost." Omluvila jsem se udýchaně. Nic neřekl, jen zeširoka začal lízat moje pysky i klitoris. Netrvalo dlouho a opět jsem začala pravidelně hekat a sténat vzrušením. Asi na mě bylo vidět, že jsem to už neměla dlouho. Prsa nacpané v těsném výstřihu se mi draly ven a tílko bylo zralé na ždímání. Chtěla jsem se vysvléct a úplně jsem vyjekla, když jsem zjistila jak moc je promáčené. "Promiň, mám hodně mlíka, to je trapas", konstatovala jsem při svlékání, ale kurýr mě zarazil. Pomalu stáhl obě ramínka a vyprostil moje plné kozy ven. Vyhouply se a rozlily se volně po hrudi, lesklé vlhkostí a s bradavkami jako dva špunty. "Tobě to nevadí?" zeptala jsem se, zavrtěl jen hlavou a dychtivě stiskl oba prsy. Vystříkly na něj bílé pramínky mléka. Nastavil do proudu své tvrdé péro a nechal si ho smáčet. "To se ti líbí?" ptala jsem se dychtivě, "tak si mě podoj!", vykřikla jsem a sama prso zmáčkla silněji. Vzdychl a nastavil své péro crčícímu pramínku . Chytla jsem jeho ocas rozechvělou rukou a přitiskla si jej k prsu, třela jsem si o prsa jeho žalud a on instinktivně začal přirážet a pohybovat ptákem sem a tam. Přitiskla jsem si oba prsy rukama k sobě a nechala ho vjíždět do vzniklého žlábku, přirážel jako divý a já se při každém přírazu snažila rty a jazykem chňapat po špičce jeho žaludu. Povedlo se, nasála jsem ho do úst a začala silně sát, nahnul se a vjel mi pérem skoro až do krku. Byla jsem hlavou opřená o gauč, tak jsem ho nemohla pořádně kouřit, tak jsem aspoň dál silně sála, až to chvíli vypadalo, že se mi udělá do pusy. Vyjel mi z úst, přejel pérem po břiše a už se tlačil do mé poddajné, horké a rozevírající se mušličky. Chytila jsem ho pevně za boky a nedočkavě jsem ho k sobě přitáhla. Zajel až nadoraz, až jsem dlouze zasténala. Chytil mě za boky a začal tvrdě přirážet až to mlaskalo, jeho koule mi pleskaly o prdelku, zatímco já jsem se svíjela slastí. Najednou přestal a naznačil ať se otočím, okamžitě jsem poslechla a našpulila na něj zadeček a horkou mušličku. Neudržel se a opět zarazil svůj jazyk mezi mé pysky a lízal vytékající šťávu. Vlnila jsem se v bocích a nasedala jsem na jeho obličej. Přestal a ve vteřině do mě bez varování narval svůj ocas. Průnik jsem uvítala hlasitým výkřikem a zasténáním a pak už jsem je zběsile házela boky a přirážela proti jeho ocasu. Chytil mě za prdel a sem tam mě přes ní plesknul. Natáhla jsem ruce před sebe a zapřela se s nimi o opěradlo gauče abych docílila maximálního tělesného kontaktu s jeho tvrdým pérem. Píchal mě tak tvrdě, že mé nadmuté kozy se zase roztančily a pohupovaly se sem a tam. Blížila jsem se opět k vyvrcholení a bylo to mnohem silnější než to první. Moje hlasitost však bohužel nezůstala bez odezvy. Pláč z vedlejší místnosti přerušil naše radovánky. Hbitě jsem se sesmekla z jeho ocasu a zamířila jsem utěšit potomka. Mateřský pud je zřejmě silnější než kterýkoliv jiný. Kurýr osaměl v obyváku se svou erekcí. Naštěstí ne na dlouho, za chvíli jsem byla zpátky s rozpačitým úsměvem na rtech. Gestem ruky jsem naznačila, že dítě už spinká už jsem klečela u jeho pomalu vadnoucího penisu a začala jsem ho něžně líbat, jako bych mu děkovala za slast, kterou mi poskytl. Vzala jsem ho do úst a začala zlehka sát až mi v pusině ztvrdl do původního stavu. Vstala jsem a rozevřela nad ním svá stehna a zavedla si rukou ptáka přímo do skulinky. Jakmile se špička jeho žaludu dotkla okraje mé dírky, plnou vahou jsem dosedla. Ocas ve mě zmizel až po kořen, pomalými a houpavými pohyby pánve jsem jezdila na jeho ptáku sem a tam, plná ňadra se nadouvala a trčící bradavky se vlhce leskly. Kurýr po chvíli kroutil očima, třepal hlavou a různými gimasami se mi snažil naznačit, že už bude. Já jsem jen zavrtěla hlavou a dál jsem kroužila pánví a svými pohyby jsem ho vedla k vyvrcholení. Zaryl mi prsty do boků a přejel až na můj zadek a zmáčkl jej. Přicházelo to na něj, napjal se a já mu v předtuše zakryla pusu rukou a on zdušeným výkřikem vystříkl. Vzápětí mé lůno začaly plnit cákance jeho semene a chrlil ze sebe další a další. Vyčerpaní dlouhým a krásným milováním jsme se k sobě tiskli a málem bychom byli usnuli, kdyby se o slovo nepřihlásilo opět mé dítě. Během jeho konejšení se kurýr oblékl, a když jsem se s ním u dveří loučila a letmo se otřela svými prsy o jeho ruku, bylo mi jasné, že přijde brzy znovu.
přidáno 11.11.2023 - 21:53
opravdu zajímavé
přidáno 17.12.2016 - 19:40
Hezké.
Až budu v některé ve svých budoucích povídek psát, jak je místy složité číst šukací povídky v metru, tak to bude o téhle povídce. Stojím tu, podemnou sedi slečna. Obličej má ve výšce mého poklopce a nejspíše tuší...
přidáno 24.01.2016 - 22:57
Homér: díky, třeba to v budoucnu někde udám.
přidáno 23.01.2016 - 17:34
Haha, slušná Milfka. Dost inovátorské, to péro zmáčené mateřským mlíkem...To by ti v Leu otiskli...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zpestření mateřské : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Nečekaná návštěva

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku