Hodně afektovaná, ale musela ven.
přidáno 06.01.2016
hodnoceno 4
čteno 902(14)
posláno 0
Chci cítit tvou přítomnost bez té její
nechci, aby existovala
ruce se mi bezvládně chvějí.

Zabijte ji, aby prostě nebyla
její minulost ze mě dělá debila.

Odešla, to jaksi nestačí
při vzpomínce na ní slzu potlačí
a já vím, že jsem pouhá náhražka.
přidáno 06.07.2016 - 12:33
Toto som sama zažila, s odstupom času Ti môžem povedať, že čím dlhšie sa to vlečie, tým viac to bolí a on Ti za to trápenie ANI NÁHODOU NESTOJÍ! Pozbieraj silu, ktorú v sebe iste máš a ukonči ten vzťah.
přidáno 06.07.2016 - 12:10
V kontextu s tou minulou si říkám, že si v sobě asi opravdu neseš pocit pouhého náhradního řešení, když zřejmě On pro tvou předchůdkyni nebyl ten pravý pro život a tak mu nabídla, že budou přáteli. On ji ale stále chce vídat, tak tě nutil se s ní spřátelit, stále ještě má hlavu plnou vzpomínek na Ni, i když ho něčím přitahuješ i Ty! Cheš-li být tou jedinou v jeho mysli, tím výjimečným, nezaměnitelným originálem, dívkou v pravdě ideální, pak zapomeň na žárlivost a snaž se mu ukázat, v čem jsi lepší (bez pomlouvání té minulé!), snaž se, aby ses pro něj stala nezbytností, životní potřebou takřka primární! Protože Tě, byť jen na dálku, z Tvých dílek a dalších písmenek, tak trochu znám, připojuji se k PrimaDni: Věř si víc, máš na to! :-)))
přidáno 07.01.2016 - 13:17
Pokud takto vstupuješ do vztahu, že jsi jen pouhá náhražka...to asi nebude forever, i když jeden nikdy neví. Good luck little baby.
přidáno 07.01.2016 - 09:27
Mě se líbí, tvé emoce a vnímání jsou hodně cítit...
Ten konec, pokud to tak vnímáš....tak ti mohu jen říci: věř si víc, máš na to!:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Náhražka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Už nejsem online...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku